Gå til innhold

Synes du tatoveringer er fint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Få, mange, med farger? Jeg har kun en tatovering til nå, men tenker på flere. Hvor på kroppen er det penest å ha tatovering synes dere?

Anonymkode: 3044a...bac

Skrevet

Det er så personavhengig at det er vanskelig å gi et fasitsvar på! Noen kler det, andre ikke. Selv har jeg en med farger på høyre underarm, en sort på venstre. Har og på begge beina og en på ryggen, alle de i sort. Noen er fine i farger, andre ikke. Ta der du ønsker å ha, ikke bry deg om hva andre måtte mene :)

Anonymkode: b7caa...8c4

Skrevet

Det er stygt og Harry 

Anonymkode: 578b7...14c

Skrevet

Jeg synes det er stygt og harry uansett hvordan de ser ut. Tenk på hvordan det blir seende ut når du blir gammel med skrukkete hud.

Anonymkode: 9bf6b...89a

Skrevet

Jeg synes aldri det er pent med store tatoveringer på kroppen. Små, diskré tatoveringer er ok. 

Anonymkode: 35006...df3

Skrevet

Liker det, tok min første når jeg var 22-23, er Nå 32 å blir en til i løpet av året. At det er stygt Når man blir gammel: 1)da er det så vanlig at eldre har tatto, så går seg nok til, 2)man kan fjerne det om de plager deg veldig 3) ikke sikkert man blir gammel en gang, så om man har lyst på tatto men bekymret for fremtiden, er det iallefall noen grunner til å la være å tenke slikt. Men antar at de som har det som argument er de sol synes det er stygt, å det er jo helt ok😊

Anonymkode: 1bc36...59f

Skrevet

Stygt og harry.

Anonymkode: 73aea...62c

Skrevet

Stygt og harry

Anonymkode: b1936...609

Skrevet

Jeg liker det i utgangspunktet. Når det er sagt - det er ubegripelig mange dårlige tatovører der ute, så det er følgelig fryktelig mange stygge tatoveringer.

Da tenker jeg ikke på at jeg personlig ikke liker motivet, men at det er dårlig utført og/eller dårlig grodd.

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Jeg liker det ikke. Men andre får gjøre som de vil 👍🏻

Skrevet

Jeg liker det og har et par selv. Jeg synes ikke det er så fint når folk har hele halsen og ansiktet dekket, men folk gjør som de vil. Jeg er ikke redd for at tatoveringen blir skrukkete når alderdommen kommer, regner med at hele jeg vil bli temmelig skrukkete da 😅

Skrevet

Eg synes det er fint 🙂

Anonymkode: c7a1e...ede

Skrevet

Jeg liker noen tatoveringer, men langt i fra alle er fine. Teite tatoveringer som en gressklipper over musa dør jeg litt innvendig av. Liker best uten farger, men det kan være fint med farger hvis det er dempet. Liker ikke så godt når det er tatoveringer tett i tett, eller de er på fingrene eller i ansiktet.

Anonymkode: 190e0...0ab

Skrevet

Det kler mange når de er unge. Det kler kun en promille når de bikker førti.

Skrevet

Kommer helt an på tatoveringen og mennesket har den. 

Anonymkode: a1278...0c5

Skrevet

Skikkelig Harry. 

Anonymkode: 81294...c07

Skrevet

Jeg synes hud uten tatoveringer er mye finere.

Ellers er det noen ytterst få som kan "kle" en tatovering, men det er få, etter min mening. Små diskre tatoveringer kan være ok, men så lenge de ikke skal synes så ser jeg heller ikke særlig vits med dem ;)

Det viktigste er at man er så sikker på valg av tatovering at man velger en man synes det er ok å leve med resten av livet, selv når huden får aldersforandringer. Da er det bare å gi blaffen i hva andre mener.

Jeg tror likevel det kan være lurt å unngå tatoveringer i ansikt/hode/hals og hender, da dette kan påvirke jobbmuligheter.

Anonymkode: 3a51c...927

Skrevet

Blodharry!!! 

Anonymkode: 623fc...970

Skrevet

Jeg liker det, men vil ikke ha det selv. Synes det er finest på menn, og da store tatoveringer, gjerne fulle sleeves og bryst

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er stygt og harry uansett hvordan de ser ut. Tenk på hvordan det blir seende ut når du blir gammel med skrukkete hud.

Anonymkode: 9bf6b...89a

Dette er det dummeste argumentet jeg hører rundt tatovering. 😂😂😂 Hvem søren bryr seg om den skrukkte huden har en blass tatovering? Jeg synes skrukkete hud er stygt med eller uten tatovering.

En ting er sikkert, vi vil alle få slappere hud, og vi skal alle dø. 

Anonymkode: 7d398...b68

Skrevet

Det kommer an på personen, plasseringen, størrelsen, motivet. Noen har stygge tatoveringer, andre har fine. Jeg har foreløpig ingen. 

Anonymkode: f9241...7c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...