Gå til innhold

Lite øl på lavkarbo diett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring? Ødelegger jeg hele dietten med noen lite øl med 70% mindre karbohydrater?

Anonymkode: 23e1c...af0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo helt an på hvor streng lavkarbodiett du går på og hvor mye karbohydrater du spiser ellers den dagen....

Anonymkode: 6e264...bca

Skrevet

Det er jo helt umulig å svare på uten å vite hvilken lavkarbo du bruker, hvor mye øl, hvor mange karbohydrater du ligger på osv...

Anonymkode: dd6e2...498

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo helt umulig å svare på uten å vite hvilken lavkarbo du bruker, hvor mye øl, hvor mange karbohydrater du ligger på osv...

Godt poeng. Tenkte mer generelt. Spiser ingenting med mer enn max 4 gram karbohydrater per hundre gram. Ligger veldig lavt. Tenker visst jeg drikker to eller max tre halvlitere 😉. Er i ketose ifølge stix

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Godt poeng. Tenkte mer generelt. Spiser ingenting med mer enn max 4 gram karbohydrater per hundre gram. Ligger veldig lavt. Tenker visst jeg drikker to eller max tre halvlitere 😉. Er i ketose ifølge stix

Hvor mange karbohydrater er det i ølet da?

Skrevet

Det er 30% mindre karbohydrater i lite øl, så ca. 28 kalorier pr desiliter. Hansa null har forresten enda mindre (20) så det bør gå helt fint på lavkarbo. :)

Anonymkode: e935f...ba2

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mange karbohydrater er det i ølet da?

Drakk den med 70 % mindre karbs. Tuborg lite😉

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er 30% mindre karbohydrater i lite øl, så ca. 28 kalorier pr desiliter. Hansa null har forresten enda mindre (20) så det bør gå helt fint på lavkarbo. :)

Anonymkode: e935f...ba2

70% mindre karbohydrater i Tuborg lite

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Drakk den med 70 % mindre karbs. Tuborg lite😉

Det sier meg ingenting om hvor mye karbohydrater det er. Du må nesten regne det ut for å se. Men hvis du er i ketose, så spiser du ganske lite karbohydrater, og har kanskje ikke så mye å gå på

Skrevet

60 kg 😊 fem kg igjen til startvekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...