Gå til innhold

Trekant, sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du prøvd? Mannen har en fantasi. To kvinner selvsagt. Jeg tenner på kvinner (aldri prøvd). Har tre kids og kvardag og vi har som intensjon om å leve sammen alle våre dager. 

Hvor risikabelt er det? Mitt problem etter gjennomtenking er at han da vil fondene kvinnen en sexopplevelse han gjorde da alt var nytt og spennende med meg. DVs han for henne alt. Ikke meg lengre. Hva vil det gjøre med ham! Ihht fantasier og lengsler i tiden etterpå. Og det store problemet er å se ham knulle en annen. Det lever jeg såpass dårlig med per i dag at om så var ville jeg ønsket å ikke se på. Krydrer sexliv sammen selvsagt langt bedre enn risiko for utroskap (som jeg da håper ikke er der). Tenk om han forelsker seg i den andre og har kontant med henne i ettertid?

Nei, vi er ikke 19 fra omsorgssviktende hjem. Vi er 34 med god utdannelse og har (til nå!) begge god trygghet i egen seksualitet. 

Tanker og erfaringer?

Anonymkode: 50bdc...a58

Skrevet

Regler!!

Lag et sett med regler dere begge er fornøyd med. F.eks. at han ikke penetrerer hun andre. Begge må bli enige og fornøyd med reglene, hvis ikke vil det ikke fungere.

Men det virker som du egentlig ikke vil, og da vil jeg fraråde det. Det kan bli mye sjalusi da. Prøv heller roll-play, eller ta en shoppingtur på kondomeriet. 

Anonymkode: 3b24e...5ed

Skrevet

Du finner henne ;) du har kontakt informasjonen å gjerne Finn en dame som er bifil og syntes kvinner er spennende :) 

Anonymkode: 5230d...b80

Skrevet

Jeg har kun prøvd med to menn og det var fantastisk. 

Anonymkode: b1501...393

Skrevet

Du vil jo ikke dette. Så dette vil jeg fraråde sterkt. 

Anonymkode: 88aee...182

Skrevet

Jeg har hatt trekant med både to menn og to kvinner. Begge deler er veldig gøy og deilig, men ganske annerledes. Det er mye mer mykt og deilig og sexy med to jenter, syns jeg. Mens med to menn er det veldig rått og intenst, fordi all oppmerksomhet går til meg. 

Det er lurt å finne en jente som er biseksuell, anbefaler gaysir eller fetlife. Og bli kjent med henne først. Det er også ganske lurt at du holder mesteparten av kontakten med jenta slik at du ikke blir sjalu. Jeg var veldig spent første gang og var redd for å bli sjalu men jeg syns egentlig det bare var gøy og opphissende. 

Jeg skal i alle fall gjøre det mange flere ganger! 🙂 

Viktig at du og din mann snakker om alt og hva dere ville like eller ikke. Men det ALLER viktigste er at dere har et forhold som er trygt og stabilt nok til å tåle det. Om du blir sjalu, så si ifra. Og han må tåle at du sier det. Da må han trøste og ikke gå i forsvar. Sjalusi er vondt og den som opplever det må få tryggheten tilbake. Sjalusi er vondt ja, men ikke farlig, sånn egentlig. Om man blir trøstet og får følelsen at man uansett er sen viktigste for partneren sin, går det helt fint. 

Anonymkode: 07d72...453

Skrevet

Ikke gjør det! Å se på at mannen har sex m en annen? Det er for meg utroskap. Hva er vitsen? Ødelegge det dere har? 

Et ekteskap skal være rent, hellig og mellom to stykker. Kommer det inn en 3. Part, har dere brutt pakten. Uopprettelig skade. De visuelle bildene blir der. Kunne aldri levd med det. 

Anonymkode: 98244...e9a

Skrevet

Jeg elsker trekant. har prøvd både meg 2 menn, 2 jenter og en av hver. Jeg synes det var sikkelig godt,men hvis jeg hadde vert gift eller i et forhold, hadde jeg ikke gjort det, fordi det kan ødelegge

Anonymkode: 6f16a...8ff

Skrevet

Prøv med en annen mann først ! Så får du se hvordan mannen reagerer...

Anonymkode: 3290a...08b

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke gjør det! Å se på at mannen har sex m en annen? Det er for meg utroskap. Hva er vitsen? Ødelegge det dere har? 

Et ekteskap skal være rent, hellig og mellom to stykker. Kommer det inn en 3. Part, har dere brutt pakten. Uopprettelig skade. De visuelle bildene blir der. Kunne aldri levd med det. 

Støtter denne!

Anonymkode: 5483e...967

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tanker og erfaringer?

Hvis sjalusi kan bli et problem for deg: ikke gjør det.

Anonymkode: 8dfa3...174

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vås.

Mange som driver med dette og har et glimrende ekteskap likevel. Det man går inn i sammen er ikke "utroskap". Utroskap er å lyve for partner. Det begge deltar i er ikke å være utro. Kona har jo også sex med den tredje personen!

Skrevet

Det er rett analyse, jeg hadde nok aldri foreslått det selv. Men. Vil gjerne utvikle egen horisont og tilfredsstille partners ønsker. Hva da!

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er rett analyse, jeg hadde nok aldri foreslått det selv. Men. Vil gjerne utvikle egen horisont og tilfredsstille partners ønsker. Hva da!

Fra Hi

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke lurt å eksperimentere med akkurat DETTE som del av din trang til å tilfredsstille hans ønsker, altså. Ikke hvis du er så ambivalent som du er. 

Til nød kunne dere gjøre det slik at du har sex med kvinnen, mens mannen din kun ser på. 

Skrevet

Jeg har hatt trekant med et par. Mannen befølte meg, men hverken slikket eller penetrerte meg. Kona og jeg ga hverandre orgasme, og mannen kullet bare kona si😉 Men det virker overhodet ikke som at du vil dette HI... Så du bør nok ikke gå med på noe slikt... 

Anonymkode: ab2ef...7f3

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vil gjerne utvikle egen horisont og tilfredsstille partners ønsker. 

Hvor langt er du villig til å gå for å tilfredsstille mannens ønsker? Til du har utsletta deg selv? Hvilken status har dine ønsker i dette forholdet?

Anonymkode: 62c9b...d6f

• 1 måned senere...
Skrevet

Ha klare regler, jeg ønsker meg (39) og hun (36) har veldig lyst men er ikke ivrig, jeg har lyst på utfordringen med å kunne gå derfra etter å ha tilfredsstillt to kvinner. Men hvis det noensinne skulle skjedd så måtte det vært en som hun valgte hvem og damene som bestemte, min kjære skulle uansett scenario ha førsterett og jeg skulle bare være der for å tilfredsstille. Men uansett hva som skjer må du huske på at man leker mest med nye leker så han ville nok vært ivrig etter å utforske denne damen han mest sannsynlig aldri kommer til å se noensinne igjen, ville ikke latt meg farge så mye av det så lenge du føler deg fortrolig med situasjonen og at du bestemmer reglene og vet at uansett hva som skjer så kan du styre alt i den retningen du ønsker... Dere som hyler om utroskap, grensen for de fleste er vel litt mer flytende enn det dere setter opp her? Utro er man det sekundet man tenker tanken "dette må aldri andre parten få vite" hvis man går inn i dette med åpne øyne og tenker at det skal bli en forhåpentligvis fantastisk opplevelse så er det vel ingenting gale med det? Synes det blir feil av dere å skulle "shame" noen fordi de ikke deler deres syn på hva utroskap er. Gjør det du har lyst til så lenge alle parter er enig så gjør du ikke noe gale heller, men ikke gjør det bare for å glede han, gjør det fordi du selv har lyst og vil oppleve noe nytt. 

Anonymkode: f17e6...505

Skrevet
På 13.1.2019 den 12.55, Anonym bruker skrev:

Er du fra jehovas vitner eller? Utro?😂😂 Det er ikke opp til deg å bestemme hva som er utroskap i et forhold. De grensene er det bare de to personene i forholdet som setter. For noen er det utroskap å gi komplimener til andre jenter uten at det ligger noe mer i det, mens for andre par er det helt greit! Det handler heller ikke om hvor trygg/usikker man er på forholdet, men rett og slett grenser som med alt annet.

At du skal sitte her å snakke om at de bryter en pakt med ekteskapet ved å involvere en tredjeperson i sexlivet sitt er totalt hjernedødt. Hva angår andres preferanser i sexlivet og fantasier skal du regelrett drite i og ikke legge deg opp i. 

Anonymkode: c5b47...278

Skrevet

TS - Å ha trekant er et sjansespill og bør ikke gjøres i et forhold hvor sjalusi regjerer mye. Du burde ikke ha trekant bare for å tilfredsstille mannen din, men hvis det er noe du virkelig selv vil. 

Klare regler er alfaomega!  Noen eksempler er at dere ikke får kysse den tredjepersonen, med mindre typen din tenner på to kvinner som gjør det da. Ikke ha øyekontakt, du skal ha all kontakt med dama før dere møtes osv. Og en fin regel er også at hvis dere skal ha trekant med to menn, så er det mannen din som velger ut mannen. Skal dere ha trekant med 2 jenter så er det du som skal velge ut kvinnen. Som sagt er det et sjansespill. For noen menn er trekant en fantasi som er forbigående etter at det er prøvd ut, samme med kvinner. Trekant kan også føre til at dere finner ut at det er noe dere vil fortsetter med fra en tid til en annen og at dere da velger å ha en fast person som tredjepersonen. Dere må kommunisere og snakke om dette masse for å bli trygge nok. Husk, det er kun dere i dette forholdet som setter grensene for hva som er greit og hva som begrenser seg til utroskap/ikke greit. :) 

Anonymkode: c5b47...278

Skrevet
På 13.1.2019 den 17.26, Anonym bruker skrev:

Prøv med en annen mann først ! Så får du se hvordan mannen reagerer...

Anonymkode: 3290a...08b

Samme tenker jeg. Hehe. 

Anonymkode: 872b4...76d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...