Gå til innhold

Dyreparken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange dager trenger man i dyreparken for å se alt uten å stresse med en 6 åring? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 dager, 3 om dere også skal i badelandet😅

Skrevet

Minst to dager. Da får man med seg alt og har tid til å kose seg skikkelig. 

Skrevet

Hvis du med "alt" mener alle showene i sabeltanns verden og kardemomme by, samt turen i hakkebakkeskogen, så må du ha mer enn to dager. Hvis dere bare skal rekke rundt hele parken, så holder det med to, men vi foretrekker 4-5 inklusive badelandet. :) Deilig å ha litt tid til å ta det med ro, leke på lekeplassene og gjøre de gøyeste tingene flere ganger. ;) 

Anonymkode: 03c48...fac

Skrevet

Vi var i dyreparken for 2 år siden. Da hadde vi 3 dager, men holdt med 2 dager for å se alt av dyr og matinger, hakkebakkeskogen, kardemommeby, badelandet osv. Helt uten stress. Var i badelandet hver dag i tillegg. Men lurt å planlegge hvor man er til hvilke tidspunkt sånn at man får med seg de matingene man vil uten å måtte løpe rundt halve parken. Men syns det er fint med 3 dager, for da kan man bruke god tid på de plassene unga trives best, ta/se ting flere ganger, og tilbringe mye tid i badelandet. 

Anonymkode: f6881...769

Skrevet

Minst 2 dager, helst mer hvis dere skal rekke å kose dere litt og ikke bare forte dere videre. Vi var i 2 dager og det var på våren før turustsesong så vi trengte ikke å stå i noen køer og ikke alt var åpent og likevel gikk 2 dager fort. 

Anonymkode: b5cca...556

Skrevet

Jeg syns to dager var knapt. Fikk ikke lekt på lekeplasser og følte vi måtte skynde oss litt. 2,5 åring som ville gå sakte og kjøre traktoren hundre ganger 😅

Skrevet
6 hours ago, Lille krøll said:

Hvor mange dager trenger man i dyreparken for å se alt uten å stresse med en 6 åring? 

vi hadde 2, mer enn nok for vår 6 åring og 3 åring, men kanskje 3 hvis dere skal i badeland

Anonymkode: 29af6...31e

Skrevet

Kunne ikke falle meg inn å være der mer enn en dag 😂

Man må ikke rekke alt. Man kan nøye seg med å kose seg med det man rekker. 

Anonymkode: d376e...588

Skrevet

Det kommer litt ann på hva ungen liker og er. Mine unger kunne sikkert vært der en uke, mens mine tidligere stebarn kunne max være der en dag. Stebarna skulle se hovedtingene som sabeltann, karusller osv, og da var de ferdige. Mine unger kan vandre rundt uten mål og mening og få med seg ting på veien. Mine unger vil helst ha en overnatting i kardemommeby hvert år, selv om de nå er tennåringer. For når parken stenger kan en gå fritt rundt i parken når en soverr i kardemommeby. Da kan vi se på dyr som ofte kommer mer frem når ikke det er masse mennesker, vi kan oppleve dyrene i dyreparken mer. Og de liker roen som faller når det ikke er masse mennesker, men vi kan høre alle dyra. 

Har du en unge som liker dyr vil jeg virkelig anbefale å sove i kardemommeby, for da får du veldig mye ut av turen. Og for dere voksne så kan det være utrolig deilig å kunne sette seg på terassen og bare slappe av i beina innimellom mens ungen faktisk får med seg mye rett ved. 

Har du en unge som syns kapteinsabel tann er gøyere og liker mer action hele tiden er ikke kardemomme by ett sted  sove. 

Anonymkode: 80500...e91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...