prekæs Skrevet 10. januar 2019 #26 Skrevet 10. januar 2019 28 minutter siden, uhhuhher skrev: Tusen takk, men nå ser jeg at jeg skrev jo feil til deg! Lurte selvsagt på vest for Genova, som du referer til først, og som jo ligger nærmere Nice. Har du noen spesifikke steder å anbefale? Takk! Vanskelig å si, spørs litt hva du vil. Alassio er fint og muligens litt er folkeliv der enn Sportorno og Albenga som jeg også har bodd i. Byene ligger som perler snor, San Remo er også nydelig.
uhhuhher Skrevet 10. januar 2019 #27 Skrevet 10. januar 2019 (endret) 24 minutter siden, prekæs skrev: Vanskelig å si, spørs litt hva du vil. Alassio er fint og muligens litt er folkeliv der enn Sportorno og Albenga som jeg også har bodd i. Byene ligger som perler snor, San Remo er også nydelig. Skjønner. Vi drar med barn og ønsker et rolig sted med strand. Ikke interessert i uteliv utenom spisesteder. Utover det ingen spesielle krav. Hvordan har du bodd - hotell, leilighet, hus? Og kan du evt anbefale et firma å leie fra? Endret 10. januar 2019 av uhhuhher
prekæs Skrevet 10. januar 2019 #28 Skrevet 10. januar 2019 Bor nesten alltid i leilighet, oftest via booking.com. Camping kan være et alternativ, kanskje. Sjekk Vacansoleil.dk. Får ikke linket, dessverre.
uhhuhher Skrevet 10. januar 2019 #29 Skrevet 10. januar 2019 54 minutter siden, prekæs skrev: Bor nesten alltid i leilighet, oftest via booking.com. Camping kan være et alternativ, kanskje. Sjekk Vacansoleil.dk. Får ikke linket, dessverre. Takk for hjelp og innspill!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå