Gå til innhold

Menstruasjon etter konisering

Anbefalte innlegg

Jeg ble konisert i narkose for 7 uker siden pga store celleforandringer. Det ble fjernet 2 biter fra livmorhalsen, en stor og en mindre. Jeg fikk informasjon om blødning, evt infeksjon etc etterpå og alt gikk veldig smertefritt og greit. Jeg blødde en del etter cirka 1 uke, akkurat som de sa. Dette sammenfalt med tiden jeg vanligvis har menstruasjon, så jeg vet ikke om jeg hadde det eller om dette kun var den forventede blødningen etter operasjonen. For en uke siden forventet jeg menstruasjon igjen, og kroppen har gitt alle tegn på det, men blødningen uteblir. Dvs det kommer så vidt det er en antydning til blødning, så lite at jeg bare ser det litt på papiret når jeg tørker meg. Dette har vart 1 uke nå og jeg har begynt å lure om det kan være arrvev fra operasjon og diatermi som gjør at det ikke kommer ut noe blod? Kan det bli for trangt etter en slik operasjon? Eller skal jeg bare regne med at det er litt ustabil syklus etter operasjonen og går seg til? Det ville vel gitt symptomer i form av smerter eller noe hvis det var en mens som ikke kom ut?

Anonymkode: 78d1a...741

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144361796-menstruasjon-etter-konisering/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

• 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...