Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #1 Skrevet 15. januar 2019 som samler på flasker? ved skoler butikker osv? Jeg synes selv at det er gøy å finne flasker..ikke at jeg graver gjennom søpler men om jeg ser en på toppen så tar jeg den. Anonymkode: 7bd76...7b3
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #2 Skrevet 15. januar 2019 At du er veldig sær og ekkel som tar med deg søppel hjem Anonymkode: 876a4...ce7
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #3 Skrevet 15. januar 2019 Jeg kan huske fra jeg var liten og ungdom, at det var dødsflaut å pante flasker ! T.o.m mannen min syns det var skikkelig flaut å pante flasker da vi møttes. ( var 22 år) Helt idiotisk, men flere jeg kjente hadde denne holdningen. Men det var før. Heldighvis. I dag er det heldighvis in å kutter ned på plasten, plukke plast i naturen og å pante flasker. Kjenner flere ungdommer, de syns ikke det er flaut å plukke opp tomflasker. Hjernen min kan tenke et halvt sekund :" ahaaha Hun trenger penger." Henger igjen fra barndommen, da jeg så de litt mindre i samfunnet romsterte i søpla etter tomflasker, men tankene går fort over til å tenke :" Åh så bra! Vinn vinn. Man får penger for å pante, og de flaskene blir brukt om igjen. Så jeg syns det er kjempebra at du gjør det ! 😁 Må også si at jeg sto utenfor et kjøpesenter for noen dager siden. En mann kastet en plastflasker i søpla. Jeg hadde lyst til å ta den opp, men da jeg nærmet meg søpla niglana alle som satt på benkene rundt på meg, så Jeg feiga ut. Idiotisk. Trodde jeg hadde blitt tryggere på meg sjæl, men neste gang skal jeg gjøre det. Samme hva andre tenker. Anonymkode: afec6...7c9
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #4 Skrevet 15. januar 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kan huske fra jeg var liten og ungdom, at det var dødsflaut å pante flasker ! T.o.m mannen min syns det var skikkelig flaut å pante flasker da vi møttes. ( var 22 år) Helt idiotisk, men flere jeg kjente hadde denne holdningen. Men det var før. Heldighvis. I dag er det heldighvis in å kutter ned på plasten, plukke plast i naturen og å pante flasker. Kjenner flere ungdommer, de syns ikke det er flaut å plukke opp tomflasker. Hjernen min kan tenke et halvt sekund :" ahaaha Hun trenger penger." Henger igjen fra barndommen, da jeg så de litt mindre i samfunnet romsterte i søpla etter tomflasker, men tankene går fort over til å tenke :" Åh så bra! Vinn vinn. Man får penger for å pante, og de flaskene blir brukt om igjen. Så jeg syns det er kjempebra at du gjør det ! 😁 Må også si at jeg sto utenfor et kjøpesenter for noen dager siden. En mann kastet en plastflasker i søpla. Jeg hadde lyst til å ta den opp, men da jeg nærmet meg søpla niglana alle som satt på benkene rundt på meg, så Jeg feiga ut. Idiotisk. Trodde jeg hadde blitt tryggere på meg sjæl, men neste gang skal jeg gjøre det. Samme hva andre tenker. Anonymkode: afec6...7c9 Mente aha, ikke le meg ihjel.. Anonymkode: afec6...7c9
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #5 Skrevet 15. januar 2019 Å samle flasker for å pante dem synes jeg ikke er rart, men hvis du samler på brukte brusflasker, for å ha dem, synes jeg det temelig sært. Anonymkode: b5062...e2a
litekreativtbrukernavn Skrevet 15. januar 2019 #6 Skrevet 15. januar 2019 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: som samler på flasker? ved skoler butikker osv? Jeg synes selv at det er gøy å finne flasker..ikke at jeg graver gjennom søpler men om jeg ser en på toppen så tar jeg den. Anonymkode: 7bd76...7b3 Hva jeg tenker?... Vel, sånt tenker jeg faktisk ikke over. Helt ærlig. Hva folk gjør, så lenge de ikke gjør andre ille. Tror jeg konserverer energien til andre ting jeg finner mer interessant å tenke på 😅
sug lut Skrevet 15. januar 2019 #7 Skrevet 15. januar 2019 Jeg tenker det sier mer om samfunnet rundt - de som kaster penger i veikanten - enn om den som plukker flasker. Jeg har gitt beskjed til mine barn at den dagen jeg tar dem i å kaste panteflasker i søpla i stedet for å pante dem/ta dem med hjem så er det full stopp på alt av penger fra min side, da har de tydeligvis for god råd.
