Gå til innhold

Hva skriver man på sløyfebåndet i et barns begravelse? Han ble bare 4 år..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjente ham godt og er venner av foreldrene...det er så vanskelig 😞

Anonymkode: 70f74...450

Videoannonse
Annonse
Skrevet

«Takk for alle gode stunder/ minner», «hvil i fred lille venn», «Du vil alltid være i våre hjertet», «En siste hilsen»

Anonymkode: 2a531...5a9

Skrevet

Du vil alltid være i våre hjerter

Et kjærlig farvel

Elsket og savnet

Minnene lever

Alltid elsket, alltid savnet, men aldri glemt

Vi var så glad i deg, og savner deg

Anonymkode: 4e949...cdc

Skrevet

Minnene lever evig

Små føtter , dype spor

Dypt elsket, dypt savnet

Alltid i våre hjerter

Anonymkode: 613b3...952

Skrevet

Takk for alle fine stunder. 

Takk for ditt vennskap, lille venn 

Hvil i fred og kjærlighet 

Jeg ville nok unngått å bruke ordet elsket, da jeg mener det nok er foreldrenes privilegie å ta farvel med akkurat det begrepet. 

Trist... har selv to fireåringer 😭

Anonymkode: b8dc8...dad

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Små føtter setter dype spor.

Skrevet

Det var mange fine forslag her. 

Personlig så varmet 'for alltid i våre hjerter' meg veldig da vi begravde vårt barn. Det er godt å vite at andre også satte pris på og savner vår lille gutt. 

Anonymkode: da283...d31

Skrevet

Ønsker foreldrene flere blomster? Mange som mister barn ønsker minnegave til sykehusklovner eller noe. Jeg ville forhørt meg litt diskre om det. Barnebegravelser jeg har vært i har det stått venligst ikke send blomster til hjem/ kirke. Gi til organisasjon x. Ser det står ofte i dødsannonse 

Anonymkode: d13a6...1ff

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ønsker foreldrene flere blomster? Mange som mister barn ønsker minnegave til sykehusklovner eller noe. Jeg ville forhørt meg litt diskre om det. Barnebegravelser jeg har vært i har det stått venligst ikke send blomster til hjem/ kirke. Gi til organisasjon x. Ser det står ofte i dødsannonse 

Her er det snakk om sløyfebånd, så da er det nok bårebukkett eller krans det er snakk om, og det vil de fleste ha. Det er vel blomster hjem som noen ganger ikke er ønskelig. Jeg har aldri sett at noen har bedt om å ikke få blomster til kirken. De blomstene blir jo brukt til å pynte graven med. 

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her er det snakk om sløyfebånd, så da er det nok bårebukkett eller krans det er snakk om, og det vil de fleste ha. Det er vel blomster hjem som noen ganger ikke er ønskelig. Jeg har aldri sett at noen har bedt om å ikke få blomster til kirken. De blomstene blir jo brukt til å pynte graven med. 

Ja, det er til selve begravelsen. Jeg tenker at det må være godt i alt det vonde å se alle blomstene i barnets begravelse, å se at det er så mange som bryr seg, for jeg regner med at det er mange mange flere enn meg og min familie som har med en bårebukett. 

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om det hadde stått noe slikt så hadde jeg selvfølgelig respektert det og donert penger i stedet.

Skrevet

Jeg begynte å gråte av et bånd jeg så i en begravelse. Fra foreldre til sitt barn. 

- Fly lille engel, så langt du vil. 

Og så hadde de en som fremførte en Celine Dion sang, Fly tror jeg den het. 

Kanskje ikke det passer for alle, foreldrene sa de hadde hørt mye på den sangen og at deres barn spurte om han kunne fly når han døde. Så mulig det bare var veldig personlig. 

Anonymkode: 7b0ac...4ee

Skrevet
På 23.1.2019 den 15.51, Anonym bruker skrev:

Jeg begynte å gråte av et bånd jeg så i en begravelse. Fra foreldre til sitt barn. 

Kanskje ikke det passer for alle, foreldrene sa de hadde hørt mye på den sangen og at deres barn spurte om han kunne fly når han døde. Så mulig det bare var veldig personlig. 

Den var vakker❤😭

Skrevet
På 23.1.2019 den 15.51, Anonym bruker skrev:

Ååh😭😭 så utrolig fint! Og så utrolig hjerteskjærende og trist😰

Skrevet

små føtter setter dype spor synes jeg er nydelig ❤️

Anonymkode: 66937...ef4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...