Gå til innhold

Royal Design - noen som har handlet der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyde?

Så at de har tilbud så jeg heiv meg på og bestillte pledd. Førrige tirsdag. Skulle få mail med sporingsnummer og greier. I ettertid har jeg lest veldig mye negative kommentarer på Facebook, at jeg begynner å bli litt forbannet. Har sendt dem mld på facebook og fått sporingsnummer men der står det at Bring har bare mottatt mld om pakke, og det har stått sånn i 3 dager.

Lurer på om jeg noen gang får pledd? men regningen har jeg fått.

Frustrert!

Anonymkode: 214e4...3ff

Skrevet

Ja! Var bare surr. Fikk julegavene lenge etter jul, bestilte i god tid. Tok vel 2-3 mnd og da med mye purring. Aldri mer.

Skrevet

Ser nå på facebook at de har slettet alle negative komentarer🙈

Skrevet

Er et par år siden jeg har bestilt derfra. Hadde ingen problemer med de bestillingene.

Anonymkode: 148f6...df7

Skrevet

Pangene ble trukket.

Varen komme aldri

Svarte ikke på henvendelser

Anonymkode: bf7d4...88a

Skrevet

Handlet flere ganger. Med unntak av et bestikksett, har jeg fått varene fort og greit. Bestikksettet var ikke på lager og tok 1,5 mnd før jeg mottok. Beløpet var reservert på Klarnakonto hele tiden men ikke regnet med i hva jeg skyldte. Trukket først etter at jeg mottok varen. Oppfatter de som ryddige, men litt vanskelig å komme igjennom på telefon før jul.

Skrevet
3 timer siden, prekæs skrev:

Handlet flere ganger. Med unntak av et bestikksett, har jeg fått varene fort og greit. Bestikksettet var ikke på lager og tok 1,5 mnd før jeg mottok. Beløpet var reservert på Klarnakonto hele tiden men ikke regnet med i hva jeg skyldte. Trukket først etter at jeg mottok varen. Oppfatter de som ryddige, men litt vanskelig å komme igjennom på telefon før jul.

Men til meg sier de at varen er sendt, på fredag. Yeah right!

Skrevet

Flere ganger, helt uten problemer...

Skrevet

Ja, flere ganger, null stress.

Skrevet

Jada.. Bestilt noe før jul og fikk det kjapt levert. Null problemer 👏👏

Anonymkode: d327a...acf

Skrevet

Hvorfor sliter jeg så med bestillingen min? de hadde det på lager da jeg bestillte. På fredag sa de at pakken er sendt. På bring har det stått i flere dager at de har fått melding at pakken kommer. Har ringt Royal Design i flere dager uten å ha fått svar.

Skrevet

Da høres det ut som at pakken er sendt fra dem, og at det er forsinkelser i postvesenet.

Anonymkode: 4e3f4...e53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...