Gå til innhold

Erfaringer med Trademax?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med sofa (crazy) og salongbord (boxy stuebord) fra trademax? 

Har funnet en sofa som jeg liker veldig godt utseende på og den passer perfekt inn her ut fra målene den har. Synes likevel det er litt skummelt å bestille en sofa man ikke har prøvesittet eller sett i virkeligheten. Noen som har erfaringer med crazy sofa fra Trademax? Tilbudet på sofaen og gratis frakt går ut i morgen så bør bestemme meg i kveld:-/

Anonymkode: f6ff9...8e8

Skrevet

Alt er jo i plast, både ben og stoff

Anonymkode: 9a48b...bc6

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alt er jo i plast, både ben og stoff

Skikkelig seriøst svar🙄 Stoffet er et helt vanlig møbelstoff ut i fra de fargeprøver jeg har mottatt og ja, beina kan du få i plast. (noe som er ganske vanlig på veldig mange sofaer) Nå tror jeg ikke plastben vil plage meg eller være spesielt synlig siden det kun er 5 cm mellom selve sofaen og gulvet. Om det skulle plage meg er det en smal sak å eventuelt legge dekorplast på beina. 

Veldig glad om noen har erfaringer på samsvar med bildene på nettsiden/virkeligheten, kvalitet, om de bevarer seg fine over tid osv. 

Skrevet

Det står jo at stoffet er i polypropylen og det er plast. 

Skrevet

Har ikke bestilt den sofaen men en annen type.knall fornøyd vi,bedre kvalitet enn skeidar sofaen som var vesentlig dyrere.også kjøpt stuebord og TV benk.alt er veldig bra,kom akkurat som lovet.null problem

Anonymkode: b34e2...5fe

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke bestilt den sofaen men en annen type.knall fornøyd vi,bedre kvalitet enn skeidar sofaen som var vesentlig dyrere.også kjøpt stuebord og TV benk.alt er veldig bra,kom akkurat som lovet.null problem

Det høres bra ut👍 Kan jeg spørre hvilken type du har? 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det høres bra ut👍 Kan jeg spørre hvilken type du har? 

Crazy heter den vi har.

Skrevet

Jeg kjøpte noe møbler der for 2 år siden. Ville anbefalt deg å styre unna Trademax. Jeg kommer aldri i livet til å kjøpe noe derfra igjen. Fikk feil deler til sengen 3 ganger. Disse måtte hentes av de som kjører varer og det var ikke hver dag de kjørte hit. Det tok altså mange mnd før jeg fikk alt jeg skulle ha. Tror faktisk det tok 5-6 mnd. Soverommet var overfylt i papp og feil deler og jeg fikk ikke brukt soverommet i den nye leiligheten. Fikk heller ikke alle møblene samtidig. Spisebordet var det en flekk på som ikke går bort og de stolene jeg egentlig skulle ha, som jeg kjøpte, ringte de etter 3 uker å sa at ikke de hadde. Kunne derfor velge noen andre og utvalget var ikke stort.

Da jeg endelig fikk stolene var den ene knekt.

Jeg var så utmattet av å være i kontakt med de både på tlf og e-post og å høre på tull fra dem at jeg ikke hadde energi til å klage på stolen som var knekt. Følte de brøt meg ned psykisk gang etter gang. 

En ting du bør tenke på med sofaen er at du ikke kan snu dem. Og de blir ganske raskt nedsunket. Når du vasker stoffet med en klut blir det merker. Tror det er Crazy L sofa jeg har. Vil ikke anbefale den.

Anonymkode: 2a427...b07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...