Gå til innhold

Blødde du i graviditeten?

Anbefalte innlegg

Hei!!

Jeg har blødd i 10 dager nå og skal ta graviditetstest på torsdag den 21.februar. Jeg skulle fått mensen den 2.februar, men fikk ikke en blødning før den 9.februar og blødningen startet med litt rosa blod på papiret, så dagene etter ble det små ferske røde blødninger. Jeg lurer på om noen av dere blødde og isåfall hvor mye blødde dere i graviditeten? Er det mulig å blø i flere uker og være gravid, eller er det slik at da er det noe galt? Det står mye rart på nettet og jeg velger heller å stole på andres erfaringer, og heller støtte meg på andres erfaringer enn alt som står på nettet. 

Håper inderlig på svar!! Tusen takk❤️

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144362812-bl%C3%B8dde-du-i-graviditeten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri blødd i graviditet. 

Kan hende du har en hormonforstyrrelse eller muligens gravid. Det kan ikke vi svare på. 

Ta en graviditetstest. De kan tas 6 dager før forventet mens. Mest sikker ei eller to uker etter tror eg. 

Skulle det vedvare ta kontakt med lege.  Få henv til gyn? 

Kan være cyste? 

Anonymkode: 5c3dd...df0

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Aldri blødd i graviditet. 

Kan hende du har en hormonforstyrrelse eller muligens gravid. Det kan ikke vi svare på. 

Ta en graviditetstest. De kan tas 6 dager før forventet mens. Mest sikker ei eller to uker etter tror eg. 

Skulle det vedvare ta kontakt med lege.  Få henv til gyn? 

Kan være cyste? 

Anonymkode: 5c3dd...df0

Skal ta test torsdag morgen. Har gynekologtime i mars😀 Håper ikke det er cyste. Det har jeg operert bort før..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...