Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #1 Skrevet 27. februar 2019 Skal om ikke så lenge å gruer meg til dette. Hadde vært glad om noen kunne fortalt litt om inngrepet og evt hvor lenge var du vekke fra jobb osv. Anonymkode: a0fa7...348
<3 skatten min<3 Skrevet 27. februar 2019 #2 Skrevet 27. februar 2019 Gjorde det for to år siden. Gruet fælt, men var ikke noe å grue for. Fikk narkose, så selve inngrepet kan jeg jo ikke si noe om annet enn at det opplevdes helt fint på forhånd og etterpå. Lå noen timer før jeg fikk dra hjem. Var vondt samme dag (som en vond mens), og litt ubehagelig ett par dager etterpå. Gikk helt fint over med smertestillende. Lykke til! ❤️
<3 skatten min<3 Skrevet 27. februar 2019 #3 Skrevet 27. februar 2019 Glemte å svare ang jobb - jeg var i permisjon, så mannen ble hjemme ett par dager for å hjelpe med baby. Kunne fint jobbet tror jeg, men jeg har en stillesittende jobb da. Tror det er vanlig å være hjemme ett par dager.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #4 Skrevet 27. februar 2019 Tusen takk for svar. ❤️ Godt å høre at det gikk fint å ikke noe å grue seg til. Ser du skriver narkose. Var det en grunn til det? Ser i brevet jeg har fått fra sykehuset at det står lokalbedøvelse. Og skal være der bare ca 30 min etterpå. Anonymkode: a0fa7...348
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #5 Skrevet 27. februar 2019 Jeg ble konisert for 2 mnd siden, i narkose pga stort område med celleforandringer. Det gikk veldig greit, ingen smerter, ikke noe ubehag i det hele tatt. Inngrepet varte 15-20 min, jeg sov i 2,5 timer og var i helt fin form da jeg våknet. Hjemme resten av dagen, jobbet som vanlig dagen etter. Hvis man har behov for det kan man bruke egenmelding, evt sykmelding i etterkant, men det er lite komplikasjoner og smerter, så de fleste kan gå tilbake til jobben ganske raskt etterpå. Anonymkode: 49790...d4c
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #6 Skrevet 27. februar 2019 Ble konisert for fire år siden. Greit inngrep i lokalbedøvelse. Blødde en del etterpå, og var i en litt sårbar situasjon (les redd) så jeg var sm i to eller tre dager etterpå. (Ble gravid ett år etterpå, fin graviditet og problemfri fødsel en uke før termin) Anonymkode: 8b3e3...016
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #7 Skrevet 27. februar 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ble konisert for 2 mnd siden, i narkose pga stort område med celleforandringer. Det gikk veldig greit, ingen smerter, ikke noe ubehag i det hele tatt. Inngrepet varte 15-20 min, jeg sov i 2,5 timer og var i helt fin form da jeg våknet. Hjemme resten av dagen, jobbet som vanlig dagen etter. Hvis man har behov for det kan man bruke egenmelding, evt sykmelding i etterkant, men det er lite komplikasjoner og smerter, så de fleste kan gå tilbake til jobben ganske raskt etterpå. Anonymkode: 49790...d4c Takker for svar. Godt å høre at det var lite komplikasjoner og at du kom deg fort. Blødde du mye forresten? Siden narkose og stor område. Hvordan fikk du vite det? Var det den dagen du skulle gjøre det eller visste du på forhånd? Jeg vet ingenting om hvor stort område. Anonymkode: a0fa7...348
<3 skatten min<3 Skrevet 27. februar 2019 #8 Skrevet 27. februar 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for svar. ❤️ Godt å høre at det gikk fint å ikke noe å grue seg til. Ser du skriver narkose. Var det en grunn til det? Ser i brevet jeg har fått fra sykehuset at det står lokalbedøvelse. Og skal være der bare ca 30 min etterpå. Anonymkode: a0fa7...348 Nei, fikk hvertfall ikke beskjed om at det var noen spesiell grunn fil narkose. Mulig forskjellige rutiner? Det var pga narkosen jeg måtte ligge noen timer etterpå.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #9 Skrevet 27. februar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ble konisert for fire år siden. Greit inngrep i lokalbedøvelse. Blødde en del etterpå, og var i en litt sårbar situasjon (les redd) så jeg var sm i to eller tre dager etterpå. (Ble gravid ett år etterpå, fin graviditet og problemfri fødsel en uke før termin) Anonymkode: 8b3e3...016 Godt å høre. Kjedelig du blødde en del. Godt du ble gravid å hadde et fint svangerskap og fødsel etter. Går det ann å søke etter innlegget du nevner ellers er det vel ikke lett å finne? Anonymkode: a0fa7...348
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #10 Skrevet 27. februar 2019 1 minutt siden, <3 skatten min<3 skrev: Nei, fikk hvertfall ikke beskjed om at det var noen spesiell grunn fil narkose. Mulig forskjellige rutiner? Det var pga narkosen jeg måtte ligge noen timer etterpå. Ok. Skjønner. Er gjerne forskjellige rutiner som du sier. Takk for svar. Anonymkode: a0fa7...348
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #11 Skrevet 27. februar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Godt å høre. Kjedelig du blødde en del. Godt du ble gravid å hadde et fint svangerskap og fødsel etter. Går det ann å søke etter innlegget du nevner ellers er det vel ikke lett å finne? Anonymkode: a0fa7...348 Med les redd? Med det mener jeg at jeg var redd, både fordi jeg gikk fra cin-1 til cin3 på ett halvt år, og fordi jeg akkurat hadde hatt en missed abortion på et veldig etterlengtet svangerskap. Pluss at jeg er en pyse når det kommer til kirurgiske inngrep 😅 Anonymkode: 8b3e3...016
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #12 Skrevet 27. februar 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Med les redd? Med det mener jeg at jeg var redd, både fordi jeg gikk fra cin-1 til cin3 på ett halvt år, og fordi jeg akkurat hadde hatt en missed abortion på et veldig etterlengtet svangerskap. Pluss at jeg er en pyse når det kommer til kirurgiske inngrep 😅 Anonymkode: 8b3e3...016 Da skjønner jeg. 😊 Veldig godt å lese at alt gikk fint. Er lik egentlig. Aldri vært igjennom noe form for inngrep uten å født to barn. Så er pyse. Anonymkode: a0fa7...348
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #13 Skrevet 27. februar 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da skjønner jeg. 😊 Veldig godt å lese at alt gikk fint. Er lik egentlig. Aldri vært igjennom noe form for inngrep uten å født to barn. Så er pyse. Anonymkode: a0fa7...348 Å føde barn er mye verre enn konisering! Anonymkode: 3a2af...ae6
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #14 Skrevet 27. februar 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å føde barn er mye verre enn konisering! Anonymkode: 3a2af...ae6 Ser den, men blir vel ikke helt likt selvom. Da kom det noe godt ut av det. Selvom jeg gruet meg til første fødsel. Anonymkode: a0fa7...348
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå