Gå til innhold

Tatovering av øyebryn. Vil det fades helt bort uten påfyll?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et stort plasseringsproblem med øyebrynene mine som bare et panneløft kan fikse. Har løs hud og hengende øyelokk, og brynene sitter derfor en del lavere enn de egentlig skal. Dette gjør at jeg ser skikkelig sløv ut og det plager meg veldig. Ønsker jo ikke å se ut som at jeg går rundt i søvne hele tiden. 

Dessverre har jeg dårlig råd og det er lenge til jeg kan bestille time til panneløft. 

Har prøvd så mye av brynsminke nå. Sett på tutorials på YouTube og hele pakka. Men jeg får ikke til sminke! Er lei av å bruke så mye penger på sminke jeg ikke får til. Fikk Anastasia dipbrow pomade i posten i dag som alle skryter så forferdelig mye av, og når jeg heller ikke fikk til det fint ble skuffelsen så stor. Føler ikke at det går å få fin sminke på huden min på grunn av at den er så løs og full i dype porer som primeren ikke kan fylle ut og dekke over. 

Vurderer derfor å tatovere øyebryn. Er jo lettere å få råd til det ganske snart. Men da blir det jo et problem igjen når jeg om noen år har råd til panneløft. Men har hørt at bryntatoo fader over tid. Stemmer det? Og vil det isåfall forsvinne helt? 

Anonymkode: 562d1...9ee

Fortsetter under...

Skrevet

Har du sjekket om du kan få dekket øyelokksoperasjon?

Anonymkode: b2c67...5b9

Skrevet

Jeg har tatt microblanding. Det fader hvertfall masse. Er kjempeskuffa. Kan godt hende jeg var uheldig- men til noe som er sååå dyrt, så synes jeg ikke det var kjempeverdt det. Virker som om jeg må fylle på hvert halvår hvis det skal se like frest ut. Vondt var det og. 

MEN tatovering er noe annet. Og tatovering skal jo sitte (?) For jeg har masse tatoveringer og de slites ikke bort. Du må huske på å beskytte bryn fra sola første 6 ukene, og smøre med SF 50 når du er i sola etter dette. Tatoveringer som er mye i sol blir raskt fadet. 

Skrevet

Skal du tatovere oppå dine egne, eller over?

Anonymkode: 459ae...281

Skrevet

Kan du legge ut bilde? Jeg har vanskelig for å forstå at det er så ille som du tror?

Anonymkode: 57f07...3e3

Skrevet
40 minutter siden, shewolf skrev:

Jeg har tatt microblanding. Det fader hvertfall masse. Er kjempeskuffa. Kan godt hende jeg var uheldig- men til noe som er sååå dyrt, så synes jeg ikke det var kjempeverdt det. Virker som om jeg må fylle på hvert halvår hvis det skal se like frest ut. Vondt var det og. 

MEN tatovering er noe annet. Og tatovering skal jo sitte (?) For jeg har masse tatoveringer og de slites ikke bort. Du må huske på å beskytte bryn fra sola første 6 ukene, og smøre med SF 50 når du er i sola etter dette. Tatoveringer som er mye i sol blir raskt fadet. 

Jeg tok microblade for to år siden, fargen sitter enda.

Anonymkode: 5c293...29f

Annonse

Skrevet

Microblading er jo en form for tatovering da.

Anonymkode: 69384...d89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...