Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #26 Skrevet 30. januar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Der var dine ord...personlig mener jeg at folk får bo hvor de vil. Men særpreget i Oslo vil vi som bor her beholde. Beyr meg mindre om du kjører traktor eller melke kuer, bare du ikke drar med deg holdninger som ødelegger det gode i min by Anonymkode: 885a4...fce Du kan jo forsøke å være litt mer hyggelig slik at folk ikke får dette inntrykket av byen din? Anonymkode: 6d71f...d23
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #27 Skrevet 30. januar 2019 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, dessverre. Jeg likte meg der da jeg var student, og da jeg jobba der som ung, på 90-tallet. Men pengene har overtatt. Nå bygges hver lille flekk igjen med kontorlokaler og leiligheter, byen er blitt et rent fuglefjell der folk sitter, står og går i kø. Små kriker og kroker fins ikke mer. Selv utenfor sentrum, f eks oppe på Holtet, rives gamle trebygninger og erstattes av "leilighetskomplekser". Og trafikken gidder jeg ikke nevne engang. Det er kaos. Hvorfor skal alle bo i Oslo, egentlig? Den er jo dypt provinsiell, men likevel overbefolket. Anonymkode: 6329b...72c Jeg bor sentralt i Oslo - kø er noe jeg stort sett ser på Oslo City eller de andre butikkene helt i sentrum. Det er ingen jeg kjenner som oppsøker det heller - det er vel helst folk utenbys fra som tetter det hele til i helgene. Vi andre vet hvor vi skal dra for å slippe det. Jeg synes videre du burde holde muligheten åpen for at du som ikke har bodd her siden 90-tallet ikke har heeelt oversikten over byens kriker og kroker. Det beviser du igrunn, for du vet jo tydeligvis ikke hva du snakker om. Og ja, visst er det masse eplehageutbygging, men litt av poenget med en by er jo også å bo tett. De færreste søker mot byen for å få mer plass til seg selv, om du skjønner. Og kanskje er vi provinsielle, men sånn er det å bo i Norge. Vi er utkant enten vi liker det eller ei. Du og. Anonymkode: e0592...a9c
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #28 Skrevet 30. januar 2019 Mange som bor i Oslo har typisk hovedstadarroganse, men det gjelder stort sett for alle hovedstader verden rundt. Grunnen er at hovedstaden som regel er politisk og økonomisk sentrum og dermed makten konsentrert der. Det skaper jobber og velstand. Jeg liker å ta meg en tur dit og benytte meg av tilbud som finnes der, men er glad når jeg reiser hjem igjen. Slipper kø og høye eiendomspriser, parkeringsproblemer og bekymringen om jeg rekker barnehage. Jeg benytter meg ikke nok av kulturtilbud for å veie opp for det. De fleste Oslofolk har ikke problemer med innvandrere da de ikke møter så mange egentlig. Ikke-vestlig innvandring skjer i østdelen av byen, og de fleste etnisk norske vil bo på vestkanten, eller i hvert fall ikke på Grorud. Jeg fikk likevel noen tanker da jeg tok t-bane en søndagskveld til Helsfyr og hadde det ikke vært for holdeplassenes navn hadde jeg glatt trodd å være i utlandet. Jeg var bokstavelig talt eneste blond, etnisk norsk. Jeg er klar over at det kommer skeivere ut enn virkeligheten da det er flere innvandrere benytter seg av kollektivtransport, men det er faktum at det finnes skoler der majoriteten er ikke-vestlige innvandrere. Jeg ser ikke noe positiv med det. Parallelsamfunn der mange aldri kommer seg i jobb, og som ikke ønsker seg integrere. Og de trenger ikke det heller, de lever det ganske komfortabel på sosialhjelp eller andre ytelser da de ofte ikke er vant til høy levestandard fra hjemlandet. Så nei, Oslofolk får kose seg i Oslo, jeg et annet sted. Og alle er fornøyde. Anonymkode: 9b57a...63a
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #29 Skrevet 30. januar 2019 Bor på vestlandet, men elsker Oslo. Kunne likevel ikke bodd der, trenger stor enebolig og luft rundt meg- i gangavstand til et bysentrum. Anonymkode: 74529...010
