Anonym bruker Skrevet 6. mars 2019 #1 Skrevet 6. mars 2019 Jeg har liksom lært at den skal stå på også, men jeg vet ikke hva den er for🙈 Og det er to tegn ved den knappen, om den er på, er det en hel sirkel, om den står på av, er det en ikke helt full sirkel🙄🙊😂 Så hva er det med den knappen?😊 Anonymkode: eaa0b...b17
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2019 #2 Skrevet 6. mars 2019 Tror det har noe med om du trakter full kanne kaffe eller bare halv kanne. Drikker ikke kaffe selv, men vi har moccamaster på jobb. Har for øvrig ikke satt meg inn i dette, da jeg ikke trakter kaffe særlig ofte. Men om du googler moccamaster bruksanvisning, så finner du det sikkert. Anonymkode: 8b27c...b30
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2019 #3 Skrevet 6. mars 2019 Det er full varme eller halv varme. Når trakteren er ferdig traktet så skrur du den til halv varme, da holder den resten av kaffen varm uten at det blir brent smak 😊 Anonymkode: 214d1...fa1
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2019 #4 Skrevet 6. mars 2019 Det er som de over her sier for å reduserer varmen på plata. Plata er tilpassetfull kanne, så når du har tatt noen kopper og kan La nærmer seg halv setter du ned varmen. (Er kursa av Moccamaster) Anonymkode: d3e15...d14
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2019 #5 Skrevet 6. mars 2019 Åå, tusen takk for oppklaringen!😄 Anonymkode: eaa0b...b17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå