Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #1 Skrevet 11. mars 2019 Er alenemor med full jobb. Det går så vidt rundt økonomisk, men skulle absolutt ha spart litt! Noen tips? Mer umulig å jobbe mer i ukedagene. Dagene går i jobb, lekser, fritidsaktiviteter og møter... Anonymkode: c8f5a...f5c
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #2 Skrevet 11. mars 2019 Selg brukte truser 😂 Mange som gjør det og tjener greit pr. truse, men hver sin smak (🤢) Eventuelt noe Tupperware o.l. Lettjente penger Anonymkode: ec477...e29
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #3 Skrevet 11. mars 2019 Du kan ikke senke utgiftene i stedet for å jobbe mer? Billigere tv, internett, forsikring osv? Anonymkode: f2570...212
Nyttårs barn Skrevet 11. mars 2019 #4 Skrevet 11. mars 2019 Prøv å få deg en bedre betalt jobb. Ta mer utdannelse om nødvendig. Om du er alenemor så er det ikke så greit å fylle opp døgnet med mere jobb. Eller du kan bli treningsinstruktør, Grete Roede kursleder, ta på deg rettearbeid eller noe om du er i skolen. Er du lærer så kan du tilby leksehjelp.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #5 Skrevet 11. mars 2019 Hva har du totalt inn og fast ut da? Siden du er alene har du lønn, barnetrygd(+ utvidet) og antagelig bidrag? Kan du søke støtte til barnetilsyn? Overgangsstønad? Se på hva du bruker på en mnd ut kutt det som ikke er helt nødvendig. Skriv middags liste og handleliste etter den. en, maks to, turer i butikk per uke. Anonymkode: 24665...73b
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #6 Skrevet 11. mars 2019 Ekstrajobb i helgene? Er mange som jobber de helgene de ikke har barna. Er grei inntekt med helgetillegg og evt kveldstillegg. Vet ikke hva du har av utdannelse, men innen helse er det en del jobber ute som helgevakt her jeg bor i alle fall. Anonymkode: 29c30...7b8
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #7 Skrevet 11. mars 2019 Om barna er på samvær med far så kan du ta vakter som pleieassistent i kommunen. Anonymkode: 1154e...e3b
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #8 Skrevet 11. mars 2019 27 minutter siden, Nyttårs barn skrev: Prøv å få deg en bedre betalt jobb. Ta mer utdannelse om nødvendig. Om du er alenemor så er det ikke så greit å fylle opp døgnet med mere jobb. Eller du kan bli treningsinstruktør, Grete Roede kursleder, ta på deg rettearbeid eller noe om du er i skolen. Er du lærer så kan du tilby leksehjelp. Begge deler krever en viss kompetanse for å kunne gjøre det forsvarlig. Anonymkode: 1154e...e3b
Nyttårs barn Skrevet 11. mars 2019 #9 Skrevet 11. mars 2019 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Begge deler krever en viss kompetanse for å kunne gjøre det forsvarlig. Anonymkode: 1154e...e3b Selvfølgelig, men det er kanskje ikke umulig om man har interesse for trening eller for kosthold. Det er nok mange treningsjunkier der ute som godt kunne hatt en time eller to i uka på et senter.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #10 Skrevet 11. mars 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Selg brukte truser 😂 Mange som gjør det og tjener greit pr. truse, men hver sin smak (🤢) Eventuelt noe Tupperware o.l. Lettjente penger Anonymkode: ec477...e29 Haha, seriøst??😂😂 Anonymkode: c8f5a...f5c
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #11 Skrevet 11. mars 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Du kan ikke senke utgiftene i stedet for å jobbe mer? Billigere tv, internett, forsikring osv? Anonymkode: f2570...212 Her er alt som kan senkes allerede blitt senka..:/ Anonymkode: c8f5a...f5c
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #12 Skrevet 11. mars 2019 1 time siden, Nyttårs barn skrev: Prøv å få deg en bedre betalt jobb. Ta mer utdannelse om nødvendig. Om du er alenemor så er det ikke så greit å fylle opp døgnet med mere jobb. Eller du kan bli treningsinstruktør, Grete Roede kursleder, ta på deg rettearbeid eller noe om du er i skolen. Er du lærer så kan du tilby leksehjelp. Har utdannelse, nettopp ferdig med videreutdanning, men ingen lønnsøkning i sikte... Treningsinstruktør er ikke helt meg. Har ikke peiling eller interesse🙈 Leksehjelp og retting kunne jeg fint klart, men jeg jobber ikke på skole. Man må vel være lærer. Anonymkode: c8f5a...f5c
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #13 Skrevet 11. mars 2019 48 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva har du totalt inn og fast ut da? Siden du er alene har du lønn, barnetrygd(+ utvidet) og antagelig bidrag? Kan du søke støtte til barnetilsyn? Overgangsstønad? Se på hva du bruker på en mnd ut kutt det som ikke er helt nødvendig. Skriv middags liste og handleliste etter den. en, maks to, turer i butikk per uke. Anonymkode: 24665...73b Alt er sett over og kuttet ned på. Trenger bare en ekstra jobb for å få det litt romsligere. Fast inn og ut husker jeg ikke i hodet. Anonymkode: c8f5a...f5c
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #14 Skrevet 11. mars 2019 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ekstrajobb i helgene? Er mange som jobber de helgene de ikke har barna. Er grei inntekt med helgetillegg og evt kveldstillegg. Vet ikke hva du har av utdannelse, men innen helse er det en del jobber ute som helgevakt her jeg bor i alle fall. Anonymkode: 29c30...7b8 Jeg jobber i bhg så ingen helgevakter. Søkte på en butikkjobb, men det var hver tredje helg, og det kræsjer med helgene ungene er hos meg så det gikk ikke. Noe hjemmefra hadde vært helt perfekt! Er glad i å skrive, men finner ikke noe seriøst på nett. Anonymkode: c8f5a...f5c
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #15 Skrevet 11. mars 2019 Sykehjem, gamlehjem, bolig, bpa/støttekontakt. Mange småjobber i helgene. Anonymkode: 2b59a...c96
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. mars 2019 #16 Skrevet 11. mars 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har utdannelse, nettopp ferdig med videreutdanning, men ingen lønnsøkning i sikte... Treningsinstruktør er ikke helt meg. Har ikke peiling eller interesse🙈 Leksehjelp og retting kunne jeg fint klart, men jeg jobber ikke på skole. Man må vel være lærer. Anonymkode: c8f5a...f5c Leksehjelp er fritt vilt.
Nyttårs barn Skrevet 11. mars 2019 #17 Skrevet 11. mars 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har utdannelse, nettopp ferdig med videreutdanning, men ingen lønnsøkning i sikte... Treningsinstruktør er ikke helt meg. Har ikke peiling eller interesse🙈 Leksehjelp og retting kunne jeg fint klart, men jeg jobber ikke på skole. Man må vel være lærer. Anonymkode: c8f5a...f5c Du kan sette inn annonse og ta imot privatelever i matte om du har økonomiutdannelse. Du kan og være barnevakt, kanskje det er noen andre enslige mødre som for eksempel jobber turnus og trenger hjelp på kveldstid.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #18 Skrevet 11. mars 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sykehjem, gamlehjem, bolig, bpa/støttekontakt. Mange småjobber i helgene. Anonymkode: 2b59a...c96 Støttekontakt er en mulighet!:-) Har prøvd meg på sykehjem. Pga en diagnose gikk det dårlig. Blir for tungt når jeg i tillegg jobber i bhg Anonymkode: c8f5a...f5c
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #19 Skrevet 11. mars 2019 Hva med håndarbeid? Enkle ting som kluter, sjal, skjerf... kule sokker Anonymkode: 1a11f...861
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #20 Skrevet 11. mars 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Støttekontakt er en mulighet!:-) Har prøvd meg på sykehjem. Pga en diagnose gikk det dårlig. Blir for tungt når jeg i tillegg jobber i bhg Anonymkode: c8f5a...f5c Bolig for pu som er litt mer oppegående er kanskje en idé? Anonymkode: 2b59a...c96
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #21 Skrevet 11. mars 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hva med håndarbeid? Enkle ting som kluter, sjal, skjerf... kule sokker Anonymkode: 1a11f...861 Det kan jeg ikke🙈 Anonymkode: c8f5a...f5c
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #22 Skrevet 11. mars 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bolig for pu som er litt mer oppegående er kanskje en idé? Anonymkode: 2b59a...c96 Skal sjekke hva som er i nærheten:-) Anonymkode: c8f5a...f5c
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #23 Skrevet 11. mars 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Støttekontakt er en mulighet!:-) Har prøvd meg på sykehjem. Pga en diagnose gikk det dårlig. Blir for tungt når jeg i tillegg jobber i bhg Anonymkode: c8f5a...f5c Kommunene har ofte også boliger for psykisk syke, det er ikke så tungt fysisk. Jeg var ekstrahjelp i to ulike slike boliger (beboerne hadde egne leiligheter, men en felles leilighet de kunne være sosiale eller snakke med ansatte). Den ene boligen sluttet jeg i ganske raskt, der følte jeg meg rett og slett ikke trygg. Den andre boligen trivdes jeg veldig godt, det var givende arbeid og en kjekk ekstrajobb å ha. Anonymkode: 1154e...e3b
Hengebukksvinet Skrevet 11. mars 2019 #24 Skrevet 11. mars 2019 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg jobber i bhg så ingen helgevakter. Søkte på en butikkjobb, men det var hver tredje helg, og det kræsjer med helgene ungene er hos meg så det gikk ikke. Noe hjemmefra hadde vært helt perfekt! Er glad i å skrive, men finner ikke noe seriøst på nett. Anonymkode: c8f5a...f5c Prøv å søke på flere butikker. De fleste har annenhver helg, i alle fall dagligvarebutikker😊
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #25 Skrevet 11. mars 2019 Betalte undersøkelser (dårlig betalt). Chat-operatør for Norwegians work from home kanskje? Er litt å tjene på det hvis du gidder. Anonymkode: c86e2...88d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå