Anonym bruker Skrevet 18. januar 2019 #26 Skrevet 18. januar 2019 Favoritt i hverdagen : Tomat og Paprikasuppe med tilbehør som kokt egg, makaroni , kikerter, choizo og en klatt rømme. Favoritt i helgen : da er favoritten til barna : fiskeboller, Pizza, pasta osv. Vi voksne foretrekker klippfisk, fiskesuppe ol Anonymkode: 354c8...633
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2019 #27 Skrevet 18. januar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Favoritt i hverdagen : Tomat og Paprikasuppe med tilbehør som kokt egg, makaroni , kikerter, choizo og en klatt rømme. Favoritt i helgen : da er favoritten til barna : fiskeboller, Pizza, pasta osv. Vi voksne foretrekker klippfisk, fiskesuppe ol Anonymkode: 354c8...633 Tomat og paprikasuppe høres spennende ut Lyst til å dele oppskrift? Min favoritt er spagetti med kotelett og stekt løk Minstemann sin favoritt er spagetti med kjøttsaus Dessert spiser vi veldig sjelden, men is er minsten sin favoritt Anonymkode: 56883...c78
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2019 #28 Skrevet 18. januar 2019 Dessert? Spises en gang i året. Det er julaften og da har vi riskrem. Middag er pizza. Om man ser familien totalt. Anonymkode: 05a06...e4c
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2019 #29 Skrevet 18. januar 2019 Mange forskjellige; biffstrimler med stekte poteter og aioli Taco Kylling i pita/tacolefse Hjemmelaget hamburger Dessert; Eplekake med is, brownie, sjokolademouse med vaniljesaus. Anonymkode: f4239...41c
MammantilNurket Skrevet 18. januar 2019 #30 Skrevet 18. januar 2019 Herr Sønn: »Sloppy Joes», Laks m/aspargesbønner og Pasta Bolognese + risengrynsgrøt. Kjæresten: Ceviche, sushi. MTN: Ceviche, sushi, reker. Beste (og mest lettvinte) hverdagsmiddagen er spinatshakshuka m/hurtigsyltet chilli og rødløk. Vi er skikkelig dårlige på dessert. Herr Sønn vet vel knapt hva det er 😂 Kjæresten og jeg foretrekker nok ost til dessert. Hender en gang hvert jubelår at jeg lager Créme Brûlée.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå