Anonym bruker Skrevet 3. februar 2019 #1 Skrevet 3. februar 2019 Har vært på 16:8 dietten snart en måned og er nå tilbake der jeg startet. Målet har vært 5 kilo ned og hadde gått ned 2 kilo frem til for tre dager siden, men nå er jeg tilbake på 73 kilo (er 174 cm høy) Utrolig demotiverende og frustrerende. Eller kan det være en helg med alkohol som har spilt inn? Eller går man litt opp i vekt når man skal ha mensen? Ellers har dietten funket fint da jeg ikke liker å veie mat og jeg spiser sunt og balansert ellers. Anonymkode: d9039...202
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2019 #2 Skrevet 3. februar 2019 Det er klart st alkohol spiller inn... Ellers tar det nok litt tid å stabilisere seg på en lavere vekt hvis man ikke har mye å ta av i utgangspunktet... Anonymkode: 6662f...2be
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2019 #3 Skrevet 3. februar 2019 Det kan være myyye kalorier i alkohol Anonymkode: cd909...7d7
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2019 #4 Skrevet 3. februar 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Har vært på 16:8 dietten snart en måned og er nå tilbake der jeg startet. Målet har vært 5 kilo ned og hadde gått ned 2 kilo frem til for tre dager siden, men nå er jeg tilbake på 73 kilo (er 174 cm høy) Utrolig demotiverende og frustrerende. Eller kan det være en helg med alkohol som har spilt inn? Eller går man litt opp i vekt når man skal ha mensen? Ellers har dietten funket fint da jeg ikke liker å veie mat og jeg spiser sunt og balansert ellers. Anonymkode: d9039...202 Herregud. Du er jo normalvektig, hvorfor går du på diett? Jeg har tapt 3 kg på 2 uker, syns det funker som ei kule. Men jeg skal ned 20 kg da. Anonymkode: 96a19...b01
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2019 #5 Skrevet 3. februar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Herregud. Du er jo normalvektig, hvorfor går du på diett? Jeg har tapt 3 kg på 2 uker, syns det funker som ei kule. Men jeg skal ned 20 kg da. Anonymkode: 96a19...b01 Jeg er i den øvre skalaen av normalvektig, og ønsker å føle meg vel og er ikke fornøyd der jeg er i dag. Vi har alle ulike mål for vektnedgang og det må respekteres. Anonymkode: d9039...202
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #6 Skrevet 4. februar 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er i den øvre skalaen av normalvektig, og ønsker å føle meg vel og er ikke fornøyd der jeg er i dag. Vi har alle ulike mål for vektnedgang og det må respekteres. Anonymkode: d9039...202 Sikkert, men syting om hvor demotiverende og frustrerende det er, det trenger jeg ikke respektere. Anonymkode: 96a19...b01
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #7 Skrevet 4. februar 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sikkert, men syting om hvor demotiverende og frustrerende det er, det trenger jeg ikke respektere. Anonymkode: 96a19...b01 Nå dummer du deg ut. Du trengte ikke gå inn i tråden og du trengte ikke å svare hi. Du kunne scrollet forbi, det er ikke svareplikt her inne Anonymkode: cd909...7d7
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #8 Skrevet 4. februar 2019 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Har vært på 16:8 dietten snart en måned og er nå tilbake der jeg startet. Målet har vært 5 kilo ned og hadde gått ned 2 kilo frem til for tre dager siden, men nå er jeg tilbake på 73 kilo (er 174 cm høy) Utrolig demotiverende og frustrerende. Eller kan det være en helg med alkohol som har spilt inn? Eller går man litt opp i vekt når man skal ha mensen? Ellers har dietten funket fint da jeg ikke liker å veie mat og jeg spiser sunt og balansert ellers. Anonymkode: d9039...202 Mensen kan gi deg vann i kroppen, alkohol er masse kalorier, og selv om det kan gjøre deg dehydrert har du gjerne også hevet innpå chips og annet salt og fett i tillegg. Det følger jo ofte med alkohol... Vent noen dager og prøv på vekta igjen. Anonymkode: 22d26...9d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå