Gå til innhold

Likegyldig kjæreste, mistet følelser...Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med min samboer nå i 8år. To barn sammen. I fjor begynte jeg å merke interesse for andre menn, som gjorde at jeg fløy litt mer utpå byen osv. Deg er en grunn for dette. Kan med det si at jeg har merket mer at min kjæreste har blitt mer og mer en gubbete type å være på nå. (Han er 45 og jeg 35.) Det virker som han irriterer seg over alt, at jeg ikke gjør det riktig. Jeg får lite kjærlighet av han i grunnen. Han vil nesten aldri kysse med meg, kline og klemme meg. Jeg må ta det initiativet på det for at kjærligheten skal holdes sånn noenlunde oppe. 

Den siste tiden har jeg fått litt interesse for en venn av meg. Han er litt på han også, men vi har ikke gjort noe som helst. Jeg tenker hele tiden; hvilken mann ender jeg opp med til slutt? Kommer jeg til å bli fridd til noen gang Vil det bli han eller en annen? Vil jeg noen gang bli lykkelig igjen? Er egentlig ikke det nå, men liker å ha den faste rammen i livet. Rutinene vi har, ferieturer osv. Jeg er jo glad i han. 

Er redd om han har  mistet følelser for meg. At det er hans måte på å prøve å få meg til å dra. Han gjør såå lite for kjærligheten. Aldri smører noe mat til meg/lager noe til meg, ikke setter han seg ned å holder rundt meg. Han er så kald. Dette er så vondt! Vil ha en kjæreste som tar litt initiativ. Griner ofte fordi jeg egentlig ikke vil miste han, men savner så altfor mye i forholdet.

Hva skal jeg gjøre? (Han kommuniserer ekstremt dårlig, så det nytter ikke med samtale med han.) Da tier han helt still. Kan det være en personlighetsforstyrrelse? Ifølge han gjør han alt riktig. Aldri noe galt. 

Noen som har/hatt det sånn? 

Anonymkode: 8a81e...a35

Skrevet

Uansett hvem du «ender opp med», så er den amorøse kjæresteperioden kun en kort fase. Når man skal velge partner handlet det jo om hva man vil ha som er dypere og viktigere enn begjær og kliss. Vil du bli oppvartet og båret på gullstol, må du skifte partner ca hvert 4-5 år. For da er definitivt forelskelsens-fasen over i de fleste forhold. 

Anonymkode: cdffa...4a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...