Gå til innhold

Besøk og hund - allergi

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Per idag finnes det ingen vaksine mot hund eller andre dyr. Kun pollen, som i noen tilfeller kan innvirke på dyreallergi også, men det er høyst usikkert. Det er dessuten sånn at hund er ikke hund, det finnes x antall raser. Da måtte man vaksinert mot alle raser, akkurat som det finnes en vaksine til hver type pollen 

Anonymkode: 90b7f...e5f

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er sant. Jeg tåler enkelte hunder bedre enn andre, men å være i forkant tror jeg er lurt her. Uansett rase eller blanding. 

Anonymkode: dc8bf...e67

Det finnes allergivaksine for hund jo, så det er gjerne lurt å dobbeltsjekke påstandene sine før man legger dem ut 

https://www.felleskatalogen.no/m/medisin/godkjenningsfritak/preparatliste (søk på Alutard eller hund). 

Vet den gis noen steder. Om den er så god er noe helt annet... Av grunnene dere nevner. Men den finnes, og kan prøves. 

Anonymkode: 9f491...202

Skrevet
58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det finnes allergivaksine for hund jo, så det er gjerne lurt å dobbeltsjekke påstandene sine før man legger dem ut 

https://www.felleskatalogen.no/m/medisin/godkjenningsfritak/preparatliste (søk på Alutard eller hund). 

Vet den gis noen steder. Om den er så god er noe helt annet... Av grunnene dere nevner. Men den finnes, og kan prøves. 

Jeg har ikke pågått noe som helst.

hi

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke pågått noe som helst.

hi

Den andre jeg siterte påsto det, og jeg tolket din "Det er sant. .." som bekreftende utsagn. Beklager hvis jeg misforstod :)

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den andre jeg siterte påsto det, og jeg tolket din "Det er sant. .." som bekreftende utsagn. Beklager hvis jeg misforstod :)

Det jeg mente er at det er sant at man kan reagere mer på individer enn andre..   

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...