Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #26 Skrevet 30. januar 2019 HI her Ja, da blir det gærent uansett, ser jeg. Drar jeg på jobb, risikerer jeg sure kunder som ikke vil kjøpe mat av meg. Velger jeg å holde meg hjemme, er jeg, ifølge flere her, lat og skulker. 🙄 Anonymkode: e74dd...2ad
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #27 Skrevet 30. januar 2019 Jeg var hjemme med feber og kraftig forkjølelse i tre dager en uke, når neste uke kom var jeg like forkjølet, men feberfri, så jeg følte at jeg måtte på jobb. Jeg sitter i en resepsjon, og hadde jeg vært min sjef hadde jeg sendt meg hjem. Det er ikke sjarmerende å møte så mange folk med hostekuler, snørrete nese og generelt sylta. Hadde jeg jobbet i kantine og vært så forkjøla, hadde jeg vært hjemme av hensyn til andre. Jeg jobber med folk som aldri tar sykedager, og de er skyld i mange andres sykdom. Man er ikke tøff når man smitter andre. Anonymkode: 55c8d...01d
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #28 Skrevet 30. januar 2019 Jeg går på jobb hvis det hjelper med nesespray. Når man jobber med mat eller kunder/ pasienter er det unødvendig å gå på jobb når man hele tiden må pusse nesa. Jeg hadde ikke at pris av å få hjelp av en person i en butikk som måtte ha flere pauser for å snyte seg. Anonymkode: e4311...ce0
*Miss Marple* Skrevet 30. januar 2019 #29 Skrevet 30. januar 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: HI her Ja, da blir det gærent uansett, ser jeg. Drar jeg på jobb, risikerer jeg sure kunder som ikke vil kjøpe mat av meg. Velger jeg å holde meg hjemme, er jeg, ifølge flere her, lat og skulker. 🙄 Anonymkode: e74dd...2ad Blås nå i hva andre mener. Mener DU at du bør være hjemme av hensyn til kundene, så blir du det. God bedring.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #30 Skrevet 30. januar 2019 4 minutter siden, *Miss Marple* skrev: Blås nå i hva andre mener. Mener DU at du bør være hjemme av hensyn til kundene, så blir du det. God bedring. Så sant, så sant. Takk. ☺️ HI Anonymkode: e74dd...2ad
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #31 Skrevet 30. januar 2019 Nei, da tar jeg hjemmekontor. jeg hadde klart å sitte på kontoret, men utrolig slitsomt for alle kollegaene mine at jeg sitter og snufser og nyser Anonymkode: a92b0...75c
tante grusom master of law Skrevet 30. januar 2019 #32 Skrevet 30. januar 2019 Jeg jobber på kontor, og hadde gått på jobb forkjølet. Men ikke dersom jeg jobbet i kantine eller sykepleier eller lignende.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #33 Skrevet 30. januar 2019 Ja jeg går på jobb, jeg har eget kontor og slipper å forholde meg til kunder på annen måte enn mail og telefon:) Anonymkode: 08bc4...594
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #34 Skrevet 30. januar 2019 Jeg er sanger og sanglærer, så nei. Anonymkode: 5959a...9e8
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #35 Skrevet 30. januar 2019 Ja, jobber i VGS. Hadde holdt meg hjemme i ditt yrke, ev. tatt på munnbind. Anonymkode: 6162f...974
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #36 Skrevet 30. januar 2019 Ville blitt et par dager hjemme i din situasjon HI. Kommer an på type jobb og hvor dårlig man føler seg. Anonymkode: 704be...54f
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #37 Skrevet 30. januar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja! Jobber i barnehage, der går alle og hoster og snufser uansett. Anonymkode: 38ab4...dff Det er en forklaring på hvorfor barnet mitt er konstant syk når han er i barnehagen 🙄 Anonymkode: 5a6e6...ed7
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #38 Skrevet 30. januar 2019 Jobber i dagligvare og sitter i kassa, jeg hadde blitt hjemme. Verste som finnes er kassepersonell som nyser og snørrer. Da snur jeg i døra, samme med butikkpersonell generelt. Omgås man mennesker ville jeg holdt meg hjemme! Anonymkode: f1cc5...0fd
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #39 Skrevet 30. januar 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja! Selvsagt. Du kan bruke nesespray, dermed fremstår du ikke som en smittebombe. Og hygiene er alltid like viktig på et kjøkken, følger du de, smitter du ingen. Anonymkode: 6426f...c80 Jeg er skikkelig forkjølet nå. Har brukt en hel nesespray fra kl 17.00 i går til 01.00 i natt da det kun hjelper i maks 5 minutter før nesen igjen tetter seg og snørret renner. I tillegg renner tårene konstant og jeg nyser.. så selv med nesespray fremstår jeg som en smittebombe. Du må være heldig som aldri har hatt en skikkelig forkjølelse om du mener en nesespray er alt som skal til.. Anonymkode: 115cb...d0b
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #40 Skrevet 30. januar 2019 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, det burde jeg jo sagt i hovedinnlegget. Jeg jobber i en kantine. HI Anonymkode: e74dd...2ad Da hadde jeg blitt hjemme Anonymkode: eee13...dd6
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #41 Skrevet 30. januar 2019 Jobber i butikk, og er veldig i grenseland nå føler jeg. Øya og nesen renner, tung i hodet og øya flimrer. Men reiser på jobb i dag. Hadde jeg hatt feber ville jeg blitt hjemme. Hadde nok også blitt hjemme hvis halsen var så vond at jeg sleit med å få i meg mat. Anonymkode: 0a9e1...9aa
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #42 Skrevet 30. januar 2019 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Dvs, hoster, nyser, er tett i nesa, og må snyte deg ca 10 ganger i timen? Generelt sett er formen grei, bortsett fra det overnevnte. Litt tett i huet, kanskje, men ingen feber. Drar dere på jobb? Anonymkode: e74dd...2ad Spørs. Føler jeg at jeg kan jobbe, drar jeg. Har jeg vondt i huet i tillegg tar jeg Paracet og drar. Har jeg derimot feber og har en shitty allmenntilstand blir jeg hjemme. jeg har sittet på jobb uten stemme i en ukes tid jeg (virus på stemmebåndet). Jobber på et kundesenter, så da behandlet jeg kun Mail i den perioden. Mer jeg der hvor jeg er så dårlig at jeg ikke greier å konsentrere meg og bare sløver, er jeg hjemme. Da får jeg somregel barnepass og (❤️Mamma❤️) Anonymkode: 0340e...1d3
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #43 Skrevet 30. januar 2019 Alt etter formen. Har et tungt fysisk yrke, og om jeg er kjempe slapp går det ikke. Litt rennende nese og hoste går helt fint selvsagt. Da er det bare å ha nesespray og paracet i lomma. Har slitt meg på jobb med det som viste seg å være lungebetennelse, så har lært av legen min å være flinkere å lytte til kroppen min. Anonymkode: 1a50b...1bc
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #44 Skrevet 30. januar 2019 Ja. Skal mye til før jeg er hjemme fra jobb. Var hjemme en dag i desember pga kraftig bronkitt, men kom tilbake dagen etter og hostet så de andre fikk grå hår 🙈 Anonymkode: 1cb64...3cb
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #45 Skrevet 30. januar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er en forklaring på hvorfor barnet mitt er konstant syk når han er i barnehagen 🙄 Anonymkode: 5a6e6...ed7 Fordi jeg er på jobb når jeg er forkjøla?😅 Anonymkode: 38ab4...dff
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #46 Skrevet 30. januar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er en forklaring på hvorfor barnet mitt er konstant syk når han er i barnehagen 🙄 Anonymkode: 5a6e6...ed7 Nå er det nå slik at unger både hoster og nyser og ikke alltid husker å holde seg for munnen. Vi voksne er nok litt mer påpasselige med det 😏 Dessuten kanskje svaret kan snues; kanskje det er pågrunn av alle de syke barna at de som jobber der og blir syke? 😬 Anonymkode: 0340e...1d3
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #47 Skrevet 30. januar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nå er det nå slik at unger både hoster og nyser og ikke alltid husker å holde seg for munnen. Vi voksne er nok litt mer påpasselige med det 😏 Dessuten kanskje svaret kan snues; kanskje det er pågrunn av alle de syke barna at de som jobber der og blir syke? 😬 Anonymkode: 0340e...1d3 Har forsåvidt en mulig årsak til: vinter. Anonymkode: 0340e...1d3
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #48 Skrevet 30. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja. Skal mye til før jeg er hjemme fra jobb. Var hjemme en dag i desember pga kraftig bronkitt, men kom tilbake dagen etter og hostet så de andre fikk grå hår 🙈 Anonymkode: 1cb64...3cb De syns sikkert at du var tøff, modig og tapper. Eller bare ufattelig irriterende! Anonymkode: 55c8d...01d
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #49 Skrevet 30. januar 2019 Ja. Alltid. Anonymkode: 349b6...8cb
Pobie Skrevet 30. januar 2019 #50 Skrevet 30. januar 2019 Jeg omgåes folk og prater med klienter dagen lang, så hvis jeg er synlig syk holder jeg meg hjemme. Hvis jeg føler meg dårlig men ikke er synlig syk går jeg på jobb, med mindre jeg føler meg veldig dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå