Gjest Antarctica Skrevet 18. februar 2019 #126 Skrevet 18. februar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Da misforstod du meg. Anonymkode: b064a...d25 Ja, det gjorde jeg garantert. Logikken i «jeg har svart på de innleggene» og «jeg vet de er mine egne» var ikke åpenbar.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2019 #127 Skrevet 18. februar 2019 Akkurat nå, Pashla skrev: Nei, det har nok de fleste registert. Men du føler fortsatt behov for å forsvare deg i tråden, så noen har sikkert pirket borti et ømt sted. Og det skal du takke for, og benytte deg av. Det er en mulighet til å vokse. Jeg svarer på det dere skriver ja, helt riktig. Var jeg selv som lagde en tråd om dette, så er vel da også vanlig å svare? Liker du ikke dette, så behøver du ikke skrive her. Anonymkode: b064a...d25
Gjest Antarctica Skrevet 18. februar 2019 #128 Skrevet 18. februar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg svarer på det dere skriver ja, helt riktig. Var jeg selv som lagde en tråd om dette, så er vel da også vanlig å svare? Liker du ikke dette, så behøver du ikke skrive her. Anonymkode: b064a...d25 Her er nok ikke så mye å tilføye, kan jeg se... Lykke til med dama! Det trenger du.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2019 #129 Skrevet 18. februar 2019 17 minutter siden, Pashla skrev: Her er nok ikke så mye å tilføye, kan jeg se... Lykke til med dama! Det trenger du. Så flott! Tusen hjertelig takk. Anonymkode: b064a...d25
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2019 #130 Skrevet 18. februar 2019 1 time siden, Pashla skrev: Her er nok ikke så mye å tilføye, kan jeg se... Lykke til med dama! Det trenger du. Kjære vene, du snakker om at han har dårlig kommunikasjon, kanskje du skal se litt på din egen og Anonymkode: 8ea14...7c4
Gjest Antarctica Skrevet 18. februar 2019 #131 Skrevet 18. februar 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjære vene, du snakker om at han har dårlig kommunikasjon, kanskje du skal se litt på din egen og Anonymkode: 8ea14...7c4 Gjerne, vil du være mer konkret?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå