Gå til innhold

Må ha meg ei ny bukse men kor kan eg kjøpe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er feit😏men vil ha ei bukse som sitte godt over ræva. Er vel en str 44/46. Er mellom 120-125 cm rundt hoftene😅 og 178 høy. Ei litt fin bukse. Dongeri eller noe... hjelp🤗 

Anonymkode: 93c3a...bf7

Skrevet

Floydbuksene sitter så fint og er veldig behagelige å ha på. 

Anonymkode: 799b2...b0d

Skrevet

Hei. Har det motsatte problemet og vanskelig å finne bukser som sitter bra i voksenstr. Savner et litt bedre utvalg i klær utenfor gjennomsnittsstørrelsene. Uansett så ville jeg bare tipse om bukser på Gina tricot, jeg har hørt kollegaer snakke om at det er veldig bra bukser i div fasonger og modeller der.

Anonymkode: 6c824...9e6

Skrevet

Sjekk på zalando 

Anonymkode: 54a0e...cda

Skrevet

Floyd sitter ikke fint på meg, jeg er også 44/46. De glir ned så jeg sagger, en ting er å være feit, men når du sagger i tillegg fordi buksa glir ned under magen er det virkelig ikke pent...

Jeg kjøper bukser på KappAhl.

Anonymkode: 56912...b82

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Floyd sitter ikke fint på meg, jeg er også 44/46. De glir ned så jeg sagger, en ting er å være feit, men når du sagger i tillegg fordi buksa glir ned under magen er det virkelig ikke pent...

Jeg kjøper bukser på KappAhl.

Anonymkode: 56912...b82

Enig😅 rumpa er liksom litt saggy etter 4 svangerskap også🤣 ikke fint å sagge i tilleg nei... sitter kappahl buksene bra? Evt hvilke? Må på shopping etterpå.

Hi

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei. Har det motsatte problemet og vanskelig å finne bukser som sitter bra i voksenstr. Savner et litt bedre utvalg i klær utenfor gjennomsnittsstørrelsene. Uansett så ville jeg bare tipse om bukser på Gina tricot, jeg har hørt kollegaer snakke om at det er veldig bra bukser i div fasonger og modeller der.

Anonymkode: 6c824...9e6

Takk for tips😊

Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Floydbuksene sitter så fint og er veldig behagelige å ha på. 

Anonymkode: 799b2...b0d

Takk for tips😊

Skrevet

Jeg bruker bare Floyd buksene. Jenny buksa . Enig at den kan sagge etterhvert, ikke kjøp for stor størrelse. Og bruk belte. 

Anonymkode: f45b6...331

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...