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #30 Skrevet 30. januar 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, «alle» skal ikke flytte dit. Pga medias forsøk på å merke Oslo som en skummel by, skygger flere og flere banen. Sånn som innlegget lenger opp . Å mene at en by på over en halv million ulike mennesker kun består av uhyggelige mennesker , sier alt. men hvem klager? Det holder som sagt fordommer borte , det bidrar til å opprettholde friheten til å være seg selv, og det sikrer at der urbane ikke skiftes ut med det trauste og tradisjonelle. Vi som bor her , vil at Oslo skal være en metropolitan-noe det er! Alle som har bodd her i en årrekke vet hva jeg snakker om... dere andre? Vel...kos dere der dere er. Anonymkode: 885a4...fce Oi, så naivt... Jo, den vokser i størrelse og folketall. Følger du ikke med i det hele tatt? Skolene er jo sprengt. Byen har nettoinnflytting. Og den blir ikke urban eller "en metropolitan" (det heter en metropol) av at færre flytter inn. Hva tror du egentlig kjennetegner en metropol...? Likhet, og at folk er samkjørte og gjør akkurat det samme? Når jeg tenker på f eks Berlin som metropol, så er det nettopp forskjellene, alt det interessante folk har med seg inn, som gjør den til metropol. Ordet betyr jo "verdensby", og da må den ha trekk i seg fra andre steder. At man kan se balinesisk teater, men spise palestinsk mat, for eksempel, eller at menneskene man snakker med har ulike bakgrunner og ulike språk og dialekter. Jeg regner med at du koser deg i Oslo, selv om du ikke helt skjønner hva det er slags by du bor i - og jeg koser meg med å først ha bodd der en årrekke og deretter ha forlatt. Anonymkode: 6329b...72c
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #31 Skrevet 30. januar 2019 Drittby, nei. Er selv født og oppvokst i Oslo og det er en fin by. Vil ikke bo der nå, da. Jeg trives bedre i mindre urbane strøk. Anonymkode: 4dc6c...4a0
soleia Skrevet 30. januar 2019 #32 Skrevet 30. januar 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Har det slått deg at folk som bor i Oslo ikke bor der pga fjell??? Anonymkode: 885a4...fce Nei, då ville dei jo vore stokk dumme! Eg som er oppvaksen i ein trang dal mellom høge fjell sakna å ha den store naturen rundt meg. Men vi har teke familien med på "storby-weekend" til Oslo ein sommar, og då kosa vi oss heile gjengen, så det gjer vi gjerne fleire gonger. Byen har heilt klart sin sjarme.
the amazing spidermamma Skrevet 30. januar 2019 #33 Skrevet 30. januar 2019 (endret) 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Mange som bor i Oslo har typisk hovedstadarroganse, men det gjelder stort sett for alle hovedstader verden rundt. Grunnen er at hovedstaden som regel er politisk og økonomisk sentrum og dermed makten konsentrert der. Det skaper jobber og velstand. Jeg liker å ta meg en tur dit og benytte meg av tilbud som finnes der, men er glad når jeg reiser hjem igjen. Slipper kø og høye eiendomspriser, parkeringsproblemer og bekymringen om jeg rekker barnehage. Jeg benytter meg ikke nok av kulturtilbud for å veie opp for det. De fleste Oslofolk har ikke problemer med innvandrere da de ikke møter så mange egentlig. Ikke-vestlig innvandring skjer i østdelen av byen, og de fleste etnisk norske vil bo på vestkanten, eller i hvert fall ikke på Grorud. Jeg fikk likevel noen tanker da jeg tok t-bane en søndagskveld til Helsfyr og hadde det ikke vært for holdeplassenes navn hadde jeg glatt trodd å være i utlandet. Jeg var bokstavelig talt eneste blond, etnisk norsk. Jeg er klar over at det kommer skeivere ut enn virkeligheten da det er flere innvandrere benytter seg av kollektivtransport, men det er faktum at det finnes skoler der majoriteten er ikke-vestlige innvandrere. Jeg ser ikke noe positiv