Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #1 Skrevet 27. februar 2019 Pusi var inne hos veterinær idag og fjernet en kul i nakken. Hun har en stort sår med sting og skal ikke klø på såret. Fikk en slik krage til å ha på i 12 dager men vi merker hun blir stressa av å ha den på. Dyrlegen sa vi kunne ta ei tynnstrømpebukse (klippe den til) og lage en form for hals buff om det ikke funket med krage, men jeg frykter at den skal gro seg fast i såret! Noen tips? Fått beskjed om at såret ikke skal renses og vet ikke om det er smart å putte på evt bandasje under ei tynnstrømpebukse 🤔 Anonymkode: 591ad...8ed
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #2 Skrevet 27. februar 2019 Hvordan stresset da? Jeg ville beholdt kragen på med mindre det var helt uutholdelig Anonymkode: 15c67...77a
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #3 Skrevet 27. februar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan stresset da? Jeg ville beholdt kragen på med mindre det var helt uutholdelig Anonymkode: 15c67...77a Hun er ennå ganske dopet ned og prøver å dra den av.. men hun kommer aldri til å finne seg i å gå med den kragen i 12 dager! Prøver å finne på noe smart da dyrlegen selv sa vi kunne prøve med tynnstrømpebukse, men igjen - jeg ser for meg at den blir å gro seg fast uten noen form for bandasje eller lignende under.. kragen legger seg også over såret om hun så mye som rører på seg. Anonymkode: 591ad...8ed
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #4 Skrevet 27. februar 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun er ennå ganske dopet ned og prøver å dra den av.. men hun kommer aldri til å finne seg i å gå med den kragen i 12 dager! Prøver å finne på noe smart da dyrlegen selv sa vi kunne prøve med tynnstrømpebukse, men igjen - jeg ser for meg at den blir å gro seg fast uten noen form for bandasje eller lignende under.. kragen legger seg også over såret om hun så mye som rører på seg. Anonymkode: 591ad...8ed Jeg tenker og på at det en perfekt plass å treffe når hun klør seg, at hun fort kan dra det av. Men jeg har desverre ikke noe bedre forslag enn å beholde kragen på. Du vet jo ikke om hun vil finne seg i det etterhvert, eller har dere prøvd det før kanskje Anonymkode: 15c67...77a
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #5 Skrevet 27. februar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg tenker og på at det en perfekt plass å treffe når hun klør seg, at hun fort kan dra det av. Men jeg har desverre ikke noe bedre forslag enn å beholde kragen på. Du vet jo ikke om hun vil finne seg i det etterhvert, eller har dere prøvd det før kanskje Anonymkode: 15c67...77a Klørne på bakbeina ble klipt så hun skulle få det vanskelig med å klø, men ser at det fort kan bli et problem når hun kvikner til! Har ikke hatt krage så lenge før, men når kragen er større enn katta skjønner jeg hun blir forbanna 😅 Anonymkode: 591ad...8ed
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #6 Skrevet 27. februar 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Klørne på bakbeina ble klipt så hun skulle få det vanskelig med å klø, men ser at det fort kan bli et problem når hun kvikner til! Har ikke hatt krage så lenge før, men når kragen er større enn katta skjønner jeg hun blir forbanna 😅 Anonymkode: 591ad...8ed Hehe, nå måtte jeg le litt. Jeg husker når min ble sterilisert og måtte ha krave, hun var ikke så happy for å si det sånn. Strevde litt med beregningen i begynnelsen, var plutselig ikke så lett å hoppe opp i høyden. Spise var heller ikke så enkelt med en gang, for hun kom ikke ned i skålene med kragen på slep, da ble hun frustrert da. Lykke til Anonymkode: 15c67...77a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå