GÃ¥ til innhold

Hva passer best med Astrid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Just now, Fru Banderas said:

Ikke et navn til på A i alle fall. Eva og Kristian er mest i samme stil som Astrid, men generelt er det jo rimelig spesielt å gi et navn basert på hva som passer med storesøsters navn?

for oss er det viktig at det går bra sammen,men for noen er det ikke det :)

Anonymkode: ccefc...a54

Annonse

3 timer siden, Fru Banderas skrev:

Ikke et navn til på A i alle fall. Eva og Kristian er mest i samme stil som Astrid, men generelt er det jo rimelig spesielt å gi et navn basert på hva som passer med storesøsters navn?

Jeg syns heller ikke det er viktig at navnene går sammen, men å kalle det "spesielt" er vel å dra den langt. Det er da veldig normalt å tenke over det, virker det som. Det ligger jo tråd etter tråd med spørsmål om hvilke navn som passer til ditt og datt. Med andre ord, det er helt normalt. 

Anonymkode: 173d7...e5a

Jeg synes alle navnene passer til Astrid - som for øvrig er et nydelig navn. Mine favoritter er Alma og Jørgen.  Jeg synes det er helt naturlig å tenke på at navn til barna skal passe sånn noenlunde. For meg blir det iallfall skjærende falskt med Astrid og Jessica eller Astrid og Maximilian.

Annonse

8 timer siden, Fru Banderas skrev:

Syns det er daglige tråder om akkurat dette, jeg. 

Anonymkode: a24fb...1af

8 timer siden, Fru Banderas skrev:

Hvis det er så spesielt, hvorfor kan hun ikke da gi barnet et navn som begynner på A?

Anonymkode: 1d39d...314

Tusen takk for svar

er ikke så lett. men heller mest mot Jørgen og Nina ,men vi liker også Kristian veldig godt.

Så kan hende hvis det er en gutt at vi velger når han blir født, skal på 3D imorgen og da vet vi sikkert hva det er, har fått høre begge kjønn på de andre ultralydene

Takk for svar .

Ikke vits i og komme med andre forslag, står mellom disse :)

Eva blir det ikke nå og tror vi går vekk fra Alma også. Så da står det mellom Nina og Elsa på jente og Jørgen og Kristian  på gutt , så da tror jeg vi bare venter og se hva som passer best på babyen.

tusen takk for hjelp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...