Gå til innhold

Ting på sløyd e.l som barna har lagt masse arbeid og kjærlighet som hoper seg opp. Hva gjør dere?🙈

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flere barn. De produserer store mengder på et år og de er så stolt. De har kanskje pusset med sandpapir i månedsvis og kronet verket med svipenn. 

Jeg får så sjukt dårlig samvittighet av å kaste💔 De blir lei seg og om de finner ut sv det. Men det hoper seg opp..

Hva gjør dere?

Anonymkode: 00a53...f84

Fortsetter under...

Skrevet

Samler de i en kasse på loftet😊

Anonymkode: 3ab21...51f

Skrevet

Det tar jeg vare på, nå har ikke mine produsert sååå mye, 2-3 tinge hver iløpet av året maks, kan ha det frem ei stund avhengig av hva det er, å så har de det på rommet sitt som pynt eller legges unna i ei eske i kjelleren.

Anonymkode: 9a7a5...c34

Skrevet

Vi bruker det som er laget for å brukes..

Noen ting har de på rommet og så har vi pynteting og tegninger samlet på en vegg i trappa og på gangen utenfor soverommene.

Anonymkode: f3865...7ba

Skrevet

Jeg bruker det om mulig. Ellers blir det pynt. Og til slutt pakket bort. Kunne ikke falle meg inn å kaste det!

Anonymkode: 782ef...886

Skrevet

Tipset er å guide dem til å lage bruksting. Skryte uhemmet Av skjærefjølen hver gang den brukes. Eller min favoritt, sleiven

Anonymkode: 6510d...507

Annonse

Skrevet

Her har de gitt ganske mye til besteforeldre faktisk, pakker pent inn i julepapir e.l., og besteforeldrene elsker det.

Ellers står det til pynt, på kjøkkenet bl.a. Synes det er koselig jeg da, og jeg har fire barn så det har jo blitt litt ;)

Tror eldste som nå er 18 år synes det er koselig å finne pynt han laget i barnehagen fremme til jul og påske f.eks.

Anonymkode: 3ccd9...6d6

Skrevet

Når begynner de med sløyd egentlig? Eldste går i 4. trinn og jeg ventet fortsatt spent på at hun skal komme hjem med noe som helst av pynt til oss her hjemme. Husker vi hadde verksted til både påske og jul når jeg gikk på barneskolen pluss sløyd. Ser ikke ut til at det er noe nå. 

Anonymkode: 317b2...565

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når begynner de med sløyd egentlig? Eldste går i 4. trinn og jeg ventet fortsatt spent på at hun skal komme hjem med noe som helst av pynt til oss her hjemme. Husker vi hadde verksted til både påske og jul når jeg gikk på barneskolen pluss sløyd. Ser ikke ut til at det er noe nå. 

Anonymkode: 317b2...565

Det varierer veldig. Min eldste fikk ikke sløyd før i 8.klasse. Yngste hadde det i 5. og kusinene som bør i en annen kommune har hatt sløyd nesten hele barneskolen.

Anonymkode: f3865...7ba

Skrevet

Gud! Dere som tar vare på alt og pakker bort har garantert ikke den masseproduserende ungen som jeg har 😂 sikker på at hun har hatt eget formingsbudsjett både i skole og barnehage. Her er det på ingen måte snakk om 2-3 ting i året, mer en søppelsekk eller to. Det er alt fra bilder, strikking, puter, silketrykk, fjøler, kubbenisser og myyyye annet julepynt, bilder, keramikk ++

Jeg tar vare på og bruker brukstingene. Å så velger vi ut 2-3 bildet sammen som vi tar vare på. Har en bildevegg vi henger opp bilder på som byttes ut kontinuerlig pluss at kjøleskapet er tapetsert i bilder. Solid julepynt blir tatt vare på, det andre brukes samme år før det skrotes. 

Anonymkode: 5331c...e5b

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har flere barn. De produserer store mengder på et år og de er så stolt. De har kanskje pusset med sandpapir i månedsvis og kronet verket med svipenn. 

Jeg får så sjukt dårlig samvittighet av å kaste💔 De blir lei seg og om de finner ut sv det. Men det hoper seg opp..

Hva gjør dere?

Anonymkode: 00a53...f84

Går ganske mye i peisen gitt

Anonymkode: 33b9a...817

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...