Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #1 Skrevet 31. januar 2019 Ble helt hekta da jeg fant Truecrimepodden! Hørte alle episodene på et par dager (mens jeg var syk) og får jo helt abstinenser av å vente en uke på nye episoder. Har også hørt alle eposidene til Svarteliste, og de er like bra! Finnes det andre norske podcaster om emnet? Eventuelt engelske/amerikanske? Har hørt en del på Sword and scale og 48 Hours, men er det noen som har tips til andre enn de? Anonymkode: b05c4...e6d
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #2 Skrevet 31. januar 2019 Casefile er bra. Samme med S-Town. VG har hatt om både thengs saken og Therese saken. Anonymkode: e0d6f...474
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #3 Skrevet 31. januar 2019 Kvinden med den tunge koffert Anonymkode: 14c1e...b4f
Blondzilla Skrevet 31. januar 2019 #4 Skrevet 31. januar 2019 Serial!!! Helt fantastisk! og Casefile, Dirty John og Sword and Scale
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #5 Skrevet 31. januar 2019 Casefile er den beste! Min absolutte favorittpodcast. Ellers så spørs det om du liker best når det er en person som forteller eller når det er to som sitter og snakker/diskuterer. - Uløst har to veldig gode sesonger. - Hele historien fra NRK er ikke akkurat ren true crime, men jeg tror nok det kan fenge deg - In the dark sesong 1 (Jeg har ikke hørt sesong 2 enda). - Svenske Mordpodden - ligner litt på true crime podden, men de er bedre syns jeg. - Someone knows something. - Dr. Death. - The teachers pet - Missing and murdered - finding Cleo. Og hvis du virkelig vil kose deg med mange episoder og ikke har noe imot flere enn en person så har Generation Why, True crime all the time (og TCAT unsolved) og True grime garage maaaaaaaaaaaange episoder. Det er ikke alle historier som fenger meg like mye og man må bli vant til stilen, men jeg liker generelt disse godt. Og så må jeg anbefale svenske P3 Dokumentär. De har utrolig mange velskrevne, fengende og veldokumenterte episoder som strekker seg over 10 år tilbake i tid. De har bl.a episoder om Utøya, Tsunamien i 2004, Londonbombene i 2005 og lignende hendelser. Men de har også episoder dedikert til temaer som f.eks ettervirkningene etter vaksinen mot svineinfluensa og rene "true crime"- episoder som handler om mord. Jeg kan anbefale episoden om John Hron, Barnamorden i Arboga, Mordet på Fadime og hedersmordet på Pela, og Fallet Bobby (som du kanskje kjenner igjen fra Truecrimepodden). På stående fot er det disse som har gjort meg mest rasende og etterlatt meg gråtende. Men de har et stort bibliotek og har underholdt meg i mange timer. Anonymkode: d7398...11b
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2019 #6 Skrevet 7. februar 2019 På 31.01.2019 den 15.59, Anonym bruker skrev: Casefile er den beste! Min absolutte favorittpodcast. Ellers så spørs det om du liker best når det er en person som forteller eller når det er to som sitter og snakker/diskuterer. - Uløst har to veldig gode sesonger. - Hele historien fra NRK er ikke akkurat ren true crime, men jeg tror nok det kan fenge deg - In the dark sesong 1 (Jeg har ikke hørt sesong 2 enda). - Svenske Mordpodden - ligner litt på true crime podden, men de er bedre syns jeg. - Someone knows something. - Dr. Death. - The teachers pet - Missing and murdered - finding Cleo. Og hvis du virkelig vil kose deg med mange episoder og ikke har noe imot flere enn en person så har Generation Why, True crime all the time (og TCAT unsolved) og True grime garage maaaaaaaaaaaange episoder. Det er ikke alle historier som fenger meg like mye og man må bli vant til stilen, men jeg liker generelt disse godt. Og så må jeg anbefale svenske P3 Dokumentär. De har utrolig mange velskrevne, fengende og veldokumenterte episoder som strekker seg over 10 år tilbake i tid. De har bl.a episoder om Utøya, Tsunamien i 2004, Londonbombene i 2005 og lignende hendelser. Men de har også episoder dedikert til temaer som f.eks ettervirkningene etter vaksinen mot svineinfluensa og rene "true crime"- episoder som handler om mord. Jeg kan anbefale episoden om John Hron, Barnamorden i Arboga, Mordet på Fadime og hedersmordet på Pela, og Fallet Bobby (som du kanskje kjenner igjen fra Truecrimepodden). På stående fot er det disse som har gjort meg mest rasende og etterlatt meg gråtende. Men de har et stort bibliotek og har underholdt meg i mange timer. Anonymkode: d7398...11b Fantastisk! Tusen takk for mange gode tips! Anonymkode: b05c4...e6d
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2019 #7 Skrevet 7. februar 2019 På 31.01.2019 den 15.21, Blondzilla skrev: Serial!!! Helt fantastisk! og Casefile, Dirty John og Sword and Scale Tusen takk for tips! :-) Anonymkode: b05c4...e6d
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2019 #8 Skrevet 7. februar 2019 På 31.01.2019 den 15.00, Anonym bruker skrev: Kvinden med den tunge koffert Anonymkode: 14c1e...b4f Takk for tips! :-) Anonymkode: b05c4...e6d
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2019 #9 Skrevet 7. februar 2019 På 31.01.2019 den 14.58, Anonym bruker skrev: Casefile er bra. Samme med S-Town. VG har hatt om både thengs saken og Therese saken. Anonymkode: e0d6f...474 Tusen takk! :-) Skal sjekkes ut Anonymkode: b05c4...e6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå