Gå til innhold

Noen som har erfaring med Stiga rattkjelke?

Anbefalte innlegg

Tenkte å kjøpe ett nytt akebrett før vinterferien starter å har sett litt på Stiga snowracer classic og Hamax dowmhill rattkjelke. Er bare 100 kr som skiller de i pris å de ser ganske like ut. Hva egentlig forskjellen på de? Å noen som erfaring med en av disse? Greit å høre om det er ett greit kjøp eller ikke.

Anonymkode: 8736e...43b

Fortsetter under...

Annonse

Rattkjelke er kult, men den er drit-tung å dra opp igjen. Så her endte den med å bli stående.

Tv2 hjelper deg hadde akkurat en test. Vinneren der var noe i samme bane, men mindre og lettere.

Anonymkode: 1a5e0...8a3

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Rattkjelke er kult, men den er drit-tung å dra opp igjen. Så her endte den med å bli stående.

Tv2 hjelper deg hadde akkurat en test. Vinneren der var noe i samme bane, men mindre og lettere.

Ja gutten min kan være litt lat så er redd jeg bruker 500 kr på den også blir den bare stående ubrukt pga den er så tung å dra opp bakkene. Takk for tipset om tv 2 hjelper deg,skal sjekke det ut med en gang :)

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den vi har er ikke tung å dra opp igjen... De har jo laget den slik, med tanke på vekt, alder osv. Den er jo til barn og skal brukes av barn (kan brukes av alle). 

Hvor gamle er barna dine? Er de aktive? Med tanke på at du klagde på tyngden? 

Anonymkode: f0253...8e1

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Den med curve kan man kjøre baklengs også hehe  Har ikke fått testet den ut. Gutten fikk sjokkrosa til jul. Han tåler rosa, men ønsket seg den svarte. Så skal bytte til en annen farge.

Anonymkode: 010ff...f3e

Hehe, kult!😎

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den vi har er ikke tung å dra opp igjen... De har jo laget den slik, med tanke på vekt, alder osv. Den er jo til barn og skal brukes av barn (kan brukes av alle). 

Hvor gamle er barna dine? Er de aktive? Med tanke på at du klagde på tyngden? 

Er det Stiga snowracer classic dere har også da? Ser at det selges flere ulike versjoner av Stiga snowracer.

Annonse

Har en litt hysterisk barnefar så en som kan kjører bakover er ikke nødvendig :P Men hadde vært greit å kunne slå i bordet med at denne er like trygg som rattakebrett,for Stiga sin kjelke har bremse.

Vi kjøpte stiga sin til eldste barnet her som nå er 17 år, alle fire barna har brukt den masse. 

Men her akes det mye da, og akematter o.l brukes også mye. Min erfaring er at man må ha flere ting, og alt til sitt bruk. 

Anonymkode: 849e2...8e6

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det Stiga snowracer classic dere har også da? Ser at det selges flere ulike versjoner av Stiga snowracer.

Denne, som lengre opp. 

4674FD26-AB7C-404F-BBD9-E4E76398A796.jpeg

Ville valgt Stiga. Mine unger bruker min som jeg kjøpte for over 30år siden (nå følte jg meg gammel) Eneste som har vært med den er at jeg måtte kjøpe ny mei forran, og det var helt min skyld. Sånt skjer når en prøver seg på ett hopp som er for stort og ender i en fjellvegg, og er vel ganske imponert over at den kun fikk en sprekk. Akte lenge før jeg fikk ut fingeren og kjøpte ny mei. Så selv om den nå er veldig gammel virker den som ny, selv om du ser jeg ikke har behandlet den like fint (jeg var en guttejente så den har ikke blitt behandlet pent. Vi har endt i fjellvegger, blitt taua av biler osv) 

Anonymkode: b0c74...717

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ville valgt Stiga. Mine unger bruker min som jeg kjøpte for over 30år siden (nå følte jg meg gammel) Eneste som har vært med den er at jeg måtte kjøpe ny mei forran, og det var helt min skyld. Sånt skjer når en prøver seg på ett hopp som er for stort og ender i en fjellvegg, og er vel ganske imponert over at den kun fikk en sprekk. Akte lenge før jeg fikk ut fingeren og kjøpte ny mei. Så selv om den nå er veldig gammel virker den som ny, selv om du ser jeg ikke har behandlet den like fint (jeg var en guttejente så den har ikke blitt behandlet pent. Vi har endt i fjellvegger, blitt taua av biler osv) 

Anonymkode: b0c74...717

Jeg har en forsiktig gutt som noe hopp blir det ikke her uansett hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...