Anonym bruker Skrevet 9. januar 2019 #1 Skrevet 9. januar 2019 Er dere fornøyde? Så at de har tilbud så jeg heiv meg på og bestillte pledd. Førrige tirsdag. Skulle få mail med sporingsnummer og greier. I ettertid har jeg lest veldig mye negative kommentarer på Facebook, at jeg begynner å bli litt forbannet. Har sendt dem mld på facebook og fått sporingsnummer men der står det at Bring har bare mottatt mld om pakke, og det har stått sånn i 3 dager. Lurer på om jeg noen gang får pledd? men regningen har jeg fått. Frustrert! Anonymkode: 214e4...3ff
Twintipp Skrevet 9. januar 2019 #2 Skrevet 9. januar 2019 Ja! Var bare surr. Fikk julegavene lenge etter jul, bestilte i god tid. Tok vel 2-3 mnd og da med mye purring. Aldri mer.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2019 #3 Skrevet 9. januar 2019 Ser nå på facebook at de har slettet alle negative komentarer🙈 Anonymkode: 214e4...3ff
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2019 #4 Skrevet 9. januar 2019 Er et par år siden jeg har bestilt derfra. Hadde ingen problemer med de bestillingene. Anonymkode: 148f6...df7
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2019 #5 Skrevet 9. januar 2019 Pangene ble trukket. Varen komme aldri Svarte ikke på henvendelser Anonymkode: bf7d4...88a
prekæs Skrevet 9. januar 2019 #6 Skrevet 9. januar 2019 Handlet flere ganger. Med unntak av et bestikksett, har jeg fått varene fort og greit. Bestikksettet var ikke på lager og tok 1,5 mnd før jeg mottok. Beløpet var reservert på Klarnakonto hele tiden men ikke regnet med i hva jeg skyldte. Trukket først etter at jeg mottok varen. Oppfatter de som ryddige, men litt vanskelig å komme igjennom på telefon før jul.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2019 #7 Skrevet 9. januar 2019 3 timer siden, prekæs skrev: Handlet flere ganger. Med unntak av et bestikksett, har jeg fått varene fort og greit. Bestikksettet var ikke på lager og tok 1,5 mnd før jeg mottok. Beløpet var reservert på Klarnakonto hele tiden men ikke regnet med i hva jeg skyldte. Trukket først etter at jeg mottok varen. Oppfatter de som ryddige, men litt vanskelig å komme igjennom på telefon før jul. Men til meg sier de at varen er sendt, på fredag. Yeah right! Anonymkode: 214e4...3ff
Det var en gang et menneske Skrevet 9. januar 2019 #8 Skrevet 9. januar 2019 Flere ganger, helt uten problemer...
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2019 #10 Skrevet 9. januar 2019 Jada.. Bestilt noe før jul og fikk det kjapt levert. Null problemer 👏👏 Anonymkode: d327a...acf
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2019 #11 Skrevet 9. januar 2019 Hvorfor sliter jeg så med bestillingen min? de hadde det på lager da jeg bestillte. På fredag sa de at pakken er sendt. På bring har det stått i flere dager at de har fått melding at pakken kommer. Har ringt Royal Design i flere dager uten å ha fått svar. Anonymkode: 214e4...3ff
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2019 #12 Skrevet 9. januar 2019 Da høres det ut som at pakken er sendt fra dem, og at det er forsinkelser i postvesenet. Anonymkode: 4e3f4...e53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå