Gå til innhold

Har du bodd i abra havn?

Anbefalte innlegg

Vi skal til abra havn med ungene i sommer. De er 3 og 4 år og må ha egne senger, sida de ikke klarer sove i vår seng.

besteforeldrene skal med. Forslag til hus til alle 6? Enklest å ha to hus? Noen hus å anbefale eller ikke anbefale i forhold til feks beliggenhet? Hvor spiser man frokost osv? Noe annet å tenke på?

tips ønskes! (Vi kjenner dyreparken godt så trenger kun tips om abra havn)

Anonymkode: 840e4...e72

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144360084-har-du-bodd-i-abra-havn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er et eventyr ❤️

Flere hus har to soverom.. Vi var to familier som bodde i Villa Rosa. Det var litt dyrere, men hod plass og fantastisk beliggenhet på brygga

Sett av tid til å oppdage Abra Havn. Det er en magisk by, med steder å leke, skattejakt og forestillinger og lek med sjørøverne.

Få med dere frokost med sjørøvere. Velger dere første bordsetning får dere tid i parken før det åpner for publikum. Båten kommer seilende inn i Abra Gavn rundt 08 ( helt fantastisk!) og etter show på brygga får de som skal spise frokost være med båten inn til Dyreparken hvor man spiser frokost sammen med sjørøverne.

Kos dere. Abra havn er et av de stedene hvor jeg slapper aller mest av. Det er så behagelig atmosfære der! 

Anonymkode: 8d340...4b7

Aner ikke ang hus, men gled dere ! 😍

BESTE sted på jord ! 

Som nevnt over, eneste sted jeg finner ro. Magisk sted! 

Vi spiser alltid på rommet når vi er der. Eller på uteplassen. I sommer klatret det en pirat opp gelenderet for å gi barna gullmynter 😍 

Anonymkode: 487a6...303

Også er de så flinke med barn. De fikk min datter til å blomstre. 😍 Såvidt jeg husker, er det familiesenter i noen av leilighetene, med enkeltseng oppe og dobbeltseng under. Da kan nok de minste sove oppe, så får de hver sin seng. 

Anonymkode: 8998b...b72

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er et eventyr ❤️

Flere hus har to soverom.. Vi var to familier som bodde i Villa Rosa. Det var litt dyrere, men hod plass og fantastisk beliggenhet på brygga

Sett av tid til å oppdage Abra Havn. Det er en magisk by, med steder å leke, skattejakt og forestillinger og lek med sjørøverne.

Få med dere frokost med sjørøvere. Velger dere første bordsetning får dere tid i parken før det åpner for publikum. Båten kommer seilende inn i Abra Gavn rundt 08 ( helt fantastisk!) og etter show på brygga får de som skal spise frokost være med båten inn til Dyreparken hvor man spiser frokost sammen med sjørøverne.

Kos dere. Abra havn er et av de stedene hvor jeg slapper aller mest av. Det er så behagelig atmosfære der! 

Det er slutt på dette dessverre, nå er frokosten i Abra Havn. Man får komme inn i dyreparken en time før, men man må gå dit selv, og man rekker det ikke hvis man skal på frokost med sjørøverne. Det er bare én bordsetting. Var der i høysesongen i fjor. Det var helt greit, men savnet mye av det jeg har lest om her på forumet.

Anonymkode: 97a5a...e98

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er slutt på dette dessverre, nå er frokosten i Abra Havn. Man får komme inn i dyreparken en time før, men man må gå dit selv, og man rekker det ikke hvis man skal på frokost med sjørøverne. Det er bare én bordsetting. Var der i høysesongen i fjor. Det var helt greit, men savnet mye av det jeg har lest om her på forumet.

Er det ikke forskjell på ordinære dager og høysesong? 

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er det ikke forskjell på ordinære dager og høysesong? 

Ser nå st du skriver at du var der i høysesong. Synd at de har gjort om på dette! Det var så flott..

Vi var der i 14. Helt magisk. Sjørøverfrokosten var i abrahavn, men fikk være med på sjørøvertokt etterpå. Kjempeopplevelse. 

Det å gå rundt i abrahavn var magisk😍 vi bodde i pinkys leilighet. Var 2 soverom. Vi var 5 stk. 

Sykt dyrt, men verd det.. 🥰

Anonymkode: 842c2...22c

14 hours ago, Anonym bruker said:

Vi skal til abra havn med ungene i sommer. De er 3 og 4 år og må ha egne senger, sida de ikke klarer sove i vår seng.

besteforeldrene skal med. Forslag til hus til alle 6? Enklest å ha to hus? Noen hus å anbefale eller ikke anbefale i forhold til feks beliggenhet? Hvor spiser man frokost osv? Noe annet å tenke på?

tips ønskes! (Vi kjenner dyreparken godt så trenger kun tips om abra havn)

Anonymkode: 840e4...e72

Min koset seg masse ❤️ han var da 3,5 år. vi bodde i tårnet og var fint der, der var det plass til 8 :).

vi kjøpte med mat, var kjøleskap og slik, vi spiste middag i parken,men de andre i hytta

Anonymkode: 22ef1...be2

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Var der i fjor, høysesong. Det var to bordsettinger, men begge var i Abra Havn. Tar man den første rekker man fint å dra inn i parken en time før åpningstid. 

Forøvrig enig med resten her. Det er helt magisk😍

Anonymkode: 80f1e...de0

Var der også i -14. Det var fantastisk! 

Meld deg på nyhetsbrevet så dukker det nok opp et bra tilbud snart. Bruker iallefall å gjøre det i januar/februar. Tror vi fikk fire netter for tre, inkludert inngang. Det var ikke for lenge!

Anonymkode: 854b7...24e

Vi har forresten vert på både Legoland-hotell, Disneyland-hotell og Abra Havn. Jeg er ganske sikker på at barna i barnehagealder gir høyeste karakter til Abra Havn.

Vi var der før tiden for show men i ferien, så var da var Kaptein Sabeltann med på morgenen OG kvelden bare for de som bodde der. Stort for våre barn! 

Anonymkode: 854b7...24e

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...