Gå til innhold

Disney on ice, Spektrum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har vi ikke vært med på før. 

Kan vi ha med inn egen snacks og brus? Eller må vi kjøpe alt inne der? 

Hvor mye klær bør vi ha på? Ull og boblebukse? 

Anonymkode: ca307...43c

Skrevet

Det må vel være noen med erfaring fra showet her? 

Skrevet

Sitter i vanlige klær og henger av oss i garderoben. Absolutt ikke kaldt :) Det med å ha med selv er jeg usikker på. Alltid kjøpt der inne

Skrevet

Det er litt kaldt helt nede ved isen, men ikke veldig. Det er lov å ha med medbrakt enkel mat, drikke og snacks. Fikk mail om det.

Anonymkode: 9e218...a29

Skrevet

Hva kan man ta med seg inn på en konsert?
Man skal ikke ta med seg gjenstander som kan være til fare/skade for andre gjester/artister. Det vil si at skarpe/spisse gjenstander som nagler, kniver, paraplyer osv. vil bli beslaglagt i inngangene. Medbrakt alkohol, mat, drikke, flasker og bokser er heller ikke tillatt.

Dette står på Oslo Spektrum sin side. Står det noe annet i mailen? Vi skal dit også.. 

Skrevet

Takk for svar. Har ikke lest Mail siden jeg har fått billettene. Håper vi kan ta med litt inn. 

Skrevet
36 minutter siden, shewolf skrev:

Hva kan man ta med seg inn på en konsert?
Man skal ikke ta med seg gjenstander som kan være til fare/skade for andre gjester/artister. Det vil si at skarpe/spisse gjenstander som nagler, kniver, paraplyer osv. vil bli beslaglagt i inngangene. Medbrakt alkohol, mat, drikke, flasker og bokser er heller ikke tillatt.

Dette står på Oslo Spektrum sin side. Står det noe annet i mailen? Vi skal dit også.. 

Ja,det står det jeg skrev over. Det gjorde det i fjor også, og vi hadde med det. Null stress. Det er ofte andre regler for barnearangementer.

Anonymkode: 9e218...a29

Skrevet

Det er ikke kaldt der i hvertfall. 

Anonymkode: d79f2...fcb

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette har vi ikke vært med på før. 

Kan vi ha med inn egen snacks og brus? Eller må vi kjøpe alt inne der? 

Hvor mye klær bør vi ha på? Ull og boblebukse? 

Det står på billetter og e-post du får tilsendt at dere kan ha med enkel mat og drikke. Jeg pleier å ha på ullundertøy, og vanlige klær. Tar av meg yttertøy. Vi sitter altid nede ved isen og jeg vet ikke hvordan temperaturen er lengre opp.

Anonymkode: d4423...e4a

Skrevet

Nå er det endelig tid for årets store høydepunkt for de minste, Disney on Ice. I den forbindelse ønsker vi å komme med litt informasjon og noen tips for å gjøre opplevelsen så hyggelig og smidig som mulig.

• Kontroller dato og klokkeslett på din billett og husk å ta den med! Det er ikke noe gøy å bli avvist i døren fordi man skulle vært på forestillingen dagen før. Hvis du har mobilbillett, hold denne klar og skru opp lysstyrke på skjermen.
• Møt opp i god tid. Det er mange små gjester, og de bruker gjerne litt lenger tid enn oss voksne på det meste. Dørene åpner ca 1 time før forestilling.
• Vi hadde satt stor pris på om alle ville hjelpe oss med å gjøre sikkerhetskontrollen så enkel og ufarlig som mulig ved å åpne jakker samt å vise frem vesker/sekker/bager til vårt personell. Ikke medbring stor bagasje/pakker el. Vi henviser til oppbevaringsbokser på Oslo S eller bussterminalen.
• Bruk kollektiv transport. Vi ligger rett ved både Oslo S, Bussterminalen og Jernbanetorget T-banestasjon, så her er det ingen grunn til å stå i bilkø.
• Arrangementet er alkoholfritt. Små prinsesser, prinser og eventyrhelter liker ikke vin og øl, da serverer vi det heller ikke.
• Det selges mye showeffekter inne i salen og gangene rundt. De fleste selgerne tar kort.
• Barnevogn kan medbringes, men den må settes igjen i foajeen rundt salen på plass anvist fra vårt arbeidende personell. Benytt inngang 1 for trappefri adkomst.
• Det er tillatt å ta med helt enkel mat/godteri/drikke til barna.
• Ikke gå før showet er slutt. Dette ødelegger opplevelsen for både de du har med deg og de som sitter rundt, og Spektrum tømmes fort når alle dørene åpnes!
• Vi anmoder publikum om å benytte søppelbøtter til søppel.

Anonymkode: d4423...e4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...