Elina Skrevet 15. januar 2019 #8 Skrevet 15. januar 2019 Håper du ikke faktisk samler på dem og at du panter dem inn. Veldig bra at folk blir mer oppmerksom på å pante flaskene. Jeg panter alltid alle flaskene våre, ser jeg søppel på gata så plukker jeg det opp, ville også ha plukket opp en tomflaske og ser ikke noe problemer med det.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #9 Skrevet 15. januar 2019 Jeg tenker kun positivt om deg. Anonymkode: 4ce72...53b
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #10 Skrevet 15. januar 2019 20 minutter siden, Elina skrev: Håper du ikke faktisk samler på dem og at du panter dem inn. Veldig bra at folk blir mer oppmerksom på å pante flaskene. Jeg panter alltid alle flaskene våre, ser jeg søppel på gata så plukker jeg det opp, ville også ha plukket opp en tomflaske og ser ikke noe problemer med det. Nei nei,, jeg samler de for å pante de. 😊Altså når jeg samlet flere poser så panter jeg dem. Siden panten har gått opp så er det fort gjort å få mer penger.. Hvis jeg går tur og ser flasker så plukker jeg dem opp, da kan jeg pantede, hvorfor ikke liksom? Og det er helt utrolig hvor mange som kaster flasker i søppelet istedenfor å pante dem. Men men, bra for meg 😊😊 Anonymkode: 7bd76...7b3
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #11 Skrevet 15. januar 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker kun positivt om deg. Anonymkode: 4ce72...53b Takk Anonymkode: 7bd76...7b3
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #12 Skrevet 15. januar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: At du er veldig sær og ekkel som tar med deg søppel hjem Anonymkode: 876a4...ce7 Hvorfor er jeg ekkel? Som plukker flasker for å pante dem? Er det bedre at de forblir i søpla?🙄 Anonymkode: 7bd76...7b3
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #13 Skrevet 15. januar 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei nei,, jeg samler de for å pante de. 😊Altså når jeg samlet flere poser så panter jeg dem. Siden panten har gått opp så er det fort gjort å få mer penger.. Hvis jeg går tur og ser flasker så plukker jeg dem opp, da kan jeg pantede, hvorfor ikke liksom? Og det er helt utrolig hvor mange som kaster flasker i søppelet istedenfor å pante dem. Men men, bra for meg 😊😊 Anonymkode: 7bd76...7b3 Jeg gjør det samme. Men jeg tar ikke fra søppla, det synes jeg er for flaut Anonymkode: 839b8...1d0
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #14 Skrevet 15. januar 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg gjør det samme. Men jeg tar ikke fra søppla, det synes jeg er for flaut Anonymkode: 839b8...1d0 Det synes jeg også, men derfor samler jeg når det er mørkt🙈😅 Anonymkode: 7bd76...7b3
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #15 Skrevet 15. januar 2019 Når jeg ser folk plukke flasker/boss ute, tenker jeg alltid; "LOL!! F***ing LOOOSER!!" Men så blir jeg flau, fordi de tør å gjøre det jeg er for flau til å gjøre. Da senker jeg hode skamfult, og går derfra med halen mellom bena! 😳😳😳 Anonymkode: 69b29...7d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå