susy123 Skrevet 26. februar 2019 #1 Skrevet 26. februar 2019 Mannen fyller 40 i tillegg til at vi har vært gift i 10år denne sommeren. Vi har ikke vært på mange ferier sammen, alene. Og har derfor lyst å gjøre noe ekstra stort for oss. Har dere noen tips til både sted og hotell? Jeg vil gjerne ha det trygt, rolig, avslappende og uten så altfor mye dyr og kryp som kan være
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2019 #2 Skrevet 26. februar 2019 Hadde helt klart tatt turen til Maldivene for en sånn romantisk tur. Men da må dere tåle å være oppå hverandre og uten så altfor mye annet som skjer HAr ingen tips til hotell, men hvis du googler finner du nok mange erfaringer og reisebyråer som spesialiserer seg på disse turene. Så heldig dere er som kan ta dere en sånn reise! Liiit misunnelig 😅 Anonymkode: c4741...5af
susy123 Skrevet 26. februar 2019 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2019 Ja vi har ingen problemer med å være sammen, vi har til nå nesten ikke vært fra hverandre de siste 12årene (Min bestevenn) Takk for tips, jeg har googlet litt, men hadde og litt lyst på noen erfaringer Ja jo, er enig i det. vi er heldig! men Carpe Diem!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2019 #4 Skrevet 26. februar 2019 Jeg har bare vært på Bali av disse stedene. Hvis det er en romantisk paradisøy du er ute etter så er ikke Bali stedet. Bali er Australias Grand Canaria, med masse fulle ungdommer på tur. Finnes nok noen fine steder på Bali også, og det er mye kultur og fine landskap, men tror jeg hadde valgt et annet sted. Langkawi eller Perenthian Island i Malaysia er fine steder. Anonymkode: 70eb0...506
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2019 #5 Skrevet 26. februar 2019 Moofushi på Maldivene anbefales på det sterkeste Anonymkode: dca14...7ef
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2019 #6 Skrevet 26. februar 2019 Tanta mi som var gift med en reiseglad fyr som også var stinn av gryn sa at hun aldri har sett vann som Bora Bora, og de har vært på Maledivene, Mauritius, Caribean. Hvis det var en reell opsjon hadde jeg reist til Bora Bora. Anonymkode: 46d17...2e9
beef sister Skrevet 26. februar 2019 #7 Skrevet 26. februar 2019 Bora Bora er helt magisk vakkert - men det er begrenset hvor mye spennende som skjer. Du kan snorkle en dag, ta en tur rundt øya, båttur en annen dag osv. Perfekt destinasjon hvis man derimot er såpass oppslukt i hverandre at det er ganske unødvendig med folkeliv eller masse ulike aktiviteter. Det er nok det vakreste stedet jeg har vært. Maldivene er også fint, dog ikke i nærheten av Bora Bora. Går for det samme her, da - litt begrenset hvor mye spennende som kan skje. Bali er det litt mer liv igjen, men like vakkert som Bora Bora og Maldivene synes jeg ikke at det er. Personlig hadde Bora Bora utvilsomt vært førstevalget mitt, men så hadde jeg heller ikke hatt noe imot få aktiviteter og lange dager med mye fokus på partner.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2019 #8 Skrevet 26. februar 2019 Seychellene, Kapp Verde, Azorene? Anonymkode: 8efac...1df
Fru Banderas Skrevet 27. februar 2019 #9 Skrevet 27. februar 2019 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har bare vært på Bali av disse stedene. Hvis det er en romantisk paradisøy du er ute etter så er ikke Bali stedet. Bali er Australias Grand Canaria, med masse fulle ungdommer på tur. Finnes nok noen fine steder på Bali også, og det er mye kultur og fine landskap, men tror jeg hadde valgt et annet sted. Langkawi eller Perenthian Island i Malaysia er fine steder. Anonymkode: 70eb0...506 Gran* Canaria, skrives det. Gran Canaria har også mye fint å by så, så lenge man oppsøker de stedene som ikke er turistinfisert. Av det stedene du nevner, HI, har jeg kun vært på Bali. Reiste en del rundt der, og var på flere forskjellige steder i en del dager av gangen, og du kan finne flotte steder i nærheten av Ubud f.eks., som er rolige og fine, i tillegg til steder langs kysten. Vi var bl.a. i et område som heter Seminyak, og det var veldig fint, rolig, varmt vann og lange strender, og langt nok unna harryfestene litt lengre sør.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #10 Skrevet 27. februar 2019 Maldivene ❤️ Anonymkode: 3e2aa...d79
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #11 Skrevet 27. februar 2019 Her kan du finne fine turer http://www.blixentours.no/ Anonymkode: ad9d1...0be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå