Carmen00 Skrevet 5. mars 2019 #1 Skrevet 5. mars 2019 (endret) Er det noen som har tips på hvordan jeg skal få hengt opp disse rammene? I bruksanvisningen står det at jeg skal bruke skruer med 25mm hode. Festet ligger jo også langt inni rammen så jeg synes det er utfordrende å treffe på lengde inn i veggen også.. Synes det er greit å lage små hull i veggen, men føler med skruen av denne størrelsen at jeg vil lage ostehull i hele stueveggen... Endret 5. mars 2019 av Carmen00
Carmen00 Skrevet 5. mars 2019 Forfatter #2 Skrevet 5. mars 2019 *treffe på lengde, ikke trekke selvsagt... HI
Leeloo76 Skrevet 5. mars 2019 #3 Skrevet 5. mars 2019 Hva slags feste har du i veggen? Fikk tips av min fotograf om å bruke spiker med litt stort hode, slå inn to ved siden av hverandre med litt avstand så de stikker litt ut fra veggen (i vater) og så bare henge ramma på disse. Gi rammen et lite lakk oppå slik at spikerhodet fester seg litt i ramma på innsiden.
Carmen00 Skrevet 5. mars 2019 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2019 Tusen tusen takk for kjempebra tips❤️ Heldigvis ikke gipsvegg på den veggen jeg har planlagt bildevegg - så da vil dette fungere utmerket👍🏼😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå