Anonym bruker Skrevet 11. februar 2019 #2 Skrevet 11. februar 2019 Selvfølgelig. Anonymkode: 4ffa8...79d
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2019 #3 Skrevet 11. februar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Selvfølgelig. Anonymkode: 4ffa8...79d Så hvis saken er av interesse holder de meg anonym? Anonymkode: a6953...ced
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2019 #4 Skrevet 11. februar 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så hvis saken er av interesse holder de meg anonym? Anonymkode: a6953...ced Du tror de offentliggjør kilden sin? Anonymkode: 22d56...9c5
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2019 #5 Skrevet 11. februar 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så hvis saken er av interesse holder de meg anonym? Anonymkode: a6953...ced Leser du noen gang nederst på artikler: "Tipser: Kari Nordman"? Anonymkode: 4ffa8...79d
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2019 #6 Skrevet 11. februar 2019 Er helt plank på dette, så derfor jeg kommer med dumme spm. Tenkte kanskje om ting skulle bli lekket, men sikkert ikke vanskelig å legge sammen to og to. Anonymkode: a6953...ced
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #7 Skrevet 12. februar 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Tja, hva mener du med anonymt? Mener du at VG ikke vet hvem du er, eller at VG ikke offentliggjør hvem du er? Hvis du mener det første så bruker jo flere medier forskjellige tekniske løsninger for å motta slike «anonyme» tips. Jeg er ikke teknisk anlagt nok til å vurdere hvor sikre de egentlig er. Hvis du tipser på denne måten så vil både nyhetsverdien og dokumentasjonen du legger ved antagelig måtte være relativt stor for at de skal gå videre med tipset. Det vil generelt være lettere å få en journalist til å bli interessert i saken hvis du forteller dem hvem du er (det kan også være en fordel å kontakte en journalist som jobbet med lignende saker i det siste direkte i stedet for å sende det til en generell tipsadresse hvor det kommer inn veldig mye post). Hvis det du lurer på er om VG vil offentliggjøre navnet ditt uten samtykke hvis du tipser dem er nok svaret nei. Har selv jobbet som nyhetsjournalist i NRK og vi ville aldri gjort det i NRK, hvertfall. Men om du er villig til å stå frem med navn kan ha betydning for om VG er villig til å gå videre med saken, hvis du har en eller annen (viktig) rolle i saken selv. Anonymkode: 1ed1f...55c Akuratt dette svaret jeg var ute etter . Takk!☝️ Anonymkode: a6953...ced
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå