Gå til innhold

Hvorfor klipper lesber seg kort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så rart, de jeg kjenner eller vet om, av de har de fleste feminine frisyrer, de fleste litt lengde på det.

Og verre, jeg kjenner og vet om heterofile kvinner med kort hår.

Og helt forferdelig, jeg kjenner og vet til og med om heterofile menn med langt hår. Hva er de?

:D

Hi, ofte er det slik at man "ser" det man tror stemmer. Godt eksempel på det er de som ønsker å bli gravide som plutselig ser gravide kvinner overalt de går og tror det er babyboom. Når de selv ikke ønsker flere barn, da ser de gjerne ikke så mange gravide - selv om antallet gravide de ser trolig er akkurat like høyt. Du ser etter lesbiske kvinner med kort hår. For alt du vet kan du ha møtt flere lesbiske, bare at du ikke trodde de var det pga. av hår, klær og holdning ikke stemte med ditt bilde av hvordan lesbiske er.

Anonymkode: 119e0...2fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Samme her! Så morsomt at alle kaster seg over HI og dementerer at lesber har kort hår. Når det i realiteten virkelige er sånn. 

Jeg spør detsamme som HI. Hvorfor klipper seg alle lesber kort?

Anonymkode: bc77c...97c

Alle gjør ikke det :roll:

Anonymkode: fedb1...8a6

Skrevet

Pfft.. alle vet da at alle lesber har kort hår. Det står i den store lesbeboka. Hvis en kvinne har kort hår er hun lesbisk, enten hun vet det eller ikke. Det er sånn vi kan identifisere dem. Likeledes er alle menn med ring i det ene øret homo. Slik identifiserer vi dem. 

Skrevet
6 minutter siden, gale damen skrev:

Pfft.. alle vet da at alle lesber har kort hår. Det står i den store lesbeboka. Hvis en kvinne har kort hår er hun lesbisk, enten hun vet det eller ikke. Det er sånn vi kan identifisere dem. Likeledes er alle menn med ring i det ene øret homo. Slik identifiserer vi dem. 

Men når de mennene tar ut ringen fra øret, da er de ikke homo lenger! :D

Skrevet

Min venninne er lesbisk og jeg har vært med henne på utallige "lesbefester" og ja jeg er enig med deg. 99% av de har kort hår, teipet ned puppene, går i gutteklær og er rimelig mannlige. Jeg har møtt noen få lesbiske som ser ut som er feminine. Men ofte tar jeg feil, dvs de er kun med venninnen sin på fest og er selv heterofil. 

Jeg har også lurt på hvorfor så mange av de ønsker å se ut som menn når de misliker menn så sterkt. 

Anonymkode: d26c7...a5c

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min venninne er lesbisk og jeg har vært med henne på utallige "lesbefester" og ja jeg er enig med deg. 99% av de har kort hår, teipet ned puppene, går i gutteklær og er rimelig mannlige. Jeg har møtt noen få lesbiske som ser ut som er feminine. Men ofte tar jeg feil, dvs de er kun med venninnen sin på fest og er selv heterofil. 

Jeg har også lurt på hvorfor så mange av de ønsker å se ut som menn når de misliker menn så sterkt. 

Hvor har du det fra at de misliker menn så sterkt? Da misliker heterofile damer andre damer sterkt og da regner jeg med?

Skrevet

Hvorfor går alle fra Halden i slippers, og røyker rullings? ...jeg møtte 5 stykker i sommer. Skal aldri reise til østfold lenger.

Anonymkode: 094c7...038

Skrevet
2 timer siden, gale damen skrev:

Er eg lesbisk?! 🤔 Trur eg får gro ut håret, slik at eg blir hetrofil igjen! 😅

Skrevet
33 minutter siden, Valkyriemamma skrev:

Er eg lesbisk?! 🤔 Trur eg får gro ut håret, slik at eg blir hetrofil igjen! 😅

Jeg klippet meg kort da jeg var 28, og lot det gro ut igjen da jeg var 33. Det var ganske tøft å plutselig bli lesbisk i voksen alder. Mannen var ikke så fornøyd heller. Det var en stor lettelse da håret grodde ut og jeg ble hetero igjen!

Anonymkode: 4fdaa...785

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor har du det fra at de misliker menn så sterkt? Da misliker heterofile damer andre damer sterkt og da regner jeg med?

Det har jeg fra lesbene selv. Men Nå refererer jeg til de lesbene jeg har møtt. Ikke alle lesber i hele verden. Men det skjønte du sikkert. 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men når de mennene tar ut ringen fra øret, da er de ikke homo lenger! :D

Korrekt 😁

Anonymkode: 20136...b1d

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det har jeg fra lesbene selv. Men Nå refererer jeg til de lesbene jeg har møtt. Ikke alle lesber i hele verden. Men det skjønte du sikkert. 

Nei, det gjorde jeg ikke siden du skrev at det gjaldt så mange av de

Skrevet

Politisk-korrekt-ligaen slår til igjen.. Dere har ikke sett mye av verden hvis dere ikke har møtt på traktorlesbene.

Anonymkode: 09300...cfc

Skrevet

Du har rett, kjenner flere lesbiske som har kort hår (og lite sminke for å dra det enda lenger.) Akkurat som mange homofile menn jeg kjenner er feminine. Nekter å tro at det bare er en myte. Og klarer ikke å se at utsagnene mine er fordomsfulle, er bare en betraktning. 

Anonymkode: 22831...b1b

Skrevet

Noen synes det maskuline er attraktivt, selv om de er lesbiske, er min teori. Akkurat som noen homofile er feminine. 

Anonymkode: 1e657...997

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det gjorde jeg ikke siden du skrev at det gjaldt så mange av de

Ja men når man har lesbiske venner så kjenner man mange lesber. 99% av de lesbene jeg har møtt gjennom min venninne er type maskuline. Har et par lesber på jobb også og de er også maskuline. Vet at det finnes feminine lesber og så men jeg har bare ikke møtt så mange av de. 

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Samme her! Så morsomt at alle kaster seg over HI og dementerer at lesber har kort hår. Når det i realiteten virkelige er sånn. 

Jeg spør detsamme som HI. Hvorfor klipper seg alle lesber kort?

Anonymkode: bc77c...97c

Og eg lurer på om de er slik at de ikkje legg merke til lesbiske med langt hår fordi dei har langt hår og difor ikkje kan vere lesbiske. Eller går de rundt å spør alle damer de ser kva legning dei har? 

Skrevet

Stereotyper finst av en grunn, men det er bare noen som faller i de kategoriene. Vi legger merke til de, fordi de passer i den gruppen. Men de fleste passer ikke inn - ifølge min egen svogerforskning. 

Anonymkode: 1fbfb...186

Skrevet (endret)
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Politisk-korrekt-ligaen slår til igjen.. Dere har ikke sett mye av verden hvis dere ikke har møtt på traktorlesbene.

Anonymkode: 09300...cfc

Selvsagt eksisterer det du så sjarmerende kaller "traktorlesbene". Det er da likevel noe enfoldig å tro at alle lesbiske kvinner ser like ut.

Endret av gale damen
  • 1 måned senere...
Skrevet

Åhh, det er bare hot😍

Anonymkode: 0d280...aa7

Skrevet

Jeg kjenner 3 lesber og enda flere bifile. Alle har langt hår. 

Anonymkode: d8b41...56f

Skrevet
På 4.3.2019 den 18.59, Anonym bruker skrev:

Hæ? HVilke lesbefester er det du har gått på da mon tro? Jeg har også ei venninne som er lesbisk og er med henne på lesbeparty relativt ofte og det du skriver er jo bare tull. Om det er party på byen du mener altså.

Anonymkode: eb282...96e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...