Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #1 Skrevet 4. januar 2019 Jeg har en 16 år gammel gutt som trenger ny seng. Den han har er egentlig veldig god, men han har vokst i fra den, en sånn vanlig 200×90. Han er ca. 1.95 m høy og 85-90 kg, veltrent og bred over skuldrene. Problemstillingen er hva som er best. Siden han er 16 år er det jo kanskje greit å gå for noe han kan ta med seg videre, og i tillegg bør han ha hard madrass siden han er så tung. Men vi har ikke mulighet til å bruke altfor mye penger heller og seng som er 210 cm k lengden er fort mye dyrere. Hva ville dere anbefalt? Anonymkode: 4f872...430
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #2 Skrevet 4. januar 2019 Jeg ville anbefalt å gå til Ikea, jeg fikk veldig god hjelp der når jeg måtte kjøpe ny seng og madrass. Hvor mye penger tenker dere? Anonymkode: b1620...dad
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #3 Skrevet 4. januar 2019 Jeg kjøpte en rammemadrass med bredde 120 cm til min sønn når han var på den alderen og størrelsen. Kjøpte den på ikea, det var ikke så dyrt der. tenker at når de er på den alderen så er det greit med litt tumleplass. Er ikke sikker på lengda på senga, mulig den bare er 2 meter lang, men han kan jo ligge på skrå om han vil det. Så er det jo også litt plass til en evt kjæreste om noen år. Anonymkode: 9e4c6...406
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #4 Skrevet 4. januar 2019 Jeg kjøpte 140 cm rammemadrass på ikea, til min datter. Da er det plass til en person til, og god plass til å breie seg ut. Har du rammemadrass, så kan jo føttene fint ligge utenfor madrassen, eller er senga 140, så går det an å ligge på skrå. Anonymkode: ff924...6d0
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #5 Skrevet 4. januar 2019 Ta ham med på prøving. Det er ikke sikkert han vil ha hard madrass. Ang lengde, ikke kjøp seng med endegavl, han må kunne vifte med tærne 😊 hilsen kona til herr 2,04.. Anonymkode: 5d186...525
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #6 Skrevet 4. januar 2019 Sønnen min på samme alder fant en gammel dobbeltseng som han pusset opp, også kjøpte vi madrasser på Jysk. Han fikk litt harde madrasser med memoryskum på toppen, tror det kom på ca 3.000 kr for to madrasser på 200x75 cm, da kan han ligge litt på skrå om han vil. Vi passet på når det var salg da, tror faktisk det var 40% avslag på madrassene. Sengen pusset han, grunnet og malte. Anonymkode: 4322e...dfd
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #7 Skrevet 4. januar 2019 IKEA. Er madrasser der som har vunnet best i test. Anonymkode: 45081...eb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå