Anonym bruker Skrevet 9. januar 2019 #1 Skrevet 9. januar 2019 Og var det vanskelig å få? Anonymkode: e5813...c08
MrGoodMan Skrevet 9. januar 2019 #2 Skrevet 9. januar 2019 Hvis man er usikker på om man kan få kredittkort så bør man ikke skaffe seg det. Har man grei økonomi og har mulighet for å betale tilbake innen rimelig tid så er det for det første ikke vanskelig å få i det hele tatt og ikke blir det spesielt dyrt heller. Da kredittkortkjøp ofte er rentefritt i 30 dager. Men utover det så ryker det på sykt høye renter. Til det du spurte om...... Har kredittkort fra banken min både privat og til firmaet. Ikke vanskelig å få.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2019 #3 Skrevet 9. januar 2019 Har et helt "vanlig" sparebank1 mastercard. Nei, var ikke vanskelig å få, men anbefaler ingen å få seg mastercard dersom man ikke har full kontroll på økonomien. Jeg har kun 10 000 i kredittgrense, har fått tilbud om å øke den flere ganger, men det ønsker jeg ikke. Jeg er snart 40, og har ganske god økonomi, og full kontroll på økonomien, men vil ikke ha mer i kredittgrense enn jeg kan betale tilbake uten at jeg trenger å blakke meg helt, eller ta opp ny kreditt i løpet av måneden. Min sønn på 18 ordnet seg mastercard så fort han ble 18 år. Han tok bare 3000,- i kredittgrense, men han fant fort ut at kredittkort var en dårlig ide'. Han hadde det kun i 3-4 mnd før han ba meg om hjelp til å betale det ned, og si det opp. Anonymkode: 71e95...94a
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2019 #4 Skrevet 9. januar 2019 Jeg har tre kredittkort. Et fra IKEA, et fra SAS og et fra banken. Uproblematisk å få. Jeg bruker kun kredittkort. Samler bonuspoeng og henter rabatter der det er mulig. Betaler alltid ned for rentene løper. Anonymkode: ecb15...ba2
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2019 #5 Skrevet 9. januar 2019 Hadde et, men husket aldri koden. Så ble aldri brukt. Anonymkode: 63f16...6cc
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2019 #6 Skrevet 9. januar 2019 Har et vanlig mastercard fra DNB. Bruker det bare når det er kampanjer som gir meg rabatt ved bruk av kortet. Anonymkode: 3c7fe...346
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2019 #7 Skrevet 9. januar 2019 Har Coop mastercard. Får 1% på alle kjøp opp til 250 000 med unntak av konkurrerende dagligvarebutikker. Har Norwegian der jeg får cashpoints som tilsvarer 1% på alle kjøp opp til 100 000. Har yabank som dekker 99 kr i mnd på streaming. Har dermed gratis Netflix. Bruker kredittkort så mye som mulig og betaler hele beløpet ved forfall. Anonymkode: 1984e...75e
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2019 #8 Skrevet 9. januar 2019 Komplett bank. 2% bonus på Internett kjøp og 1 % på andre kjøp, i motsetning til bank norwegian som har 1 % inntil 100 000. Re:member og DnB har mange fine bonuser på bestemte butikker, sjekk kredittkortportalen.no. 365 direkte gir 3,65 % på drivstoff.. Hadde ikke hatt noen dersom jeg ikke alltid hadde hatt rom til å tilbakebetale med en gang. Anonymkode: c62f7...bf2
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2019 #9 Skrevet 9. januar 2019 Vi har hvert vårt fra Norwegian. Brukes alltid på ferie og betales alltid ned straks vi kommer hjem. Brukte den en gang jeg kjøpte et svindyrt møbel, men ellers vanlig bankkort. Anonymkode: f05f8...07e
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2019 #10 Skrevet 9. januar 2019 VISA Diamond/Gold DeLux. Anonymkode: c71ed...8ca
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2019 #11 Skrevet 9. januar 2019 Jeg søkte på ganske mange for en stund siden, for å kunne få forskjellige bonuser. Har lav inntekt (men ingen betalingsanmerkninger), så fikk en del avslag. Fikk innvilget 3 stk, men med ganske lave kredittgrenser; Cirkle k (5000), Remember (10 000) og Santander (20 000). Santander økte kredittgrensen til 30 000 etter en stund. Så da vil jeg tro disse er blant de som er lettest å få... Anonymkode: 3393c...ffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå