Gå til innhold

Løs hund på parkeringsplass

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du klarer ikke å sette seg inn i andres situasjon, og tenke lenger enn din egen nese? Folk kan være redd hunder, og de kan være allergiske. Jeg er begge deler og vil overhodet ikke ha et siklende beist på meg, noe hundeeiere ikke forstår. 

Anonymkode: e288a...1fe

Joda, jeg skjønner at noen kan være redde og allergiske. Jeg er allergisk selv. Men jeg krever ikke at hele omverden skal innrette seg etter mine allergier. Og jeg krever heller ikke at alt jeg er redd for skal holdes borte fra offentligheten. Det er den som er irrasjonelt redd som må jobbe med og få hjelp til å takle angsten. Har selv er barn og en søster med ulike former for angst, men heller ikke de krever at andre skal passe på sp de ikke kommer i situasjoner som kan være angstutløsende.

Hvis folk bare kunne vise litt mer storsinn og ikke hisse seg opp over sånt som dette, som bare virker som en liten glipp fra hundeeierens side, ville alt blitt mye hyggeligere.

Anonymkode: be53d...85d

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Joda, jeg skjønner at noen kan være redde og allergiske. Jeg er allergisk selv. Men jeg krever ikke at hele omverden skal innrette seg etter mine allergier. Og jeg krever heller ikke at alt jeg er redd for skal holdes borte fra offentligheten. Det er den som er irrasjonelt redd som må jobbe med og få hjelp til å takle angsten. Har selv er barn og en søster med ulike former for angst, men heller ikke de krever at andre skal passe på sp de ikke kommer i situasjoner som kan være angstutløsende.

Hvis folk bare kunne vise litt mer storsinn og ikke hisse seg opp over sånt som dette, som bare virker som en liten glipp fra hundeeierens side, ville alt blitt mye hyggeligere.

Innrette seg? Eieren hadde ikke kontroll på hunden! Nå må du skjerpe deg. En ting er en løs hund, en annen ting er når hunden sikler og hopper på andre mennesker. 

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Innrette seg? Eieren hadde ikke kontroll på hunden! Nå må du skjerpe deg. En ting er en løs hund, en annen ting er når hunden sikler og hopper på andre mennesker. 

Hunden hoppet ikke på henne, den var borti henne

Anonymkode: b97f8...4f1

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun skulle la hunden komme ut av bilen, og den hoppet ut og gikk bort for å hilse på et menneske som sto i nærheten, før eieren rakk å ta bånd på den. Den hoppet ikke, den kom bare borti buksen hennes. Uheldigvis hadde den litt sikkel så det kom en liten stripe av det på HIs bukse. Dette er ikke verdens undergang, det er en BAGATELL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...