Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #26 Skrevet 5. februar 2019 Hvis du overhodet ikke liker hytteliv er det en dårlig investering for familien ! Selv om det er mannen din som har tjent pengene og muligens har litt mer han skulle ha sagt, så må du aldri gå med på å kjøpe hytte hvis du ikke liker hyttelivet. Dere er «låst» i årene fremover og det blir et evig mas om bruken. Joda, den kan leies ut og alt det der, men å drifte en hytte krever sitt. Ikke er hytte noe spesielt innbringende økonomisk heller. For investeringen, foreslå heller en utleieleilighet i Norge (hvis dere bor sentralt) og bruk pengene på reiser og leie av hytter/hotell. Anonymkode: 94e6a...a79
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #27 Skrevet 5. februar 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Så barnslig du er hi. "Hater hyttelivet". Er du 13 år eller? Anonymkode: d8ba4...64e Skjønnar hi godt eg!! Kva er vitsen med å ha to hus å holde orden på?? Eg elskar å ha ferie heime, nyte huset vårt, bruke nærområda. Viss eg skal vekk vil eg besøke vennar eller reise til nye stader. Viss vi skal ha besøk kan dei jo besøke oss heime. HI, syns du har all rett til å seie ifrå at du ikkje likar tanken på hytte, og kvifor. Det er ikkje barnsleg. Eg forstår at det kan vere ei investering. Men då må mannen vere innforstått med at du ikkje har tenkt å kave deg avgarde annakvar helg for å bruke hytta. Anonymkode: 145f8...4c8
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #28 Skrevet 5. februar 2019 Jeg skjønner heller ikke hva som frister med hytte. Jeg finner roen like bra hjemme men jeg er da flink til å slå av mobilen. Et hus til som må vedlikeholdes, som muligens har lang reisevei, koster å drifte... Nei takk. Og påske på fjellet? I mars/april er jeg innstilt på sol og at våren kommer, ikke reise etter snøen, har da faen nok av vinter og snø! Anonymkode: 7d4c2...e0b
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #29 Skrevet 5. februar 2019 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skjønner heller ikke hva som frister med hytte. Jeg finner roen like bra hjemme men jeg er da flink til å slå av mobilen. Et hus til som må vedlikeholdes, som muligens har lang reisevei, koster å drifte... Nei takk. Og påske på fjellet? I mars/april er jeg innstilt på sol og at våren kommer, ikke reise etter snøen, har da faen nok av vinter og snø! Anonymkode: 7d4c2...e0b Amen! Akkurat det du skrev 😁 HI Anonymkode: 09122...54f
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2019 #30 Skrevet 6. februar 2019 Jeg har inntrykk av at de fleste forbinder hytteliv med fjell og ski og det appellerer ikke til meg, men når det er sagt, kunne jeg veldig godt tenkt meg en (moderne) hytte ved sjøen og der kunne jeg gjerne bodd hele sommeren! Kunne det vært mer aktuelt for deg, HI? Anonymkode: 3bf2a...c9a
Yellow Brick Road Skrevet 6. februar 2019 #31 Skrevet 6. februar 2019 I utgangspunktet ønsker jeg meg ikke noen hytte, men jeg har likevel kommet til at dersom vi hadde hatt så god råd at det ikke gikk utover økonomien at vi kjøpe oss hytte, kunne jeg ha blitt med på å kjøpe en ikke altfor stor hytte / leilighet som hadde alt vi trengte til nødvendig komfort, men som likevel var mest mulig vedlikeholdsfri. Den skulle heller ikke være så stor at det er plass til masse gjester. Men jeg ville likevel hatt penger nok til å ikke måtte bruke den mer enn jeg hadde lyst til, jeg vil reise og gjøre andre ting tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå