Gå til innhold

Dere som har reist i nord Italia ...

Anbefalte innlegg

Skrevet
28 minutter siden, uhhuhher skrev:

Tusen takk, men nå ser jeg at jeg skrev jo feil til deg! Lurte selvsagt på vest for Genova, som du referer til først, og som jo ligger nærmere Nice. Har du noen spesifikke steder å anbefale?

Takk!

Vanskelig å si, spørs litt hva du vil. Alassio er fint og muligens litt er folkeliv der enn Sportorno og Albenga som jeg også har bodd i. Byene ligger som perler snor, San Remo er også nydelig.

Fortsetter under...

Skrevet (endret)
24 minutter siden, prekæs skrev:

Vanskelig å si, spørs litt hva du vil. Alassio er fint og muligens litt er folkeliv der enn Sportorno og Albenga som jeg også har bodd i. Byene ligger som perler snor, San Remo er også nydelig.

Skjønner. Vi drar med barn og ønsker et rolig sted med strand. Ikke interessert i uteliv utenom spisesteder. Utover det ingen spesielle krav. 

Hvordan har du bodd - hotell, leilighet, hus? Og kan du evt anbefale et firma å leie fra? 

Endret av uhhuhher
Skrevet

Bor nesten alltid i leilighet, oftest via booking.com. Camping kan være et alternativ, kanskje. Sjekk Vacansoleil.dk. Får ikke linket, dessverre.

Skrevet
54 minutter siden, prekæs skrev:

Bor nesten alltid i leilighet, oftest via booking.com. Camping kan være et alternativ, kanskje. Sjekk Vacansoleil.dk. Får ikke linket, dessverre.

Takk for hjelp og innspill!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...