Gå til innhold

Hvordan kommuniserer utro kvinner/menn med elsker/innen uten at konen oppdager det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker at i nesten alle de forhold jeg vet om der den enes utroskap ble oppdaget, var det kommunikasjonen mellom mannen/kvinnen som avslørte dem.
Ektefellen oppdaget sms'er, meldinger på Messenger, mailer osv.

Syns det er så banalt at de kommuniserer på sånne måter som nesten helt opplagt kan bli avslørt veldig lett. 
Fins det ingen lurere, mer fantasifulle metoder som ikke så lett blir oppdaget?
Eller, som mistenksom kone, hvilke andre måter kan "syndernes" kommunikasjon avsløres på?

Anonymkode: 1fd34...954

Skrevet

Vi kommuniserer via snap og messenger. 

Han passer på å slette hele tiden og ha telefon uten varslinger. 

Han er gift, jeg er singel. 

Anonymkode: e489e...491

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi kommuniserer via snap og messenger. 

Han passer på å slette hele tiden og ha telefon uten varslinger. 

Han er gift, jeg er singel. 

Så lavmål av dere 😔

Anonymkode: 86546...344

Skrevet

Snap er vel det vanligste. Den som er utro oppretter en bruker som kona/mannen ikke vet om

Anonymkode: a4f19...c31

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så lavmål av dere 😔

Anonymkode: 86546...344

Vet, men slik er det nå en gang. 

Skrevet

Men da vil jo ektefellen lett oppdage at den andre har opprettet en ekstra Snapchat-konto? Og lure på hvem div snapper er fra?

Skrevet

Mannen min kunne brukt vanlig telefon når jeg var i et annet rom, sms, mail eller nesten hva som helst annet. Jeg sjekker han ikke.

Jeg kunne nok gjort det samme også tror jeg. Så vidt jeg vet sjekker ikke han meg heller.

Anonymkode: a5efa...744

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men da vil jo ektefellen lett oppdage at den andre har opprettet en ekstra Snapchat-konto? Og lure på hvem div snapper er fra?

Hvordan skal hun finne ut av det når de ikke er pålogget den kontoen?

Anonymkode: a4f19...c31

Skrevet

De lurer bae seg selv.

Hva er meningen med å leve med noen man egentlig ikke vil leve med. Mye bedre å forlate personen for å leve med den man egentlig vil være sammen med. Jeg har aldri forstått meg på det med utroskap, personen er ikke viktig nok for deg om du er utro og da er det kun deg selv du lurer ved å bli. Om man fortsatt vil bli så kan man i så fall avtale med partneren om å ha et åpent forhold slik at man ikke går bak ryggen på noen. Sikkert mange som hadde blitt med på det også....

Skrevet

Jeg er ikke utro og har ingen planer om å være det, men mannen min sjekker da hverken mail, messenger eller snappene mine. 

Så så lenge jeg ikke hadde gitt min hypotetiske elsker navnet Min Hemmelige Elsker kunne vi nok kommunisert via sosiale medier ganske uforstyrret. 

Anonymkode: 27b7c...c66

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke utro og har ingen planer om å være det, men mannen min sjekker da hverken mail, messenger eller snappene mine. 

Så så lenge jeg ikke hadde gitt min hypotetiske elsker navnet Min Hemmelige Elsker kunne vi nok kommunisert via sosiale medier ganske uforstyrret. 

Anonymkode: 27b7c...c66

Men mange ektefeller er jo litt mer mistenksomme, og da kan jeg vanskelig se hvordan de to elskerne skal kommunisere trygt. Wordfeud, kanskje?

Skrevet

Jeg har kontakt med ei lesbisk dame. Farlig, da jeg begynner å få mer følelser for henne (gjensidig). 

Anonymkode: 9a899...a3b

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har kontakt med ei lesbisk dame. Farlig, da jeg begynner å få mer følelser for henne (gjensidig). 

Hvordan kommuniserer du med henne da? Er dere begge to i et annet forhold? Hvordan skjuler du det i så fall for partneren din?

Skrevet

Det er da virkelig ikke noen som kontrollerer min kommunikasjon. Ingen leser mine sms'er, sjekker min telefon- eller nettlogg eller leser min epost. Akkurat som ingen åpner mine brev, faktisk. Og lever man med noen som gjør det så fortjener de virkelig å finne noe.

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan kommuniserer du med henne da? Er dere begge to i et annet forhold? Hvordan skjuler du det i så fall for partneren din?

Jeg er singel og hun er i et forhold. 

Skrevet

Jeg gikk rundt med en guffen følelse en stund. Så gjorde jeg noe veldig dumt, sjekket telefonen hans. Og der lå jo meldingene og innholdet som servert på sølvfat..

innerst inne visste jeg om det. Men jeg fikk bekreftelsen der. Jeg fortalte han om det, og han knakk sammen. Sammen i 8 år. Gift i ett. To barn. Er 5 år siden nå.

Vi er enda sammen. Det plager meg ikke, selvom det burde det kanskje.. jeg gir litt faen. Hvem han knuller på (og han knuller ikke rundt, men om han måtte ha en) bryr meg ikke. Det er oss som er familien hans, det er oss han kommer hjem til. Det er oss han elsker. 

Vårt problem er at jeg er aseksuell. Han har større seksuelle behov enn meg. 

Etter sidespranget ble vi enige om at sex utenfor ekteskap var greit så lenge vi var åpne og ærlige med hverandre. 

Og, helt ærlig, vårt samliv har faktisk fungert bedre etter dette.

(hva andre måtte mene om dette er irrelevant. Dette er slik vi har bestemt at vårt liv sksl være og vi trives med det)

Anonymkode: e787d...2c4

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg gikk rundt med en guffen følelse en stund. Så gjorde jeg noe veldig dumt, sjekket telefonen hans. Og der lå jo meldingene og innholdet som servert på sølvfat..

innerst inne visste jeg om det. Men jeg fikk bekreftelsen der. Jeg fortalte han om det, og han knakk sammen. Sammen i 8 år. Gift i ett. To barn. Er 5 år siden nå.

Vi er enda sammen. Det plager meg ikke, selvom det burde det kanskje.. jeg gir litt faen. Hvem han knuller på (og han knuller ikke rundt, men om han måtte ha en) bryr meg ikke. Det er oss som er familien hans, det er oss han kommer hjem til. Det er oss han elsker. 

Etter sidespranget ble vi enige om at sex utenfor ekteskap var greit så lenge vi var åpne og ærlige med hverandre. 

(hva andre måtte mene om dette er irrelevant. Dette er slik vi har bestemt at vårt liv sksl være og vi trives med det)

Så lenge dere er ærlige med hverandre og enige om det, så skader dere jo ingen

Anonymkode: df270...480

Skrevet

Min partner har selvfølgelig ikke tilgang til min telefon, og det har jeg heller ikke til hans. 

Skrevet

Jeg er ikke utro, og min mann sjekker/åpner ikke e-post, sms, brev, messengerposter eller andre kommunikasjonskanaler. Likevel kan jeg fex spørre han om han gidder å sjekke hvem jeg fikk mld av når jeg kjører bil, eller om han kan sette på musikk fra moben osv. Han gjør det samme. Legger alltid telefonen på bordet eller i vinduskarmen, så den er hypertilgjengelig. Jeg husker passordet på moben hans da han har spurt meg så mange ganger om jeg kan åpne den. Og han husker garantert mitt. Hadde blitt rimelig mistenksom om han plutselig begynte å vokte over den som en hauk, ta den med på do osv. 

Men der det finnes vilje finnes det jo alltid en vei :) så regner med de som er utro ofte har parallelle profiler/e-post adresser som de skrur av varsling på for (jfrhun over) å unngå å bli oppdaget. Å bruke jobb e-posten er også antageligvis rimelig trygt da det er som regel ikke forventning til innsyn der.

Skrevet

For noen få år siden hadde jeg et slags forhold til en mann. Vi var begge gift på hver vår kant. Vi kommuniserte via en app som jeg selvfølgelig ikke husker hva heter nå. Men det var jo en slags meldings-app, hvor man måtte skrive inn passord hver gang man gikk inn, og man kunne legge inn at meldinger skulle slettes etter en viss tid, for eksempel 10 minutter, 1 time eller 1 døgn. Det var heller ikke mulig å søke opp andre der via navn eller mail, du måtte vite navnet den personen brukte i den app-en for å finne han. 

Anonymkode: cf610...a0c

Skrevet

Snapchat.. bytter bare navn på den andre + egen kode på telefon. Var slik typen min gjorde det... fant det ut via en vennine av meg som da hadde felles bestevenn med min type og denne felles bestevennen var en jente selvom hu het Lars på typen sin Snapchat ;) 

Anonymkode: 4dbe4...810

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ser nå når jeg skrev dette at vi egentlig bare bør kutte all kontakt med hverandre. Vi kan jo ikke være "venninner" heller, da det uansett blir et forhold, inkludert sex osv... Så er vel best å la det ligge av hensyn til andre mennesker også. 

Skrevet
22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Why? 

Skrevet

Sms og messenger.

Og der kan jeg også få meldinger fra venninner som bare jeg skal lese.

Så ingen andre enn jeg har tilgang og kan komme inn på min tlf.

Anonymkode: 2c486...f8b

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sms og messenger.

Og der kan jeg også få meldinger fra venninner som bare jeg skal lese.

Så ingen andre enn jeg har tilgang og kan komme inn på min tlf.

Anonymkode: 2c486...f8b

Har du samboer da? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...