Anonym bruker Skrevet 17. mars 2021 #26 Skrevet 17. mars 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): her kverulerer én som snakker som en er selger, men nekter gå på et postkontor for og kjøpe nye frimerker for å ha et håndfast bevis på at pakken er levert til Posten ( det stemmer som én har nevnt; det er her selger overlater ansvar til posten ). Takker til vedkommende som jobber i posten for egen input - veldig interessant:) Tenkte skyte inn.. : Som selger på Finn.no i maange år, før elektroniske frimerker også, jeg gjorde det så enkelt at jeg filmet en filmsnutt av at jeg skyver pakken med kjøpers navn og adresse på, inn i den røde postkassa; utenfor Post i butikk, men før-handlede frimerker ... En bildeserie er nok også godkjent skulle det forsvunnet. forøvrig enig med "postmannen" i at jeg har uhyre sjelden opplevd pakker borte for alltid: men på avveie..jepp 😕 Men : Så enkelt kan det gjøres. Da kan du bruke frimerker fra rull, poste pakker klokka 07 om morgenen, hva enn du vil; men som selger anbefales en liten videosnutt som din kvittering Anonymkode: 6bcff...e5a Hvorfor i alle dager har du dratt frem denne gamle tråden? Anonymkode: a9a8e...f42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå