sug lut Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 Jeg hadde en gang en oppskrift på brokkolisalat med bacon og valnøtter - og i dressingen mener jeg det blant annet var sennep. Er det noen som har en helt fantastisk brokkolisalatoppskrift?
Bruker3 Skrevet 5. januar 2019 #2 Skrevet 5. januar 2019 Har kun laget den en gang. Tror jeg neste gang vil muligens blande brokkoli med blomkål, for det ble litt intenst
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #3 Skrevet 5. januar 2019 1 minutt siden, Bruker3 skrev: Har kun laget den en gang. Tror jeg neste gang vil muligens blande brokkoli med blomkål, for det ble litt intenst Et lite tips er å blande halvt om halvt med rømme og majones, blir ikke så mektig Anonymkode: fbf49...133
Bruker3 Skrevet 5. januar 2019 #4 Skrevet 5. januar 2019 1 minute ago, Anonym bruker said: Et lite tips er å blande halvt om halvt med rømme og majones, blir ikke så mektig Anonymkode: fbf49...133 Det er sikkert også godt. Jeg synes smaken av brokkoli ble litt mye. Og satt i! Husket denne salaten i flere timer
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #5 Skrevet 5. januar 2019 Jeg bruker creme fraiche, rødvinseddik, salt, pepper, rødløk litt sukker og en neve rosiner. Anonymkode: 87d65...cf4
HeiteH Skrevet 5. januar 2019 #6 Skrevet 5. januar 2019 Jeg lager ca. sånn og mener min er best 😊 2,5 dl creme fraiche 1,5 dl majones 1-2 Ts dijonsennep litt sukker litt sitron 1-2 brokkoli 1 liten rødløk 100 gram bacon nøtter (jeg bruker cashewnøtter) tranebær
sug lut Skrevet 5. januar 2019 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg bruker creme fraiche, rødvinseddik, salt, pepper, rødløk litt sukker og en neve rosiner. Anonymkode: 87d65...cf4 Aha, rosiner hadde jeg glemt! Satt her og prøvde å rekonstruere oppskriften. 11 minutter siden, HeiteH skrev: Jeg lager ca. sånn og mener min er best 😊 2,5 dl creme fraiche 1,5 dl majones 1-2 Ts dijonsennep litt sukker litt sitron 1-2 brokkoli 1 liten rødløk 100 gram bacon nøtter (jeg bruker cashewnøtter) tranebær Det var nøttene og sennepen, ja. Og tranebær kan jo bli spennende! 30 minutter siden, Bruker3 skrev: Har kun laget den en gang. Tror jeg neste gang vil muligens blande brokkoli med blomkål, for det ble litt intenst Så hyggelig med håndskrevet, takk! 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Et lite tips er å blande halvt om halvt med rømme og majones, blir ikke så mektig Anonymkode: fbf49...133 Får prøve meg fram, takk.😊
☆☆☆ Skrevet 5. januar 2019 #8 Skrevet 5. januar 2019 Eg meinar å hugse at eg rista pinjekjerner i salaten. Rettare sagt steikte dei i panna saman med bacon, sida eg likar å gjere ting enkelt.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #9 Skrevet 5. januar 2019 Jeg ELSKER denne brokkolisalaten- hver gang jeg serverer den blir jeg spurt om oppskrift 🙌🏻 300 g bacon i terninger 2 brokkolibuketter 1,5 dl solsikke kjerner 1 rødløk 3 dl creme fraiche 1,5 dl sukker 6 ss rødvinseddikk Litt salt Hakk løk og brokkoli i passe biter. Bland creme fraiche, sukker,salt, eddikk. Ha alt sammen i bollen- vips så har du verdens beste brokkolisalat 😁 Anonymkode: 3b31f...2f7
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #10 Skrevet 5. januar 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ELSKER denne brokkolisalaten- hver gang jeg serverer den blir jeg spurt om oppskrift 🙌🏻 300 g bacon i terninger 2 brokkolibuketter 1,5 dl solsikke kjerner 1 rødløk 3 dl creme fraiche 1,5 dl sukker 6 ss rødvinseddikk Litt salt Hakk løk og brokkoli i passe biter. Bland creme fraiche, sukker,salt, eddikk. Ha alt sammen i bollen- vips så har du verdens beste brokkolisalat 😁 Anonymkode: 3b31f...2f7 Skrev du feil mål på sukkeret? Anonymkode: fbf49...133
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #11 Skrevet 5. januar 2019 Har dere noe til denne salaten, eller er den et fullverdig måltid? Anonymkode: fb1e4...ee0
sug lut Skrevet 5. januar 2019 Forfatter #12 Skrevet 5. januar 2019 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har dere noe til denne salaten, eller er den et fullverdig måltid? Anonymkode: fb1e4...ee0 Veldig god til grillmat. Men jeg vil egt helst bare mumse salaten.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #14 Skrevet 6. januar 2019 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Skrev du feil mål på sukkeret? Anonymkode: fbf49...133 Nei.. Desverre Må nok være såpass pga eddikken, men prøv deg gjerne frem med mindre. Jeg lager den kun ved spesielle anledninger og synes derfor ikke det gjør all verdens. Men om man skal spise den til hverdags er det jo i overkant. Anonymkode: 3b31f...2f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå