Gå til innhold

Noen som har operert tunge øyelokk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var fort og enkelt å gjøre. Jeg ble veldig lite hoven og blå. Etter et par dager så kunne en bare se de små stingene hvis en kikket godt etter.

Anonymkode: be37d...86b

Samme med meg. Veldig greit og veldig fornøyd. Sidesyn! Hurra! :)

Annonse

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei men har veldig lyst! Hvordan har du gått frem? Hva koster det? Lykke til!

Anonymkode: bc01e...350

Jeg tok kontakt med en privatklinikk og dro på konsultasjon. Betaler selv - for å få det dekket offentlig skal man ha ganske begrenset sidesyn. Koster rundt 15 000 for begge øyne.

HI

Anonymkode: 9e9ce...4fe

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det var fort og enkelt å gjøre. Jeg ble veldig lite hoven og blå. Etter et par dager så kunne en bare se de små stingene hvis en kikket godt etter.

Betyr det at du kunne gå på jobb etter etpar dager?

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Betyr det at du kunne gå på jobb etter etpar dager?

Jobbet ikke akkurat da, men det kunne jeg nok gjort. I hvert fall for utseendes del. Men hvis jeg hadde jobbet, så hadde jeg fått 1 ukes sykemelding

På 25.2.2019 den 11.36, Cry Wolf skrev:

Jeg fikk det dekket i 2011. Opererte en fredag, på jobb mandag. Ble verken blå eller hoven. 

Ikke i det hele tatt?! Så heldig du var da. Men så det ikke litt rart ut når du gikk på jobb med stingene?

Nei, ikke i det hele tatt. Lå med frosne grønnsaker på øynene de første timene etter operasjonen. Jobber på kontor uten kundekontakt og ble operert i fellesferien, så det var kun et par kollegaer som så meg.

Anonymkode: 32c70...b02

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, ikke i det hele tatt. Lå med frosne grønnsaker på øynene de første timene etter operasjonen. Jobber på kontor uten kundekontakt og ble operert i fellesferien, så det var kun et par kollegaer som så meg.

Anonymkode: 32c70...b02

Det gjorde jeg og, små erteposer

På 25.2.2019 den 9.24, Anonym bruker skrev:

Hvor lenge var du borte fra jobb? Hvor mange dager så du ut som en alien? :)

Var nesten ikke synlig. Måtte peke på de lyserosa merkene slik at folk skulle se dem. Man kunne få en ukes sykemelding, men ikke nødvendig for min del :)

• 2 uker senere...
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Haha åhh damer, dere skulle virkelig sett hvordan jeg ser ut nå! 😄 Forhåpentlig vil det være verdt det til slutt.

HI

Det blir bra 😉 Jeg så ikke ut. Det var rundt halloween tider og sønnen min sa: du trenger ikke å kle deg ut til halloween du, mamma 🤣

Anonymkode: c6737...743

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...