Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 Har vært plaget med hodepine og svimmelhet i noen uker. Går ut over konsentrasjon og humør. Slapp og sliten, sover mye. Legen mistenker krystallsyken... Noen andre med tilsvarende plager og erfaring? Hvor lang tid tok det før du ble bra? Jobbet du? Anonymkode: 1a19c...e10
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #2 Skrevet 5. januar 2019 Du har ikke stiv nakke? At det er nakkesvimmelhet du har? https://nemus.no/diagnoser/svimmelhet/nakkesvimmelhet Jeg har vært veldig stiv i nakken og hodepine osv i ca 6 uker nå, var veldig svimmel men er heldigvis på bedringens vei nå med god hjelp fra fysioterapi og kiropraktor. Det går saaakte fremover så man må være tålmodig men det vil bli bedre. Er mye sliten og trøtt for tiden selv men det tror jeg mange er rett og slett pga årstiden, mørketid. Føler alt blir lettere når vi går mot lysere tider. Anonymkode: 74719...15a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #4 Skrevet 5. januar 2019 Tror ikke det er migrene. Har en kollega med migrene og de smertene hun beskriver er fraværende hos meg. Ingen lysskyhet. Men, nakken er stiv. Har vært en tøff høst med flere dødsfall og stor påkjenning på jobb... Anonymkode: 1a19c...e10
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #5 Skrevet 5. januar 2019 Krystallsyke høres det ut som, ja. Jeg jobbet ikke før det gikk over. Anonymkode: 21d6c...87a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #6 Skrevet 5. januar 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror ikke det er migrene. Har en kollega med migrene og de smertene hun beskriver er fraværende hos meg. Ingen lysskyhet. Men, nakken er stiv. Har vært en tøff høst med flere dødsfall og stor påkjenning på jobb... Anonymkode: 1a19c...e10 Har du følelsen av å ha et stramt bånd rundt hode? Hvordan er svimmelheten? Jeg var så svimmel at jeg ble kvalm. Følte meg ute på en båt som vugget, følte som hele hode gynget selv om den ikke gjorde det, det bare føltes sånn. Anonymkode: 74719...15a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #7 Skrevet 5. januar 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror ikke det er migrene. Har en kollega med migrene og de smertene hun beskriver er fraværende hos meg. Ingen lysskyhet. Men, nakken er stiv. Har vært en tøff høst med flere dødsfall og stor påkjenning på jobb... Anonymkode: 1a19c...e10 Migrene er ikke bare kraftige hodesmerter, den kan arte seg på mange forskjellige måter. 2 personer kan ha helt ulik migrenesymptomer. Vestibulær migrene f.eks Anonymkode: 52d5c...3bd
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #8 Skrevet 5. januar 2019 Hodepinen er som et bånd rundt og toppen av hodet. Svimmel når jeg legger meg og når jeg står opp, karusellfølelse. Svimmel til og fra ved gjøremål, men da er det mer gyngende båtfølelse... Vet at migrene oppleves ulikt, men vil tro at det er mer akutt med migrene... Her er det mer trykkende smerte over flere uker.. Takk for svar forresten😊 Anonymkode: 1a19c...e10
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #9 Skrevet 5. januar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hodepinen er som et bånd rundt og toppen av hodet. Svimmel når jeg legger meg og når jeg står opp, karusellfølelse. Svimmel til og fra ved gjøremål, men da er det mer gyngende båtfølelse... Vet at migrene oppleves ulikt, men vil tro at det er mer akutt med migrene... Her er det mer trykkende smerte over flere uker.. Takk for svar forresten😊 Anonymkode: 1a19c...e10 Vil bare si at den aller første gangen jeg hadde migreneanfall hadde jeg kjempevondt i hodet 15 dager i strekk, var svimmel, kvalm og kastet opp. Anonymkode: 52d5c...3bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå