Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #1 Skrevet 27. februar 2019 Dette har jeg faktisk lurt på i flere år... Jeg har forsøkt å google flere ganger, men blir ikke klok på det. Har mange venner som jobber i NAV, men vil ikke akkurat spørre hva de tjener 😛 Saken er at jeg godt kunne tenke meg å jobbe der selv, men har ikke mulighet hvis jeg må gå ned mye i lønn. Jeg jobber i dag som lærer på barneskolen, og har 6 års utdanning hvis det er relevant for svarene deres. Anonymkode: 21f34...0df
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #2 Skrevet 27. februar 2019 Som konsulent vet jeg ikke, men jeg er ansatt som veileder i den kommunale delen, og har 466 000,-. Det er med full ansiennitet. De statlig ansatte tjener nok noe mer. Anonymkode: c0dc0...09e
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #3 Skrevet 27. februar 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Som konsulent vet jeg ikke, men jeg er ansatt som veileder i den kommunale delen, og har 466 000,-. Det er med full ansiennitet. De statlig ansatte tjener nok noe mer. Anonymkode: c0dc0...09e Jeg vet i grunnen ikke hva som er hva, jeg har ikke satt meg inn i det 😅 Jeg har bare sett i noen stillingsannonser at man vil lønnes som konsulent, så da skrev jeg det. Så 466', er det det høyeste man kan komme innenfor det du jobber med? Hvor lenge jobber du for å få full ansiennitet? Hi Anonymkode: 21f34...0df
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #4 Skrevet 27. februar 2019 I staten lønnes man utfra de to statlige tariffavtalene. Er kan konsulent/førstekonsulent går man inn i lønnstrinn og lønnssstige. Er man rådgiver er man direkteplassert på lønn du kan finne lønnstrinnene i staten ved et enkelt Google-søk. Og så sammenlikne med relevante stillongsanonserhbir lønsatrinnet er oppgitt. Jeg lå på lønnstrinn 53 da jeg sluttet for noen år siden. Da var keg en av de høyest lønnede på vårt kontor. Men lønn varierer innen lønnsspennet for stillingskategorien utfra utdanning, kompetanse, geografi, antall relevante søkere osv Anonymkode: 1a066...895
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #5 Skrevet 27. februar 2019 Mannen min jobber i NAV. Omtrent akkurat en halv million i året. Statlig ansatt, men på lokalkontor. Fem år erfaring i NAV og mastergrad. Anonymkode: ac605...b0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå