Gå til innhold

2019, nytt år,nye muligheter 🙂


Grethe81

Anbefalte innlegg

Noen her inne som ser ennå?

Lurte på om noen vil se på meg igjen? Er det noen endringer i sikte? Altså om det blir noen graviditet på meg snart? Eller blir det ingenting?

F.200381 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har sett på deg før, og vil gjerne se på deg igjen. Kan legge noen orakel-kort på deg i morgen❤️

Anonymkode: b1583...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har sett på deg før, og vil gjerne se på deg igjen. Kan legge noen orakel-kort på deg i morgen❤️

Anonymkode: b1583...7a5

Tuuuusen takk kjære deg ❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei❤️

Beklager virkelig at jeg ble forsinket her. Dagene gikk fra meg! 

Men okei, jeg har spurt om graviditet og trukket forskjellige orakelkort (Englekort, alvekort etc) og her er det jeg fikk: 

Først spurte jeg om tidsperspektiv i forhold til graviditet, fra kortene som heter «Guddommelig tidfesting». 

To kort hoppet ut, og jeg la dem tilbake i bunken og stokket videre, før de samme to kortene hoppet ut igjen. Her er hva de sier:

»Vinter» og «Stopp».

Vinter forteller at selv om livet går litt i dvale om vinteren, naturen er i dvale og ting føles langsomt, så kan denne årstiden fortsatt by på magiske øyeblikk. Sett pris på det rundt deg, uansett omstendigheter❤️

Stopp forteller, at du skal vurdere situasjonen på nytt. Det kan være du skal endre retning. Kortet spør om du følger dine egne drømmer, eller om du følger andres? Og er denne veien den beste? Og sunneste? Kortet indikerer også at det et frykt tilstede i situasjonen, og ber deg om å overlate frykten til universet/Gud/Englene, slik at du står sterkere til å gå den veien du ønsker. 

Videre spurte jeg inn til graviditet generelt i ditt liv. Først spurte jeg de kortene som heter Magical Unicorns. De sa «One step at a time» og «Love heals fear». 

Det første kortet, forteller at du har en stor drøm, men at du ikke vet hvordan du skal få drømmen til å gå i oppfyllelse. Kortet ber deg om å slappe av, og ta små steg av gangen. Kortet indikerer at du kanskje er litt overveldet av drømmen? Lukk øynene, pust rolig og forestill deg hva du ønsker deg. Så spør du, hvordan får jeg dette? Legg merke til tanker, følelser, ideer.. Noe å gripe fatt i? Kanskje noe som kan hjelpe deg et skritt i rett retning?

Det andre kortet, forteller igjen om frykt. Og at det er noen i livet ditt som er litt «bøllete». Kortet ber deg huske, at de som er sinte og vanskelige, trenger kjærlighet. Å bli sint tilbake hjelper ikke. Den som oppfører seg som en bølle, er innerst inne bare redd. Ingen liker å være sinte, og stort sett er slike mennesker veldig ensom. Kjærlige tanker, bønner og håp trengs. Se det gode i alle, inkludert deg selv. Og hvis du er redd, husk å be om hjelp. 

De neste kortene var englekort: 

Her får du veldig konkrete beskjeder;

- Ha tro og håp. Det er noe i horisonten, som du ikke ser enda.

- Vi leder deg mot svaret på dine bønner. Lytt til oss og følg de tegnene vi gir deg gjennom intuisjon, tanker og drømmer.

-Take action! Du er i kontakt med sannheten i denne situasjonen, og du er nødt til å følge magefølelsen og hive deg uti det.

Jeg spurte også alvekortene og gudinnekortene, som sa at du mottar veiledning fra din høyere bevissthet, og at du skal huske å lytte til deg selv. Lytt til kjærlighet fremfor frykt. Bruk tid i naturen, og kjenn roen komme. La naturen gi deg energi, styrke deg og fylle deg med den harmoni som er nødvendig for å finne drømmen din. Vær selvsikker. For din selvsikkerhet er grunnstenen i din suksess. Vit at dine bønner er hørt, svaret er på vei og at du et elsket. 

 

Ble veldig langt, men oppsummeringen er jo:

Drømmen din er ikke uoppnåelig. Men det er noe som står i veien. Ordet «frykt» kommer flere ganger i kortene, og når du leser dette så er naturligvis lettere å sette inn i en kontekst. Det er noe som forstyrrer veien til drømmen din. Noe frykt, sinne, vrede osv. Det er noen endringer som skal vurderes, og et perspektiv som skal endres.  

Beklager at jeg ikke kunne gi et mer håndfast svar. Jeg ser helt klart mulighet for et barn til, men som sagt, så er det noe som forstyrrer prosessen. Er det noe rundt deg som stresser deg? Skremmer deg? Du trenger selvfølgelig ikke svare 😉 

Hvis du vil, så blir jeg superglad hvis du ser tilbake: Gjerne økonomi, da jeg desperat søker jobb ved siden av studiene, og sliter med å få endene til å møtes. Og også graviditet. Har 1 barn på 8 år, og vil gjerne høre om du ser flere barn og evt når. Men jeg blir generelt takknemlig uansett hva du får opp 😊Takk! 11.10.88

Anonymkode: b1583...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Heia. 

Jeg føler gravidtet på deg innen 1 år. Ser en stor feiring også, kan være barnedåp . Mye glade folk rundt deg,som er glad på dine vegne 💖 Lykke til videre .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.3.2019 den 21.17, Anonym bruker skrev:

Hei igjen

Har du sett svaret mitt? 😊

Hilsen anonym7a5

Anonymkode: b1583...7a5

Heisann 🙂

Beklager virkelig for veldig seint svar. Har ikke vært her inne noe særlig siste måneden. Tusen takk for at du såg på meg 🙂 Du hadde nok rett i at det var noe som blokkerte, og det fikk jeg opp i meditasjon her om dagen 😉 det var en frykt om å miste mannen min ved en graviditet, noe som har skjedd ved tidligere liv. Så den frykten du fikk opp stemte veldig bra. så håper nå at det ikke er flere blokkeringer enn denne 🙂

Angående deg selv og økonomi, så ser jeg ikke noe jobb sånn umiddelbart, men det virker for meg som at det ordner seg allikevel. Du får nok ikke overflødig med penger de neste månedene, men nok til at endene møtes. Du får hjelp av noen, enten av en venn/familiemedlem eller kanskje det er sosialhjelp? Jeg ser ikke hvor det kommer fra, men penger kommer inn.

Jeg ser at du får flere barn frem i tid, ser to stk. Men jeg ser ikke at det ligger graviditet på deg nå de neste månedene (halvåret). Men at du får flere barn, er helt klart! 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.3.2019 den 9.24, rosene skrev:

Heia. 

Jeg føler gravidtet på deg innen 1 år. Ser en stor feiring også, kan være barnedåp . Mye glade folk rundt deg,som er glad på dine vegne 💖 Lykke til videre .

 

Heisann 🙂

Må bare spørre om det var meg du svarte nå eller noen andre 😅

Hvis meg, så håper jeg inderlig at skjer før det nærmer seg 1 år frem i tid 🙂 Begynner å bli såpass gammel nå at innen noen få måneder bør det egentlig skje 😍

Og barnedåp skal jeg i om en måneds tid og enda en om ca 3-4 mnd (siste barnet må bare bli født først)😅  så da spørs det om det er de barnedåpene du ser eller om det er til mitt eget barn ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.2.2019 den 14.01, frustrertfrue33 skrev:

Noen som vil se på meg også? 

Vil jeg få flere barn og helsen?

jeg er født 290884

Heisann 🙂

Føler du sliter en del med helsen din, og ikke orker så mye. Får opp at det er viktig for deg å gå ut og være ute i naturen. Kanskje ikke hver dag, men så ofte du klarer.  Jeg ser ikke helt at kroppen din orker en graviditet nå, og vil nok støte det fra seg. 

Hvis du klarer å gå noen turer i uka, og gjør det til en vane, så vil kroppen din komme seg en hel del. Jeg sier ikke at du vil bli helt bra, men nok til at du får mer livsgnist 🙂 Og på den måten så skal du se at kroppen din ikke frastøter seg en graviditet 😉 for jeg tror at du får flere barn senere 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Grethe81 skrev:

Heisann 🙂

Føler du sliter en del med helsen din, og ikke orker så mye. Får opp at det er viktig for deg å gå ut og være ute i naturen. Kanskje ikke hver dag, men så ofte du klarer.  Jeg ser ikke helt at kroppen din orker en graviditet nå, og vil nok støte det fra seg. 

Hvis du klarer å gå noen turer i uka, og gjør det til en vane, så vil kroppen din komme seg en hel del. Jeg sier ikke at du vil bli helt bra, men nok til at du får mer livsgnist 🙂 Og på den måten så skal du se at kroppen din ikke frastøter seg en graviditet 😉 for jeg tror at du får flere barn senere 🙂

Tusen takk for svar☺️ Stemmer det med helsa, jeg sliter med å gå pga utslitte hofter og må oppereres og itillegg har ME som ikke gjør det bedre.. 

jeg hadde aldri klart en graviditet nå nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.3.2019 den 17.01, Grethe81 skrev:

Heisann 🙂

Beklager virkelig for veldig seint svar. Har ikke vært her inne noe særlig siste måneden. Tusen takk for at du såg på meg 🙂 Du hadde nok rett i at det var noe som blokkerte, og det fikk jeg opp i meditasjon her om dagen 😉 det var en frykt om å miste mannen min ved en graviditet, noe som har skjedd ved tidligere liv. Så den frykten du fikk opp stemte veldig bra. så håper nå at det ikke er flere blokkeringer enn denne 🙂

Angående deg selv og økonomi, så ser jeg ikke noe jobb sånn umiddelbart, men det virker for meg som at det ordner seg allikevel. Du får nok ikke overflødig med penger de neste månedene, men nok til at endene møtes. Du får hjelp av noen, enten av en venn/familiemedlem eller kanskje det er sosialhjelp? Jeg ser ikke hvor det kommer fra, men penger kommer inn.

Jeg ser at du får flere barn frem i tid, ser to stk. Men jeg ser ikke at det ligger graviditet på deg nå de neste månedene (halvåret). Men at du får flere barn, er helt klart! 🙂

Tusen takk! Hvis jeg kan få endene til å møtes, så er det mer enn nok for meg😅 Er i litt økonomisk knipe for tiden. 

To barn til? Så kjekt 😍 Det er også det jeg føler selv. Men er ikke aktiv prøver nå, så det har du rett i. Blir ikke umiddelbart 😉 

Anonymkode: b1583...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil se på meg også? :) prøver å få barn.. 01.10.91. Født i vekten

Anonymkode: b4f82...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei igjen 🙂

Nå lurer jeg litt på om noen får opp noe på meg? Føler at det er så mye som skjer med meg/kroppen for tiden og hvis jeg er så heldig at det er graviditet som gjør det, så er jeg en av dem som kjenner det etter bare 1 uke eller to..har lest om dem som gjør det. Ikm er ikke før om ca 14 dager, og pga pcos så kan jeg ha eggløsning når som helst i syklusen (har skjedd flere ganger at den er rett etter mens og noen rett før)

Så da lurer jeg på, hva får dere opp? Hva er grunnen til alle disse endringene og ubehagene mine i kroppen?

F.20.03.81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
På 6.3.2019 den 17.01, Grethe81 skrev:

Heisann 🙂

Beklager virkelig for veldig seint svar. Har ikke vært her inne noe særlig siste måneden. Tusen takk for at du såg på meg 🙂 Du hadde nok rett i at det var noe som blokkerte, og det fikk jeg opp i meditasjon her om dagen 😉 det var en frykt om å miste mannen min ved en graviditet, noe som har skjedd ved tidligere liv. Så den frykten du fikk opp stemte veldig bra. så håper nå at det ikke er flere blokkeringer enn denne 🙂

Angående deg selv og økonomi, så ser jeg ikke noe jobb sånn umiddelbart, men det virker for meg som at det ordner seg allikevel. Du får nok ikke overflødig med penger de neste månedene, men nok til at endene møtes. Du får hjelp av noen, enten av en venn/familiemedlem eller kanskje det er sosialhjelp? Jeg ser ikke hvor det kommer fra, men penger kommer inn.

Jeg ser at du får flere barn frem i tid, ser to stk. Men jeg ser ikke at det ligger graviditet på deg nå de neste månedene (halvåret). Men at du får flere barn, er helt klart! 🙂

Hei! Ville bare gi en oppdatering her❤️

(Beklager hvis det er ny anonymkoder, jeg har forskjellige profiler)

Du hadde rett. Min mor kom plutselig ut av det blå og hjalp med en stor økonomisk byrde og fikk meg igjennom det verste❤️ Tusen takk❤️ Stor lettelse.

 

Hvis du vil, så kan jeg se på deg igjen? 

Anonymkode: e101b...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hei! Ville bare gi en oppdatering her❤️

(Beklager hvis det er ny anonymkoder, jeg har forskjellige profiler)

Du hadde rett. Min mor kom plutselig ut av det blå og hjalp med en stor økonomisk byrde og fikk meg igjennom det verste❤️ Tusen takk❤️ Stor lettelse.

 

Hvis du vil, så kan jeg se på deg igjen? 

Anonymkode: e101b...78d

Vi kan også gjøre det over pm?

Anonymkode: e101b...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi kan også gjøre det over pm?

Anonymkode: e101b...78d

Ja det hadde vært kjempe flott hvis du vil se på meg igjen 😀 Send meg gjerne en pm så kan jeg oppdatere litt om meg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Grethe81 skrev:

Ja det hadde vært kjempe flott hvis du vil se på meg igjen 😀 Send meg gjerne en pm så kan jeg oppdatere litt om meg også?

Pm skrevet 😊

Anonymkode: e101b...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lyst til å se på meg ? ❤️ Setter stor pris på de om noen har tid 🙏🏼 Kjærlighet, jobb, barn, økonomi 🙏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎12‎.‎07‎.‎2019 den 22.51, Anonym bruker skrev:

Pm skrevet 😊

Anonymkode: e101b...78d

Hei, har forsøkt å finne noen for å lese meg. Kan du sende meg en PM? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...