Gå til innhold

VARM vinterdress til barn??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Henger meg på siden jeg lurer på det samme. Jeg synes det er synd at vinterdresstester nesten alltid bare fokuserer på vanntetthet og slitestyrke, ikke isolasjonsevne. Reima har en dundress som er veldig varm, men den går bare opp til st. 98, og det blir vel for lite.

Er Isbjørn varm? Ser den har vannsøyle 15000, og det er litt rart dersom den er beregnet på kaldt vær. Sjelden det er - 30 og vått samtidig, liksom...

Anonymkode: 0535d...0fb

Molo er fantastiske dresser! Vi bor riktig nok i Stavanger, men jenta mi er aldri verken våt eller kald. Den er varm, men har i tillegg god pusteevne. Salg på babyshop.no nå. Hjelper godt på, da det er syre dresser. 

Anonymkode: 60b28...ef2

Annonse

1 hour ago, Anonym bruker said:

Henger meg på siden jeg lurer på det samme. Jeg synes det er synd at vinterdresstester nesten alltid bare fokuserer på vanntetthet og slitestyrke, ikke isolasjonsevne. Reima har en dundress som er veldig varm, men den går bare opp til st. 98, og det blir vel for lite.

Er Isbjørn varm? Ser den har vannsøyle 15000, og det er litt rart dersom den er beregnet på kaldt vær. Sjelden det er - 30 og vått samtidig, liksom...

Den dundrrssen er veldig god, rart den ikke lages i større størrelser.

Anonymkode: 1abb4...9a4

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Den dundrrssen er veldig god, rart den ikke lages i større størrelser.

Anonymkode: 1abb4...9a4

Enig. Det er den eneste dressen de har som er merket som egnet for under -20, og den er helt super! Kanskje vi burde skrive til dem og be om flere størrelser? ☺️

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig. Det er den eneste dressen de har som er merket som egnet for under -20, og den er helt super! Kanskje vi burde skrive til dem og be om flere størrelser? ☺️

Ja! Kan ikke du gjøre det? Så gjør jeg det samme. Jeg banner hver vinter for at ikke den dressen går lengre opp en 98. Ebste dressen vi har hatt. 

Anonymkode: 72f5f...9bc

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja! Kan ikke du gjøre det? Så gjør jeg det samme. Jeg banner hver vinter for at ikke den dressen går lengre opp en 98. Ebste dressen vi har hatt. 

Anonymkode: 72f5f...9bc

Har gjort nå 😊 Håper vi får svar!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...