Hjertefru Skrevet 7. januar 2019 #26 Skrevet 7. januar 2019 Det er vel ikke vanskelig. Det er ikke standard at man har tilgang på hverandres telefon, Mail osv. Så mannen min kunne lett kommunisert med en potensiell elsker uten at jeg fikk vite det. Og vice versa. Hvordan vi skulle fått tid til å være utro med det livet vi lever er vel et større problem. Har ikke noe behov for å sjekke telefonen hans og andre private greier. Men det er klart, hvis man har mistanke eller opplevd utroskap fra partner, kan jeg skjønne at behovet er der. Å bli urettmessig beskyldt for utroskap og avkrevd fex telefon for sjekk, må være forferdelig nedverdigende og noe jeg ikke ønsker noen. Et sånt forhold må være en lidelse 😢
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #27 Skrevet 7. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Why? Anonymkode: 9a899...a3b Why hva? Anonymkode: e787d...2c4
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #28 Skrevet 7. januar 2019 På 6.1.2019 den 22.08, Elina skrev: De lurer bae seg selv. Hva er meningen med å leve med noen man egentlig ikke vil leve med. Mye bedre å forlate personen for å leve med den man egentlig vil være sammen med. Jeg har aldri forstått meg på det med utroskap, personen er ikke viktig nok for deg om du er utro og da er det kun deg selv du lurer ved å bli. Om man fortsatt vil bli så kan man i så fall avtale med partneren om å ha et åpent forhold slik at man ikke går bak ryggen på noen. Sikkert mange som hadde blitt med på det også.... Enig Anonymkode: 9a899...a3b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #29 Skrevet 8. januar 2019 Uansett om man oppdager noe eller ikke, så er det bare en følelse man får. Man kjenner jo gjerne partneren sin, og skjønner det hvis det er noe som foregår. Jeg hadde en sterk følelse av at exen min ikke var ærlig. At han var utro. Det var bare noe jeg følte. Jeg kunne «kjenne» det. Gikk derfor inn på tlf hans, som jeg faktisk ikke kunne koden på, mens han sov. Den dag i dag vet jeg fortsatt ikke hvordan jeg klarte det, men kom meg inn på tlf hans på første forsøk uten å kunne koden. Der fant jeg både det ene og det andre. Navnet på denne kvinnen var lagret som Thomas. En person som skulle være en barndomsvenn av ham og hadde fått kreft. Anonymkode: e6d63...393
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #30 Skrevet 8. januar 2019 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Why hva? Anonymkode: e787d...2c4 Det som ble skrevet. Anonymkode: 9a899...a3b
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #31 Skrevet 13. januar 2019 På 8.1.2019 den 15.47, Anonym bruker skrev: Uansett om man oppdager noe eller ikke, så er det bare en følelse man får. Man kjenner jo gjerne partneren sin, og skjønner det hvis det er noe som foregår. Jeg hadde en sterk følelse av at exen min ikke var ærlig. At han var utro. Det var bare noe jeg følte. Jeg kunne «kjenne» det. Gikk derfor inn på tlf hans, som jeg faktisk ikke kunne koden på, mens han sov. Den dag i dag vet jeg fortsatt ikke hvordan jeg klarte det, men kom meg inn på tlf hans på første forsøk uten å kunne koden. Der fant jeg både det ene og det andre. Navnet på denne kvinnen var lagret som Thomas. En person som skulle være en barndomsvenn av ham og hadde fått kreft. Anonymkode: e6d63...393 Dere gikk fra hverandre ? Anonymkode: 9a899...a3b
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #32 Skrevet 13. januar 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere gikk fra hverandre ? Anonymkode: 9a899...a3b Så klart! Hev ham på huet og ræva ut. Hva skal man med slikt søppel? Anonymkode: e6d63...393
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #33 Skrevet 13. januar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Så klart! Hev ham på huet og ræva ut. Hva skal man med slikt søppel? Anonymkode: e6d63...393 Bra. Mange som lar ting skure og gå. De klarer ikke gå fra sin partner. Spesielt de som har barn sammen. Anonymkode: 9a899...a3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå