Gå til innhold

Hva passer best med Astrid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eva

Alma

Nina

Elsa

--------------------------------

Alfred

Syver

Jørgen

Kristian

Anonymkode: ccefc...a54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke et navn til på A i alle fall. Eva og Kristian er mest i samme stil som Astrid, men generelt er det jo rimelig spesielt å gi et navn basert på hva som passer med storesøsters navn?

Skrevet
Just now, Fru Banderas said:

Ikke et navn til på A i alle fall. Eva og Kristian er mest i samme stil som Astrid, men generelt er det jo rimelig spesielt å gi et navn basert på hva som passer med storesøsters navn?

for oss er det viktig at det går bra sammen,men for noen er det ikke det :)

Skrevet

Astrid og Kristian, Eva, Nina.

De andre navnene synes jeg passer best. Men er det så viktig at de passer sammen da?

Anonymkode: 8edb3...76e

Skrevet

Skulle selvsagt være at jeg synes de navnene passer best

Anonymkode: 8edb3...76e

Skrevet

Jeg likte Alma og Alfred best og har ingen problemer med to navn på A.

Anonymkode: e1075...889

Skrevet
3 timer siden, Fru Banderas skrev:

Jeg syns heller ikke det er viktig at navnene går sammen, men å kalle det "spesielt" er vel å dra den langt. Det er da veldig normalt å tenke over det, virker det som. Det ligger jo tråd etter tråd med spørsmål om hvilke navn som passer til ditt og datt. Med andre ord, det er helt normalt. 

Anonymkode: 173d7...e5a

Skrevet

Eva eller Jørgen.

Anonymkode: e4f17...4a7

Skrevet

Jeg synes alle navnene passer til Astrid - som for øvrig er et nydelig navn. Mine favoritter er Alma og Jørgen.  Jeg synes det er helt naturlig å tenke på at navn til barna skal passe sånn noenlunde. For meg blir det iallfall skjærende falskt med Astrid og Jessica eller Astrid og Maximilian.

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eva

Alma

Nina

Elsa

--------------------------------

Alfred

Syver

Jørgen

Kristian

Jeg ville valgt Kristian og Nina

Anonymkode: 1d39d...314

Skrevet

Merete

Anonymkode: 88f4e...301

Skrevet

Signe

Sigrid

Harald

Olav

Sigurd

Anonymkode: 5d1f8...9fe

Skrevet

Elsa og Syver. Fine, tradisjonelle bondenavn.

Anonymkode: a24fb...1af

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Signe

Sigrid

Harald

Olav

Sigurd

Anonymkode: 5d1f8...9fe

Oj, her hadde du familien min, vi heter 3 av disse 😂 (jeg og to barn)

Skrevet
8 timer siden, Fru Banderas skrev:

Syns det er daglige tråder om akkurat dette, jeg. 

Skrevet
8 timer siden, Fru Banderas skrev:

Hvis det er så spesielt, hvorfor kan hun ikke da gi barnet et navn som begynner på A?

Anonymkode: 1d39d...314

Skrevet

Tusen takk for svar

er ikke så lett. men heller mest mot Jørgen og Nina ,men vi liker også Kristian veldig godt.

Så kan hende hvis det er en gutt at vi velger når han blir født, skal på 3D imorgen og da vet vi sikkert hva det er, har fått høre begge kjønn på de andre ultralydene

Skrevet

Olav

Håkon 

Ingrid 

Anonymkode: a602a...5c6

Skrevet

Jørgen og Nina er fine navn 🙂, Kristian er ok, synes Kristian er finere til Astrid men  personlig liker jeg best Jørgen. 🙂

Anonymkode: 8ef6a...0e4

Skrevet

Takk for svar .

Ikke vits i og komme med andre forslag, står mellom disse :)

Eva blir det ikke nå og tror vi går vekk fra Alma også. Så da står det mellom Nina og Elsa på jente og Jørgen og Kristian  på gutt , så da tror jeg vi bare venter og se hva som passer best på babyen.

tusen takk for hjelp

Skrevet

For noen kjedelige navn.

Anonymkode: 6fc19...e66

Skrevet

Astrid og Jørgen er jo flott sammen. Mitt soleklare valg på lista di. 

Av jentenavn er jeg mer i tvil, men både Nina og Elsa er flotte navn som også passer fint til Astrid. Lykke til!

Anonymkode: 9269d...765

Skrevet

var ei jente :) så da blir det Nina eller Elsa , får se hva som passer best når hun kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...