med det. Parallelsamfunn der mange aldri kommer seg i jobb, og som ikke ønsker seg integrere. Og de trenger ikke det heller, de lever det ganske komfortabel på sosialhjelp eller andre ytelser da de ofte ikke er vant til høy levestandard fra hjemlandet. Så nei, Oslofolk får kose seg i Oslo, jeg et annet sted. Og alle er fornøyde. Anonymkode: 9b57a...63a Jeg tror du har misforstått grundig. De fleste oslofolk møter innvandrere daglig og har dermed erfaring med at de stort sett er helt vanlige folk. Det er i bygder hvor man aldri har sett en levende pakistaner at rasismen herjer som verst. På 'eksotiske' Helsfyr jobber forresten mellom 15-20 000 mennesker, bl.a i skatteetaten. Det er mulig at de skjortekledde kaffedrikkerne kan kalles et parallelsamfunn, men de er nok stort sett vanlige folk, de også, enten de er brune eller hvite i huden. Så du har nok hatt på deg skylappene da du besøkte den skumle østkanten... Hilsen østkantbeboer (blond, fra tjukkeste bygda) Endret 30. januar 2019 av the amazing spidermamma
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #34 Skrevet 30. januar 2019 Vi skal bare ta i mot vi Oslofolk, har nesten ikke lov til å forsvare oss engang, når folk snakker dritt om byen vi er så glade i. Men hvis vi skulle finne på å kalle Ørsta for et heselig drittsted, eller Alta for en møkkaplass og alle som bor derer arrogante drittsekker. Ja da hadde det blitt bråk . Anonymkode: e7c71...c7e
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #35 Skrevet 30. januar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi skal bare ta i mot vi Oslofolk, har nesten ikke lov til å forsvare oss engang, når folk snakker dritt om byen vi er så glade i. Men hvis vi skulle finne på å kalle Ørsta for et heselig drittsted, eller Alta for en møkkaplass og alle som bor derer arrogante drittsekker. Ja da hadde det blitt bråk . Anonymkode: e7c71...c7e Si hva du vil om stedet jeg bor. Jeg trives her og bryr meg ikke så mye om hva andre måtte mene om det. Jeg vet det bor idioter alle steder og drittsekker har vi også her. Jeg vet hva som er bra og dårlig også. Og jeg forsvarer ikke stedet med nebb og klør. Det er da bare steder/byer. Aldri møtt noen som blir så lett krenket som oslofolk Anonymkode: 6d71f...d23
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #36 Skrevet 30. januar 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Oslo er beste by over alle norske byer. Jevnt over herlig vær, alle muligheter, masse kultur, godt uteliv, alle store konserter kommer dit, stat og regjering, Norges beste kollektivtilbud, anonymitet, frihet til å være seg selv, minimalt med rasister og fordommer, åpenhet for homofile, lite nynazisme...alt i alt en super by. og det aller BESTE: media skriver så mye stygt om Oslo, slik at det holder bønder og landsens folk unna. Det gjør at det urbane og fordomsfrie kan få vokse og gro. min oppfatning er at alt dette ikke gjelder for andre storbyer, feks Bergen (vestland) Har riktignok godt kulturliv, men er overrepresentert i kommentarfelt når det gjelder fordommer mot flyktninger, har et vanvittig vanvittig drittvær (bodd der i ett år- det var det verste året i mitt liv), dialekten er ..vel...som en barnesang som har satt seg på hjernen. Og det er ikke mangfold- annet enn en og annen riking som jobber i shipping. Det er også en overrepresentasjon av rikinger og foreldre og barn med store hus, dyre sosseklær og perleøredobber og skjerf i hals. Tror du meg ikke? Sett deg på en benk på torget og observer. Synes heller ikke bergensere er lette å komme i kontakt med, utover det litt påtatt smilende høflige ytre. trondheim vet jeg mindre om, tror det er hakket bedre enn Bergen. Men likevel langt unna der det skjer. Det samme gjelder også Bodø og byer i nord. stavanger består av en haug med sossete rikinger som ikke vil dele. Også overrepresentert i kommentarfelt der de spyr ut av seg rasisme og fremmedfrykt. Har alt men vil ikke dele. Utrolig!! nei, takke meg til Oslo, Norges beste by. Med tjuvholmen, øyene, alle museum... heeeeelig by!!! Anonymkode: 885a4...fce Ja, gud forby om de her fordomsfulle folka fra landet skulle forville seg inn til storbyen Du er ikke full av fordommer du vel... Anonymkode: 18887...891
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #37 Skrevet 30. januar 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, «alle» skal ikke flytte dit. Pga medias forsøk på å merke Oslo som en skummel by, skygger flere og flere banen. Sånn som innlegget lenger opp . Å mene at en by på over en halv million ulike mennesker kun består av uhyggelige mennesker , sier alt. men hvem klager? Det holder som sagt fordommer borte , det bidrar til å opprettholde friheten til å være seg selv, og det sikrer at der urbane ikke skiftes ut med det trauste og tradisjonelle. Vi som bor her , vil at Oslo skal være en metropolitan-noe det er! Alle som har bodd her i en årrekke vet hva jeg snakker om... dere andre? Vel...kos dere der dere er. Anonymkode: 885a4...fce Det er litt fasinerende at du er så redd for folk fra landet siden de er så fordomsfulle. Det er jo ingen her i tråden som er så fordomsfulle som det du er Anonymkode: 18887...891
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #38 Skrevet 30. januar 2019 Jeg synes Oslo er en hyggelig by, men oslofolk utmerker seg som ekstrem sarte og sårbare dersom noen ikke deler deres begeistring for byen. Liker man ikke Oslo er man en fordomsfull, rasistisk og enfoldig bondetamp (bønder er jo det værste som finnes og er kun brukanes som skjellsord) som bare har vært i Karl Johan og på Oslo City. Og dette er selvsagt ikke fordomsfullt å mene, for Oslofolk er per def ikke fordomsfulle, der er alle mennesker like. 😜 Oslofolk er også de eneste som ikke må ha bodd i Bergen, Finnmark eller Smøla for å kunne ha en mening om hvordan de ville trivdes med å bo i Bergen, Finnmark eller på Smøla. De som ikke er fra Oslo kan derimot IKKE si noe om hvordan de ville trivdes med å bo i Oslo. Anonymkode: 13910...bf9
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #39 Skrevet 30. januar 2019 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi skal bare ta i mot vi Oslofolk, har nesten ikke lov til å forsvare oss engang, når folk snakker dritt om byen vi er så glade i. Men hvis vi skulle finne på å kalle Ørsta for et heselig drittsted, eller Alta for en møkkaplass og alle som bor derer arrogante drittsekker. Ja da hadde det blitt bråk . Anonymkode: e7c71...c7e Forsvare dere...? Mot hva? Ingen har vel sagt noe om Oslo-politiet, men hva de syntes om byen. Hilsen medborger... Anonymkode: cc64f...f8f
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #40 Skrevet 30. januar 2019 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Forsvare dere...? Mot hva? Ingen har vel sagt noe om Oslo-politiet, men hva de syntes om byen. Hilsen medborger... Anonymkode: cc64f...f8f Oslo politiet faktusk... der skulle det stå Oslo-folket Anonymkode: cc64f...f8f
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #41 Skrevet 30. januar 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Oslo politiet faktusk... der skulle det stå Oslo-folket Anonymkode: cc64f...f8f Visse Oslo folk fremstår jo som politi når det gjelder å forsvare byen sin, så det var en ganske treffende autocorrect synes jeg Anonymkode: 18887...891
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #42 Skrevet 30. januar 2019 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes videre du burde holde muligheten åpen for at du som ikke har bodd her siden 90-tallet ikke har heeelt oversikten over byens kriker og kroker. Vel, mener du at de har blitt FLERE? Anonymkode: 6329b...72c
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #43 Skrevet 31. januar 2019 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Mange som bor i Oslo har typisk hovedstadarroganse, men det gjelder stort sett for alle hovedstader verden rundt. Grunnen er at hovedstaden som regel er politisk og økonomisk sentrum og dermed makten konsentrert der. Det skaper jobber og velstand. Jeg liker å ta meg en tur dit og benytte meg av tilbud som finnes der, men er glad når jeg reiser hjem igjen. Slipper kø og høye eiendomspriser, parkeringsproblemer og bekymringen om jeg rekker barnehage. Jeg benytter meg ikke nok av kulturtilbud for å veie opp for det. De fleste Oslofolk har ikke problemer med innvandrere da de ikke møter så mange egentlig. Ikke-vestlig innvandring skjer i østdelen av byen, og de fleste etnisk norske vil bo på vestkanten, eller i hvert fall ikke på Grorud. Jeg fikk likevel noen tanker da jeg tok t-bane en søndagskveld til Helsfyr og hadde det ikke vært for holdeplassenes navn hadde jeg glatt trodd å være i utlandet. Jeg var bokstavelig talt eneste blond, etnisk norsk. Jeg er klar over at det kommer skeivere ut enn virkeligheten da det er flere innvandrere benytter seg av kollektivtransport, men det er faktum at det finnes skoler der majoriteten er ikke-vestlige innvandrere. Jeg ser ikke noe positiv med det. Parallelsamfunn der mange aldri kommer seg i jobb, og som ikke ønsker seg integrere. Og de trenger ikke det heller, de lever det ganske komfortabel på sosialhjelp eller andre ytelser da de ofte ikke er vant til høy levestandard fra hjemlandet. Så nei, Oslofolk får kose seg i Oslo, jeg et annet sted. Og alle er fornøyde. Anonymkode: 9b57a...63a Høres lurt ut! Ps. På østkanten bor det 70 prosent etnisk norske Anonymkode: 885a4...fce
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #44 Skrevet 31. januar 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er litt fasinerende at du er så redd for folk fra landet siden de er så fordomsfulle. Det er jo ingen her i tråden som er så fordomsfulle som det du er Anonymkode: 18887...891 Det er ikke fordommer. Har bodd både i Bergen og I flere småsteder i forbindelse med utdanning. Det er derfor jeg kan skrive det slik Anonymkode: 885a4...fce
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #45 Skrevet 31. januar 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er litt fasinerende at du er så redd for folk fra landet siden de er så fordomsfulle. Det er jo ingen her i tråden som er så fordomsfulle som det du er Anonymkode: 18887...891 Det er ikke fordommer. Har bodd både i Bergen og i tre småsteder, og har derfor førstehåndserfaring Anonymkode: 885a4...fce
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #46 Skrevet 31. januar 2019 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Mange som bor i Oslo har typisk hovedstadarroganse, men det gjelder stort sett for alle hovedstader verden rundt. Grunnen er at hovedstaden som regel er politisk og økonomisk sentrum og dermed makten konsentrert der. Det skaper jobber og velstand. Jeg liker å ta meg en tur dit og benytte meg av tilbud som finnes der, men er glad når jeg reiser hjem igjen. Slipper kø og høye eiendomspriser, parkeringsproblemer og bekymringen om jeg rekker barnehage. Jeg benytter meg ikke nok av kulturtilbud for å veie opp for det. De fleste Oslofolk har ikke problemer med innvandrere da de ikke møter så mange egentlig. Ikke-vestlig innvandring skjer i østdelen av byen, og de fleste etnisk norske vil bo på vestkanten, eller i hvert fall ikke på Grorud. Jeg fikk likevel noen tanker da jeg tok t-bane en søndagskveld til Helsfyr og hadde det ikke vært for holdeplassenes navn hadde jeg glatt trodd å være i utlandet. Jeg var bokstavelig talt eneste blond, etnisk norsk. Jeg er klar over at det kommer skeivere ut enn virkeligheten da det er flere innvandrere benytter seg av kollektivtransport, men det er faktum at det finnes skoler der majoriteten er ikke-vestlige innvandrere. Jeg ser ikke noe positiv med det. Parallelsamfunn der mange aldri kommer seg i jobb, og som ikke ønsker seg integrere. Og de trenger ikke det heller, de lever det ganske komfortabel på sosialhjelp eller andre ytelser da de ofte ikke er vant til høy levestandard fra hjemlandet. Så nei, Oslofolk får kose seg i Oslo, jeg et annet sted. Og alle er fornøyde. Anonymkode: 9b57a...63a Ps. Litt typisk en som ikke er vant til å se mennesker som mennesker- men farger. Bare å legge vekt på at du er den eneste blonde, sier meg at du ser andre ting enn de som bor her (som poengtert i innlegger mitt). De fleste oslofolk er i stand til å sitte på t-banen uten å legge merke til andre etnisiteter. Og hva mener du med at vi ikke møter så mange av annen etnisitet. (Heldigvis) er innvandrere lærere, kirurger på ahus , privatpraktiserende psykologer, tannleger, you name IT. må takke deg. Du understreket innlegget mitt 100%. Anonymkode: 885a4...fce
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #47 Skrevet 31. januar 2019 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Du kan jo forsøke å være litt mer hyggelig slik at folk ikke får dette inntrykket av byen din? Anonymkode: 6d71f...d23 Jeg representerer bare meg selv, ikke langt over en million andre. Det er det som er så herlig m/Oslo, man trenger ikke å representere naboene. Anonymkode: 885a4...fce
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #48 Skrevet 31. januar 2019 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Oi, så naivt... Jo, den vokser i størrelse og folketall. Følger du ikke med i det hele tatt? Skolene er jo sprengt. Byen har nettoinnflytting. Og den blir ikke urban eller "en metropolitan" (det heter en metropol) av at færre flytter inn. Hva tror du egentlig kjennetegner en metropol...? Likhet, og at folk er samkjørte og gjør akkurat det samme? Når jeg tenker på f eks Berlin som metropol, så er det nettopp forskjellene, alt det interessante folk har med seg inn, som gjør den til metropol. Ordet betyr jo "verdensby", og da må den ha trekk i seg fra andre steder. At man kan se balinesisk teater, men spise palestinsk mat, for eksempel, eller at menneskene man snakker med har ulike bakgrunner og ulike språk og dialekter. Jeg regner med at du koser deg i Oslo, selv om du ikke helt skjønner hva det er slags by du bor i - og jeg koser meg med å først ha bodd der en årrekke og deretter ha forlatt. Anonymkode: 6329b...72c Ha, ha, alltid like morsomt når klassens petimeter må rekke opp hånda for å rette på andre. Hvorfor føler dere alltid behovet for å påpeke rettskriving hos andre?:-)))) også morsomt at du som ikke bor her, har bedre oversikt over «overfylte skoler» og hva det innebærer enn jeg som bor her. ler inni meg når jeg ser for meg deg som barn. Bare VET hvilken type du var😂😂😂. » lærer, per skriver site, istedenfor sitte». «Det er ikke lov å snakke i timen». «Vikar, læreren gir oss aldri lov til det der». (Du, 8 år). fikk meg ihvertfall en god latter her i metropolian-land på morgenkvisten. Åh, unnskyld, metropol var det visst. IKKE skader til læreren...!:-)))))) Anonymkode: 885a4...fce
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #49 Skrevet 31. januar 2019 UPS, feil igjen. IKKE sladre til læreren, please😂😂😂😂😉 Anonymkode: 885a4...fce
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #50 Skrevet 31. januar 2019 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg representerer bare meg selv, ikke langt over en million andre. Det er det som er så herlig m/Oslo, man trenger ikke å representere naboene. Anonymkode: 885a4...fce Over en million faktisk. Hvor mange tror du at det bor i Oslo by egentlig? Anonymkode: 6d71f...d23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå