Gå til innhold

Noen som har vert i Sopot?

Anbefalte innlegg

Vi klarer ikke helt å bestemme oss for hvor vi skal reise på ferie i år, og nå er vi lovlig sent ute. De to siste årene har vi leid oss feriehus i Kroatia. 3 unger i alderen 9 til 13 år. Får vi samme flotte sommeren som i fjor er det jo kjempe flott å være i Norge, men det er det jo ingen garanti for. Tenker vel egentlig en uka på hytta, fjellturer og en tur til nærmeste by. Men, kunne også tenkt meg en tur til utlandet. Noen som har erfaring med Sopot med barn?

Anonymkode: dd3e9...f0b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144363970-noen-som-har-vert-i-sopot/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi dro på tur til Sopot og Gdansk uten barn. Det hadde nok vært greit å hatt dem med, men byen består stort sett av en strand og en handlegate. Ikke altfor mye å gjøre for ungene der. Ville nok valgt et annet sted 

Anonymkode: f0517...7e7

Veldig fint i Gdansk/Sopot, men vi har kun vært der vår og høst (uten barn). Ser for meg at stranda er fantastisk på sommeren! Og prisene er veldig hyggelige og maten er god. Men det er ikke så mye mer enn en liten handlegate og stranda i Sopot. I Gdansk (20 min med bil) er det flere shoppingsenter, et zoo (ikke vært der selv) og vet der skal være trampolinepark og slike ting. 

Anonymkode: f2d52...d0b

Annonse

Ble veldig positivt overrasket over Sopot. Vi var der en uke med barna og vi koste oss. Byen er koselig, stranda er kjempefin og det er mange gode restauranter med god og billig mat. Vi dro også noen turer inn til Gdansk og en lengre tur til Europas største slott. Kaldere badevann enn i syden da, men ellers like bra ferie.

Anonymkode: 1c341...4fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...