Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #1 Skrevet 28. februar 2019 Hei, jeg er 41 år og har fått to dype sinnarynker i panna. Jeg ser konstant sint ut-og får ofte kommentarer om det er noe jeg bekymrer meg for 😒Jeg føler seg ser mye eldre ut enn det jeg er og har lyst å ta den bort! Er det noen som har erfaring med å behandle dette i Tromsø? Og hvor lenge holdt behandlingen? Jeg bor et stykke unna Tromsø, så kan ikke bare gå til konsultasjon, men må kjøre på med behandling når jeg først er der 😉 Håper noen kan dele sin erfaring med meg 😊👍Er også interessert i å høre om andre erfaringer ellers i landet: ble dere fornøyde? Restylane/botox? Anonymkode: a6711...f0a
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #3 Skrevet 28. februar 2019 Har ikke erfaring med Tromsø. Men min erfaring er at sinnarynke er enkelt å behandle og det virker uansett. Varigheten er inntil tre måneder. Jeg behandler den fra mars til august. Det er de verste «myse mot sola» månedene. Målet mitt er ikke å bli rynkefri men å hindre den å bli verre. Muskelen har blitt svekket så den er ikke like kraftig når effekten går ut. Jeg har fortsatt en svak antydning til rynke og det synes jeg er greit. Å bli helt glatt og rynkefri er teit i min alder synes jeg. 😊 Anonymkode: 3f199...94c
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #4 Skrevet 28. februar 2019 Å behandle sinnarynke med botox tror jeg er veldig lett for de som driver med dette, bare bestill deg time på en salong som er litt kjent. Jeg har selv gjort det fire ganger nå, den første gangen holder det bare ca 3 måneder, og det er lurt å gjøre det etter ca 3 måneder 3 ganger på rad. Etter det vil det holde med to ganger i året. Jeg er veldig fornøyd, deilig å ikke kunne myse og trekke sammen og får mindre vondt i hodet. Rynken syns fortsatt litt, men nesten ikke. Restylane brukes for å fylle ut, det brukes ikke i sinnarynken. Det har jeg ikke prøvd Anonymkode: 070d0...8a5
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #5 Skrevet 28. februar 2019 OK, tusen takk for gode svar ❤️ Hi Anonymkode: a6711...f0a
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #6 Skrevet 28. februar 2019 Hei! Har gjort d i Tromsø sjøl, bruke å være på mediva å gjøre d. Ho e superflink! Enkel og effektiv behandling. Lykke til:) Anonymkode: b3252...0ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå